۱۶۴۲۲۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

بهبود رتبه اقتصادی با تجارت جنسی و قاچاق

درآمد حاصل از تجارت جنسی و قاچاق مداد مخدر، رتبه جهانی اقتصاد انگلیس را از فرانسه پیش انداخت.

خبرگزاری فارس: انگلیس با پشت سر نهادن فرانسه در سال ۲۰۱۴، پنجمین قدرت اقتصادی جهان تبدیل شد اما آن‌چه به انگلیس کمک کرد تا رتبه اقتصادی خود را در سطح جهانی بالا ببرد، فحشا و قاچاق مواد مخدر است.

روزنامه انگلیسی تلگراف با استناد آمار مرکز تحقیقات اقتصاد و بازرگانی انگلیس نوشت، فحشا و مواد مخدر، میلیون‌ها پوند پول در سال ۲۰۱۴ به اقتصاد انگلیس واریز کردند که در نتیجه آن رده انگلیس در اقتصاد جهانی یک درجه ارتقا پیدا کرد.

از سوی دیگر رکود اقتصادی انگلیس کُندتر از آن چیزی بود که پیش بینی شده بود و این هم یکی از دلایل جهش انگلیس در اقتصاد جهانی بود.

تلگراف ادامه می‌دهد در قواعد تازه اتحادیه اروپا، درآمد حاصل از فساد اخلاقی و قاچاق مواد مخدر برای بررسی رشد اقتصادی کشورهای اروپایی در نظر گرفته شد که فرانسه از پذیرش این قاعده امتناع کرد و حصول درآمد به این شکل را جزء رونق اقتصادی خود ندانست.

ارقام رسمی اعلامی از سوی دفتر ملی آمار انگلیس حاکی از آن است، که تجارت جنسی حدود ۵.۷ میلیارد پوند و قاچاق مواد مخدر حدود ۶.۶۲ میلیارد پوند به اقتصاد انگلیس افزوده است.

بر اساس آخرین آمار مرکز تحقیقات اقتصاد و بازرگانی انگلیس، رتبه اقتصادی چند کشور اول جهان در مقایسه با سال گذشته میلادی تغییر نکرده و تنها انگلیس که سال ۲۰۱۳ رتبه ششم را داشت، سال ۲۰۱۴ با کسب رتبه ۵ در واقع رتبه سال گذشته فرانسه را از آن خود کرد که این ارتقای رتبه را مدیون در آمد حاصل از تجارت جنسی و قاچاق مواد مخدر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج