۱۴۶۵۰۹۹
۱۶۵
۱۶۵
پ

رپورتاژ آگهی

آمار پرواز تهران دبی در تعطیلات

ما در ادامه این مطلب درباره همه نکات مربوط به پروازهای تهران دبی صحبت خواهیم کرد. اگر به‌زودی راهی این شهر هستند؛ مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

آمار پرواز تهران دبی در تعطیلات

شهر دبی که با نام عروس خلیج‌فارس در دنیا شناخته می‌شود، هر سال میزبان تعداد زیادی گردشگر از سراسر جهان است. پرواز تهران دبی نیز یکی از پرطرفدارترین پروازهای خارجی محسوب می‌شود. روزانه هواپیماهای ایرلاین‌های مختلفی تهران را به مقصد دبی ترک می‌کنند. ما در ادامه این مطلب درباره همه نکات مربوط به پروازهای تهران دبی صحبت خواهیم کرد. اگر به‌زودی راهی این شهر هستند؛ مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

کدام ایرلاین‌ها پرواز تهران دبی را انجام می‌دهند؟

با کمی جستجو در اینترنت می‌توانید نام ایرلاین‌های داخلی و خارجی مختلفی را ببینید که به‌صورت روزانه پروازهایی را از تهران به مقصد دبی انجام می‌دهند. هواپیمایی ماهان و ایران ایر دو شرکت هوایی ایرانی هستند که بیش‌ترین تعداد پروازها به مقصد دبی توسط آن‌ها انجام می‌شود. به‌عنوان‌مثال ایران ایر هر روز حداقل یک پرواز از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی به مقصد فرودگاه شهر دبی انجام می‌دهد. شرکت هواپیمایی ماهان در این خط هوایی فعال‌تر است و روزانه حداقل دو هواپیما از این ایرلاین به سمت دبی پرواز می‌کنند.

البته در این میان نباید شرکت هواپیمایی زاگرس و قشم ایر را نیز از یاد برد. این دو شرکت هواپیمایی ایرانی هم پروازهایی از فرودگاه‌های مختلف کشور به مقصد دبی انجام می‌دهند. در میان ایرلاین‌های خارجی نیز بیش‌ترین پروازها از مقصد تهران به دبی توسط شرکت هواپیمایی امارات انجام می‌شود. بلیط پرواز تهران دبی این شرکت هواپیمایی بسیار گران‌قیمت هستند. بااین‌حال بسیاری از ایرانی‌ها پرواز با این ایرلاین را به ایرلاین‌های داخلی ترجیح می‌دهند.

آمار پرواز تهران دبی در تعطیلات

پرواز تهران به مقصد دبی چقدر طول می‌کشد؟

اگر بخواهید با هواپیما از تهران به دبی بروید باید حدود دو ساعت در پرواز باشید. بااین‌حال به دلایل مختلفی مانند تأخیر در پرواز، شرایط آب‌و‌هوایی و مواردی از این قبیل ممکن است مدت‌زمان پرواز شما کمی بیش‌تر شود. فاصله شهر تهران تا دبی با هواپیما حدود 1197 کیلومتر است و همه پروازهای تهران دبی از فرودگاه امام خمینی تهران انجام می‌شوند. این پروازها در فرودگاه بین‌المللی دبی، شارجه یا آل مکتوم به زمین می‌نشینند.

قیمت بلیط پروازهای تهران به مقصد دبی چقدر است؟

قیمت بلیط پرواز تهران دبی به عوامل مختلفی بستگی دارد. تاریخ پرواز یکی از این عوامل مهم است. برای مثال در ایام تعطیلات قیمت بلیط پروازهای تهران به دبی گران‌تر می‌شود. البته این افزایش قیمت مربوط به بلیط‌های چارتری است. به‌جز تاریخ پرواز، نوع ایرلاین و کلاس پروازی هم در قیمت‌گذاری بلیط تأثیر زیادی دارند.

به‌عنوان‌مثال بلیط‌های پروازهای هواپیمایی امارات بسیار گران‌تر از بلیط‌های ایرلاین‌های داخلی مانند ایران ایر یا ماهان است. همچنین بلیط‌های بیزینس کلاس هواپیمایی امارات نیز چندین برابر بلیط‌های اکونومی به فروش می‌رسند. اگر بودجه محدودی برای سفر به دبی در اختیار دارید؛ ایرلاین‌های داخلی گزینه بسیار مناسب‌تری برای شما هستند.

کدام مدارک برای پرواز تهران به دبی ضروری هستند؟

ویزا، بلیط رفت‌وبرگشت و بیمه‌نامه مسافرتی سه مدرک مهم و ضروری برای سفر به دبی هستند. البته بیمه‌نامه مسافرتی برای سفر به دبی الزامی نیست. بااین‌حال اکثر شرکت‌های هواپیمایی خرید آن را به مسافران توصیه می‌کنند. در ضمن افرادی که مقیم کشور امارت هستند نیازی به خرید بلیط برگشت ندارند؛ اما سایر مسافران پرواز باید بلیط برگشت خود را هم از قبل تهیه کرده باشند. ویزای توریستی دبی نیز برای ایرانی‌ها به‌راحتی و بدون مشکل صادر می‌شود.

آمار پرواز تهران دبی در تعطیلات

فاصله فرودگاه‌های دبی تا مرکز شهر چقدر است؟

فرودگاه شارجه و فرودگاه بین‌المللی دبی مقصد همه پروازهای مستقیم تهران دبی هستند. شارجه شهری در نزدیکی دبی است که فاصله‌ای 20 دقیقه‌ای تا شهر دبی دارد. رفت‌وآمد به دبی از شهر شارجه نیز بسیار آسان است بنابراین پروازهایی که به مقصد شارجه انجام می‌شوند چندان تفاوتی با پروازهای دیگر ندارند.

شما می‌توانید از شارجه با اتوبوس خودتان را به شهر دبی برسانید. فرودگاه بین‌المللی دبی بزرگ‌ترین فرودگاه کشور امارات است که ترمینال‌های مختلفی دارد. این فرودگاه در چهار کیلومتری شهر دبی ساخته شده و دسترسی به آن با وسایل نقلیه عمومی مانند مترو، اتوبوس و تاکسی امکان‌پذیر است.

چگونه بلیط پرواز تهران دبی را با بهترین قیمت بخریم؟

سایت‌های زیادی وجود دارند که شما می‌توانید بلیط پروازهای دلخواهتان را از ‌آن‌ها بخرید. علی بابا یکی از این سایت‌های معتبر است. شما می‌توانید از طریق سایت یا اپلیکیشن علی بابا بلیط پرواز تهران به مقصد دبی را با بهترین قیمت به صورت اینترنتی تهیه کنید. در این سایت همه اطلاعات ضروری پرواز نوشته ‌شده است. به شما توصیه می‌کنیم که قبل از رزرو همه قوانین مربوط به خرید بلیط را بخوانید تا در آینده دچار مشکل نشوید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج