۱۶۱۰۷۳
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

قاچاق گوشی های بالای ۵۰۰ هزار تومان

رئیس اتحادیه صوتی و تصویری گفت: در حال حاضر حدود ۷۰ تا ۷۵ درصد گوشی های ۵۰۰ هزار تومان به بالا از طریق قاچاق وارد می شود اما در گوشی‌های با نرخ کمتر از ۵۰۰ هزار تومان میزان قاچاق بسیار کمتر است.

عصر ایران: رئیس اتحادیه صوتی و تصویری گفت: در حال حاضر حدود ۷۰ تا ۷۵ درصد گوشی های ۵۰۰ هزار تومان به بالا از طریق قاچاق وارد می شود اما در گوشی‌های با نرخ کمتر از ۵۰۰ هزار تومان میزان قاچاق بسیار کمتر است.

ابراهیم درستی در مراسم اغاز بکار این نمایشگاه گفت : به طور کلی قاچاق گوشی های بالای ۵۰۰ هزار تومان برای قاچاقچی سودمند است.

وی اظهار داشت: بارها اعلام کردیم اگر تعرفه شش درصدی را برای واردات گوشی تلفن همراه حذف کنند و این تعرفه صفر شود، از میزان قاچاق در این بخش کاسته می‌شود.

ابراهیم درستی افزود: در حال حاضر واردکننده قانونی گوشی تلفن همراه شش درصد تعرفه گمرکی، هشت درصد مالیات بر ارزش افزوده و چهار درصد هزینه‌های دیگر پرداخت می‌کند و در مجموع حدود ۱۷ تا ۱۸ درصد برای واردات قانونی هزینه پرداخت می‌شود و این درحالی است که برای واردات قاچاق، شش درصد تعرفه گمرکی حذف می‌شود و این به سود قاچاقچیان است. رئیس اتاق اصناف ایران : قاچاق موبایل هر سال ۸۴۰ میلیارد تومان به دولت ضرر می‌زند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج