۱۴۶۵۲۳۰
۱ نظر
۱۰۹۸
۱ نظر
۱۰۹۸
پ

گل‌محمدی: سپاهان مدعی اصلی قهرمانی است

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امیدوارم روند بازی فردا با سپاهان به صورتی باشد که به نتیجه دلخواهمان که همان برده است برسیم.

ایسنا: یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان اظهار کرد: باری مهم و حساسی داریم. این بازی برای سپاهان که مدعی اصلی قهرمانی است و فولاد که می‌خواهد قابلیت‌هایش را نشان دهد، مهم است.

او ادامه داد: تمرینات خوبی داشته‌ایم و آماده بازی هستیم و انگیزه خوبی داریم تا بازی فنی به نمایش بگذاریم که همراه با نتیجه خوبی باشد. سپاهان یکی از تیم‌های سرشناس و ریشه‌دار و از تیم‌های خوب لیگ است و قطعاً مدعی قهرمانی است زیرا بازیکنان و مربیان خوبی دارند. فکر می‌کنم سپاهان دنبال پیروزی است و به نظرم بازی خوبی خواهد شد.

گل‌محمدی: سپاهان مدعی اصلی قهرمانی است

گل محمدی خاطرنشان کرد: هر دو تیم از نظر فنی دوست دارم فوتبال بازی کنند و به همین دلیل فکر می‌کنم شاهد بازی جذابی از سوی دو تیم خواهیم بود و انشاالله روند بازی به صورتی باشد تا بتوانیم نتیجه مورد نظرمان را که رسیدن به کسب سه امتیاز است برسیم.

او خاطرنشان کرد: بازی فردا برای دو تیم سخت است و فکر می‌کنم هر تیمی اشتباه کمتری داشته باشد و فرصت طلب باشد می‌تواند برنده بازی باشد. انشاالله با حضور گرم هواداران بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم. در هر صورت وجود هواداران دلگرمی زیادی به ما خواهد داد و امیدوارم فردا شاهد حضور پرشور آنها باشیم تا بازی خوبی رقم بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص ورود کمک داور ویدیویی به ورزشگاه فولاد، عنوان کرد: ما تجربه بازی در حضور کمک داور ویدیویی را داشته‌ایم و این موضوع می‌تواند برای بازیکنانمان از نظر اعتماد به نفس و تمرکزشان تاثیر داشته باشد و این برای هر دو تیم صدق می‌کند. قطعاً وقتی کمک داور ویدیویی باشد انتظار اینکه اشتباهات تاثیرگذار در بازی رقم بخورد باید خیلی کمتر باشد و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • کیسه شده جیگرذلیخا

      به امیدبردامپراطوریحیی گل‌محمدی وبرگشت زودبازده تیم محبوب خودش پرسپولیس کبیربااقاکریم خان باقری وافشبن خان چی شودبازجامهای سه گانه سوزش کیسه های هوچیگر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج