تصاویر بنز C کلاس به سبک براباس
اول از هرچیز براباس دست به روی پیشرانه خودرو گذاشته و قلب این C کلاس را هدف قرار داده است.
وبسایت خودروبانک: براباس جدیدترین محصول خود از کلاس C را با نام C۴۵۰ AMG ۴MATIC معرفی کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با این C کلاس مرسدس بنز آشنا کنیم.
اول از هرچیز براباس دست به روی پیشرانه خودرو گذاشته و قلب این C کلاس را هدف قرار داده است. به این منظور براباس در زیر کاپوت این خودرو از پیشرانهای ۳ لیتری شش سیلندر V شکل ۴۰۵ اسب بخاری در کنار گشتاور ۶۲۳ نیوتن متری استفاده کرده که به لطف اعمال تغییرات در اطلاعات ECU، بهبود مجراهای ورودی هوا به داخل سیلندرها و بهبود راه خروجی گازهای حاصله از احتراق به کمک سیستم اگزوز اسپرت فولادی ضدزنگ، موفق به افزایش ۴۳ اسب بخاری قدرت پیشرانه شده که قادر به رساندن شتاب صفر تا صد این C کلاس به ۴.۶ ثانیه و رساندن آن به حداکثر سرعتی ۲۸۰ کیلومتر بر ساعتی شده است.
علاوه بر تقویت و بهبود پیشرانه خودرو، براباس یک کیت بدنه آیرودینامیکی را هم برای ظاهر این خودرو کنار گذاشته که متشکل از یک بامپر در زیر سپر جلو، اسپویلری عقب فیبرکربنی، رینگهای ۱۹ اینچی آلیاژی مشکی رنگ، سیستم اگزوز اسپرت فولادی ضدزنگ و ... است.
با ورود به داخل کابین هم روکشهای چرمی از جنس آلکانترا را بر روی اثاله و لوازم داخلی کابین خواهید دید و در اقسانقاط کابین هم شاهد قطعاتی چوبی و فیبرکربنی خواهید بود. پدالهای زیرپایی اتومبیل هم از آلومینیوم ساخته شده و تشکهای صندلیها نیز نرمتر از همیشه شدهاند.
اول از هرچیز براباس دست به روی پیشرانه خودرو گذاشته و قلب این C کلاس را هدف قرار داده است. به این منظور براباس در زیر کاپوت این خودرو از پیشرانهای ۳ لیتری شش سیلندر V شکل ۴۰۵ اسب بخاری در کنار گشتاور ۶۲۳ نیوتن متری استفاده کرده که به لطف اعمال تغییرات در اطلاعات ECU، بهبود مجراهای ورودی هوا به داخل سیلندرها و بهبود راه خروجی گازهای حاصله از احتراق به کمک سیستم اگزوز اسپرت فولادی ضدزنگ، موفق به افزایش ۴۳ اسب بخاری قدرت پیشرانه شده که قادر به رساندن شتاب صفر تا صد این C کلاس به ۴.۶ ثانیه و رساندن آن به حداکثر سرعتی ۲۸۰ کیلومتر بر ساعتی شده است.
علاوه بر تقویت و بهبود پیشرانه خودرو، براباس یک کیت بدنه آیرودینامیکی را هم برای ظاهر این خودرو کنار گذاشته که متشکل از یک بامپر در زیر سپر جلو، اسپویلری عقب فیبرکربنی، رینگهای ۱۹ اینچی آلیاژی مشکی رنگ، سیستم اگزوز اسپرت فولادی ضدزنگ و ... است.
با ورود به داخل کابین هم روکشهای چرمی از جنس آلکانترا را بر روی اثاله و لوازم داخلی کابین خواهید دید و در اقسانقاط کابین هم شاهد قطعاتی چوبی و فیبرکربنی خواهید بود. پدالهای زیرپایی اتومبیل هم از آلومینیوم ساخته شده و تشکهای صندلیها نیز نرمتر از همیشه شدهاند.
پ
ارسال نظر