۲۰۰۴۰۰
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

پرطرفدارترین‌ های اینستاگرام در بین چهره ها

خبرآنلاین در گزارشی از وضعیت اینستاگرام در بین ایرانی‌ها نوشته: الناز شاکردوست، بهنوش بختیاری و امیر تتلو سه بازیگر و خواننده‌ای هستند که بیشتر تعداد دنبال‌کنندگان را در اینستاگرام دارند.

خبرآنلاین در گزارشی از وضعیت اینستاگرام در بین ایرانی‌ها نوشته: الناز شاکردوست، بهنوش بختیاری و امیر تتلو سه بازیگر و خواننده‌ای هستند که بیشتر تعداد دنبال‌کنندگان را در اینستاگرام دارند؛ هر سه این افراد تعداد طرفدارانشان بیش از یک میلیون نفر است.بختیاری یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر، شاکردوست حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر و تتلو یک میلیون نفر دنبال‌کننده دارد. تعداد دنبال‌کنندگان مهناز افشار هم در آستانه میلیونی شدن است.

محمد رضا گلزار، بهرام رادان، سیروان خسروی، مهراوه شریفی‌نیا، بهنوش طباطبایی، بابک جهانبخش و یاس بین ۷۵۵ هزار تا ۵۰۰ هزار دنبال‌کننده دارند. ۱۲ هنرمند بین ۳۰۰ هزار تا ۵۰۰ هزار دنبال‌کننده دارند که در میان آنان اسامی افرادی چون مهران مدیری، ترانه علیدوستی، رضا عطاران، بنیامین بهادری و محسن یگانه به چشم می‌خورد.

فاصله بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار دنبال‌کننده دربردارنده بیشترین تعداد هنرمندان است، در این میان اسامی ۲۹ هنرمند مشاهده می‌شود که از جمله آنان می‌توان به نیکی کریمی، لیلا حاتمی، احسان خواجه‌امیری، رامبد جوان و امیر جعفری اشاره کرد. ۱۹ هنرمند نیز بین ۵۰ هزار تا ۱۰۰ هزار دنبال‌کننده دارند، از جمله همایون شجریان، محسن چاوشی، شهاب حسینی و هانیه توسلی.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • حجت

      سحر قریشی را نگفتید

    • بهاره

      چه بد سلیقه‌اند اینستایی ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج