آوانتی، خودرویی از سرزمین هندوها +عکس
استودیو طرحی DC نسخهای ویژه را تحت عنوان DC آوانتی (DC Avanti) به همراه اطلاعات فنی معرفی کرد.
وبسایت خودرو بانک: استودیو طرحی DC نسخهای ویژه را تحت عنوان DC آوانتی (DC Avanti) به همراه اطلاعات فنی معرفی کرد. در کل میتوان گفت که صورت حساب این خودرو به پای هندیها نوشته میشود. به طور واضحتر میوان گفت که DC آوانتی اولین خودروی اسپرت هندی بود که چند سال پیش توسط همین استودیو معرفی شد، ولی حالا نسخهای ویژهتر از آن با قدرتی بیشتر و مشخصات فنی بالاتر معرفی شده است.
راستش را بخواهید چندان هم نمیتوان این خودرو را یک اسپرت تمام عیار خواند، البته در طراحی ظاهری کاملا خصوصیات خوروهای اسپرت را رعایت کرده است، ولی در بخش موتوری شاهد همان پیشرانه ۲ لیتری سابق هستیم که با مشارکت رنو بر روی این خودرو استفاده شده است، ولی خوشبختانه قدرت ۲۵۰ اسب بخاری را که در نسخه قدیمی تولید میکرد به ۳۱۰ اسب بخار رسانده که به کمک جعبه دندهای شش سرعته دستی دریافت و به چرخها منتقل میشود، ولی میتوان به صورت سفارشی جعبه دندهای شش سرعته اتومتیک با قابلیت تعویض دستی را برای DC آوانتی سفارش داد.
از لحاظ طراحی بدنه هم نسبت به نسخه قدیمی بهتر و می توان گفت که تهاجمی تر از گذشته شده که در ساختار آن جدیدا از شکاف های فیبرکربنی در جلو، دیفیوزری بزرگ تر در عقب و باله سخته شده از مواد بسیار سبک وزن و مستحکم استفاده شده است. براساس اعلام DC دیزاین، سیستمی تعلیق جدید هم برای این هندی به اصطلاح سوپر اسپرت در نظر گرفته شده که حدود ۲۰ میلی متر فاصله آن را نسبت به زمین کاهش داده و در حال حاضر به ۱۵۰ میلی متر رسانده است.
در آخر هم شرکت سازنده عنوان کرد که DC Avanti ۳۱۰ را از ماه آوریل سال ۲۰۱۶ میلادی به تعداد محدود ۳۱ دستگاهی و به قیمتی ۶۵ هزار و ۸۷۶ دلاری عرضه خواهد کرد.
راستش را بخواهید چندان هم نمیتوان این خودرو را یک اسپرت تمام عیار خواند، البته در طراحی ظاهری کاملا خصوصیات خوروهای اسپرت را رعایت کرده است، ولی در بخش موتوری شاهد همان پیشرانه ۲ لیتری سابق هستیم که با مشارکت رنو بر روی این خودرو استفاده شده است، ولی خوشبختانه قدرت ۲۵۰ اسب بخاری را که در نسخه قدیمی تولید میکرد به ۳۱۰ اسب بخار رسانده که به کمک جعبه دندهای شش سرعته دستی دریافت و به چرخها منتقل میشود، ولی میتوان به صورت سفارشی جعبه دندهای شش سرعته اتومتیک با قابلیت تعویض دستی را برای DC آوانتی سفارش داد.
از لحاظ طراحی بدنه هم نسبت به نسخه قدیمی بهتر و می توان گفت که تهاجمی تر از گذشته شده که در ساختار آن جدیدا از شکاف های فیبرکربنی در جلو، دیفیوزری بزرگ تر در عقب و باله سخته شده از مواد بسیار سبک وزن و مستحکم استفاده شده است. براساس اعلام DC دیزاین، سیستمی تعلیق جدید هم برای این هندی به اصطلاح سوپر اسپرت در نظر گرفته شده که حدود ۲۰ میلی متر فاصله آن را نسبت به زمین کاهش داده و در حال حاضر به ۱۵۰ میلی متر رسانده است.
در آخر هم شرکت سازنده عنوان کرد که DC Avanti ۳۱۰ را از ماه آوریل سال ۲۰۱۶ میلادی به تعداد محدود ۳۱ دستگاهی و به قیمتی ۶۵ هزار و ۸۷۶ دلاری عرضه خواهد کرد.
پ
نظر کاربران
خودرو هندی؟!!! چرا خودروسازی ما برشکست نمیشه؟