۳۱۱۰۰۳
۲۳ نظر
۵۰۰۴
۲۳ نظر
۵۰۰۴
پ

حمله شعاری دلواپسان به معاون روحانی

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خطاب به کسانی که در میان صحبت‌های وی شعار می‌دادند گفت: فکر نمی‌کنم این بیانات در همسویی با شعار همدلی و همزبانی دولت و ملت باشد. در میان صحبت‌های نوبخت در محل یادمان شهدای هویزه، عده‌ای شروع به شعار دادن کردند و در نهایت سخنرانی معاون رییس جمهور نیمه‌تمام ماند.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی دولت با اشاره به ایثار شهدا در دوران دفاع مقدس گفت: در این مدت آن‌چه ثابت مانده است پیام شهدا و راه مقدس و خونین اباعبدالله است و آن‌چه تغییر می‌کند چگونگی و اقتضای پاسداری از نظام است.

محمدباقر نوبخت، امروز (۷ فروردین ماه) با حضور در یادمان شهدای هویزه، با تقدیر از جایگاه رفیع شهدا اظهار کرد: این یادمان یادآور حماسه بزرگی است که از سوی ملت ایران شکل گرفته است؛ بار امانت شهدا در دوران دفاع مقدس دست به دست و نسل به نسل از قیام عاشورا وجود داشت تا امروز در اختیار ما قرار گیرد.

وی افزود: امروز لازم است همه ما بدانیم که مسئولان کدام قوه مجریه هستیم، در کدام دولت خدمت می‌کنیم و در زیر پرچم کدام نظام این امانت را بر عهده گرفته‌ایم.

معاون رییس جمهور با تاکید بر لزوم دفاع از آرمان‌های شهدا تصریح کرد: به نمایندگی از دولت آمده‌ایم تا بار دیگر با شهدا هم‌پیمان شویم و بدانیم رفاه و امنیتی که در سراسر ایران وجود دارد، حاصل چه جان‌فشانی‌هایی است.

نوبخت ادامه داد: ۳۴ سال پیش در این محل جان‌فشانی‌های بسیاری اتفاق افتاده است. در دوم فروردین ماه مردم با عملیات فتح‌المبین نوروز خود را آغاز کردند و پس از آن در اردیبهشت ماه عملیات بزرگ بیت‌المقدس شکل گرفت که منجر به فتح خرمشهر در سوم خرداد شد و در تیرماه نیز عملیات بزرگ رمضان شروع شد و شاهد ایثار و فداکاری‌های بسیاری از شهدا در این عملیات بودیم.

سخنگوی دولت عنوان کرد: در این مدت آن‌چه ثابت مانده است پیام شهدا و راه مقدس و خونین اباعبدالله است و آن‌چه تغییر می‌کند چگونگی و اقتضای پاسداری از نظام است. در دوران دفاع مقدس به عنوان بسیجی در این منطقه برای دفاع از اسلام، انقلاب و نظام برخاستیم و امروز در لباس خدمتگزاری دولت از آرمان‌ها دفاع می‌کنیم.

نوبخت گفت: در کنار مزار شهدا اعلام می‌کنم که تمام دولتمردان، خود را سرباز نظام می‌دانند و به مقام معظم رهبری اعتقاد دارند و با دل و جان برای خدمت به مردم حاضرند. دیروز پنجه در پنجه دشمن داشتیم و امروز یک بسیجی دیگر در برابر شش قدرت جهان می‌نشیند تا از حق و حقوق ملت دفاع کند. امروز در این عرصه همه هم‌پیمان هستیم تا با لبخند رضایت بر لبان رهبر معظم انقلاب، احساس آرامش کنیم.

وی با اشاره به رفع تحریم‌ها گفت: روزهای سختی بر ما می‌گذرد و همچنان مشکلاتی از آثار مجموعه تحریم‌ها باقی مانده است. پاره کردن زنجیره‌های تحریم همانند احساسی است که در پیشروی در عملیات در دوران دوران دفاع مقدس وجود داشت.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خطاب به کسانی که در میان صحبت‌های وی شعار می‌دادند گفت: فکر نمی‌کنم این بیانات در همسویی با شعار همدلی و همزبانی دولت و ملت باشد. این شعارها خوب است ولی هر چه خشم و فریاد هم داریم باید همدل باشیم و این شعارها را به سوی دشمن بزرگ متوجه کنیم. این اختلاف همان چیزی است که دشمن ما انتظار آن را دارد. همه با هم باید علیه دشمن شعار دهیم. درود بر شما.

در میان صحبت‌های نوبخت در محل یادمان شهدای هویزه، عده‌ای شروع به شعار دادن کردند و در نهایت سخنرانی معاون رییس جمهور نیمه‌تمام ماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • مسعود

      خدلیا مملکت را از هر ناپاکی تملق و ریا پاک کن

      پاسخ ها

      • mehrdad

        الهی آمین...آقای نوبخت و همکاراشون بدونند با زیبا صحبت کردن...مشکل جامعه به خودی خود حل نمیشه...عمل میخاد...چرا هیچ واکنشی از دولت درباره ی حقوق کارمندا...گارگرا ندیدیم...ـ آیا شما نمیدانید که خدا از همه ی شما آگاه تر است...

      • بدون نام

        من با مهرداد موافقم. با اینکه اصلا با احمدی نژاد موافق نیستم اما همون کارهای اشتباهش رو هم با اعتماد به نفس انجام داد و باج نداد. صراحتا گفت مجلس در راس نبود همه هم ساکت بودند. ایا دولت الان هم جرات این کرها و حرفها رو داره. تا یکی مخالفت می کنه سریع عقب نشنی می کنن و مجوزها رو باطل میکنن و...

    • برای خبرگزاری ایسنا

      قرار نیست هر کس صداش دراومد، با طعنه و نیش و کنایه بهش بگیم دلواپس ...
      شاید یکی دلواپس ناموس شماست ...
      شمایی که توی این ایام مرگ رو توی کانون خانواده ها نمی بینید ... هوای شما که بد نیست ... سرتون زیر برفه ...

    • بدون نام

      تا كي بايد از شهدا استفاده ابزاري شود. دست از سر اين شهدا برداريد.

    • بدون نام

      لعنت بر دلواپ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لعنت بی بی خیال و سهل اندیش

    • بدون نام

      چرا انقدر لواپس دلواپس میکنید؟؟؟؟ایا دلواپس بودن برای کشور بده؟پس عین شماها بی خیال و سهل اندیش باشیم؟که هیچی واستون مهم نیست،نه عزت میدونید چیه،نه بعضی هاتون غیرت ملی دارید،(اگه بیطرفی بچاپ)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ههه واقعا که کدوم عزت؟ تازه عزت رو به کشور برمی کردونیم در دولت نهم و دهم عزت ایران از بین رفت این دلواپسان سنگ خودشونو به سینه میزنند چه بسا که از این تحریم ها استفاده های کلانی کردند. (خواهشا ارسال کنید)

    • بدون نام

      مردم کسانی راکه حرفشان با عمل ونیتشان یکی نیست راخوب می شناسند.مخصوصا مردمی که دران مکان مقدس جمع شده اند.

    • بدون نام

      ظاهرا مردم ایران دودسته اند,یا چشم بسته طرفداردولتندویا دلواپسند.عجب منطقی.

    • بدون نام

      درودبرکسانی که دلواپس ازبین رفتن عزت ملی وپایمال شدن خون شهداوراه شهدا وامام شهداهستند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شهدای عزیز ما دلواپس از بین رفتن عزت و کرامت انسان و ایران بودند. ایا دلواپس از بین رفتن منافع خودشان بودند؟؟

    • بدون نام

      مگر دلواپس بودن بده به نظر من بی غیرت بودن بده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه بستگی داره دلواپس چی باشی. اینها از این دلواپسند که دیگه نمی تونند از این تحریم ها استفاده کنند.

    • بدون نام

      این افراد تندرو و به اصطلاح دلواپس لکه ی سیاه تاریخ ایران خواهند بود و آیندگان به بدی از آنها یاد خواهند کرد

    • بدون نام

      دلواپس بودن بهتر از بی غیرت بودنه

    • بدون نام

      اگه دلواپسان نبودن ایران خیلی پیشرفت کرده بود

    • سوران

      این دلواپس ها چرا زمان احمدی نژاد صداشون درنمی اومد?
      مگه مردم فقط این دو سال بهشون فشار اومده?
      قبلا این مردم وجود نداشتن?الان فقط میبیننشون?
      چرا واقعا بی انصافن?..متاسفم..

    • مینا

      یکی از این مثلا دلواپسان،جواب منو بده....اینها در آن دولت پاکدست،کجا بودند؟چرا نگران و دلواپس نبودند؟وقتی صبح از خواب بیدار میشدیم و پنیر و ماکارونی دو برابر شده بود،وقتی بعد از ده ماه،پول جمع کردن من،برای یخچال،ناگهان قیمت یخچال از یک میلیون به 4 و بعد به 6 و8 میلیون رسید...اون موقع چرا هر کس می گفت گرانی و ....تو دهنی می خورد.من فقط همین مورد را در جایی گفتم،متهم به ضد....شدم!!!!اونجا شما کجا بودید؟شعارهای نفاق امیزتان،دلواپسی تان...همه و همه ریاست...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما اون موقع هم بودیم و لنتقاد هم میکردیم،حالا شما به گوشت نرسیده مشکل ما نیست،دوما ما بیشتر دلواپس عزت و کرامت ملت و حفظ ارزش های انقلاب هستیم نه مادیات

      • بدون نام

        ببخشید به نظر شما ملتی که برای تامین مایحتاج اولیه اش دچار مشکله حفظ ارزشهای انقلابی جایی داره. وقتی بچه ات مریضه و پول نداری یک دکتر ببریش .وقتی بخیه صورت یک بچه رو باز می کنن.. وقتی از نداری بچت رو می فروشی و... ارزش انقالبی می مونه ؟؟؟ خاهشا دست از این شعار دادنهای الکی بردارید. ملتی سرافرازه که قدرتمند باشه و اعتماد به نفس داشته باشه با شعار دادنها توخالی ما نه قدرتمند می شیم نه عزت دار. نهایتا بشیم کره شمالی...

      • بدون نام

        همین دیگه اگه ارزش های انقلاب احیا بشه ،مشکل اون مشکل بخیه و اینا هم حل میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج