۱۴۶۵۲۳۹
۱ نظر
۱۶۹۲
۱ نظر
۱۶۹۲
پ

گزارش متفاوت تلویزیون اسرائیل درباره حمله به ایران

یک رسانه رژیم صهیونیستی در خصوص تجاوز این رژیم علیه ایران اذعان کرد که حمله این رژیم به قدری ضعیف بوده است که توان بازدارندگی اسرائیل را به صفر بازگرداند و بزرگی قدرت ایران را نشان داد.

ایرنا: یک رسانه رژیم صهیونیستی در خصوص تجاوز این رژیم علیه ایران اذعان کرد که حمله این رژیم به قدری ضعیف بوده است که توان بازدارندگی اسرائیل را به صفر بازگرداند و بزرگی قدرت ایران را نشان داد.

گزارش متفاوت تلویزیون اسرائیل درباره حمله به ایران

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی با اشاره به ضعیف و ناچیز بودن حمله این رژیم به ایران، تأکید کرد که این حمله توان بازدارندگی اسرائیل را به صفر بازگرداند.

این رسانه صهیونیستی افزود: این حمله ثابت کرد که ایران یک قدرت بزرگ و رقیب در منطقه است. علاوه بر آن (این حمله) متحدان میانه‌رو (اسرائیل) در منطقه را ناامید کرد.

روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی کشور در ساعات اولیه صبح امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سامانه یکپارچه پدافند هوایی هجوم رژیم صهیونیستی به نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را رهگیری و مقابله موفق کرد.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      هلاکت نتانیاهو نزدیک است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج