۲۶۹۱۴۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بیانات رهبر انقلاب در دیدار «محمد بوهاری»

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس‌جمهور نیجریه تاکید کردند که ائتلاف‌های جهانی مدعی مبارزه با تروریسم قابل اعتماد نیستند.

خبرگزاری ایسنا: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس‌جمهور نیجریه تاکید کردند که ائتلاف‌های جهانی مدعی مبارزه با تروریسم قابل اعتماد نیستند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در دیدار محمد بوهاری رئیس‌جمهوری نیجریه، افزایش همکاری‌های کشورهای اسلامی در دفاع از هویت اسلام و مسلمانان را یک ضرورت اساسی برشمردند و تأکید کردند: ائتلافهای جهانی مدعی مبارزه با جریانهای تروریستی به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند زیرا در پشت پرده ایجاد یا حمایت از تروریست‌هایی نظیر داعش همین عوامل مخرّب به خصوص امریکا قرار دارند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای، «دشمنان صریح اسلام» و «دشمنانی که به‌ نام اسلام با اسلام دشمنی می‌کنند» را دو لبه یک قیچی دانستند و افزودند: کشورهای اسلامی در مقابل این دشمنان خطرناک باید با افزایش همکاری‌ها از هویت و منافع خود حفاظت کنند.

رهبر انقلاب، امید بستن به همکاری و کمک امریکا و غرب در مبارزه علیه جریان‌های تروریستی نظیر داعش و بوکوحرام را نادرست خواندند و گفتند: بر اساس اطلاعات دقیق، در عراق، امریکایی‌ها و برخی کشورهای مرتجع منطقه به طور مستقیم به داعش کمک می‌کنند و نقش مخرّبی دارند.

ایشان افزایش ارتباطات کشورهای اسلامی را به معنای مسدود کردن ارتباطات با سایر کشورهای اسلامی ندانستند و افزودند: جمهوری اسلامی روابط گسترده‌ای با همه کشورها به‌ جز امریکا و رژیم صهیونیستی دارد اما معتقدیم کشورهای اسلامی باید بسیار بیشتر به یکدیگر نزدیک شوند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای همچنین با اظهار خرسندی از انتخاب آقای بوهاری به عنوان یک مسلمان معتقد به عنوان رئیس جمهور کشور برجسته و مهم نیجریه، ظرفیت‌های تعامل و همکاری میان دو کشور را فراوان خواندند و تأکید کردند: این ظرفیت‌ها باید شناسایی شوند و مورد تبادل قرار گیرند.

در این دیدار که آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور نیز حضور داشت، محمد بوهاری رییس جمهوری نیجریه، روابط کشورش با جمهوری اسلامی ایران را دیرینه و مستحکم خواند و گفت: ایران کشوری پیشرفته، بزرگ و دارای ظرفیت‌های فراوان برای ارتباط و همکاری است.

رییس جمهوری نیجریه با قدردانی از ایران به خاطر دعوت به اجلاس کشورهای صادرکننده گاز، خاطرنشان کرد: امروز و در ملاقات با رهبر انقلاب درس‌های زیادی فرا گرفتم و قدردان این دیدار و راهنمایی‌ها هستم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج