۱۴۶۵۲۲۷
۲ نظر
۵۶۰
۲ نظر
۵۶۰
پ

اردوغان: برای ایران آرزوی سلامتی دارم

رئیس جمهور ترکیه در واکنش به تجاوزگری بامداد امروز (شنبه) رژیم صهیونیستی علیه کشورمان تصریح کرد: برای ایران آرزوی سلامتی دارم.

مهر: رئیس جمهور ترکیه در واکنش به تجاوزگری بامداد امروز (شنبه) رژیم صهیونیستی علیه کشورمان تصریح کرد: برای ایران آرزوی سلامتی دارم.

اردوغان: برای ایران آرزوی سلامتی دارم

 به نقل از «سی ان ان ترک»، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی علیه ایران، اعلام کرد: برای دولت ایران آرزوی سلامتی دارم.

رئیس جمهور ترکیه ادامه داد: اسرائیل در تلاش است تا جنگ منطقه‌ای را شعله ور کند. اسرائیل با این ذهنیت به جایی نمی‌رسد. لعنت خدا بر آنها باد.

ارتش رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش اعلام کرد که «حمله به اهدافی در ایران تمام به پایان رسید» و از ایران خواست که از تشدید تنش‌ها خودداری کند. هم‌زمان ارتش رژیم صهیونیستی نیز رسماً اعلام کرد که «حمله علیه اهدافی در ایران به پایان رسیده است.»

ارتش رژیم صهیونیستی در حالی مدعی شده که «اهدافی در ایران را با موفقیت هدف قرار داده» که قرارگاه پدافند هوایی ایران با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که «آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط نظامی» وارد شده است.

متن قرارگاه پدافند هوایی کشور به شرح ذیل است:

«به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند، باوجود هشدارهای قبلی مسئولین جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی بامداد امروز در اقدامی تنش‌زا، نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد این حادثه در دست بررسی است.

در این راستا ضمن دعوت از مردم به حفظ همبستگی و آرامش درخواست می‌شود اخبار مربوط به این حوادث را از طریق رسانه ملی دنبال نمایند و به شایعات رسانه‌های دشمن توجه ننمایند.»

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      به اردوغان : چرا در عکس گرفتن در بریکس کنار رییس جمهور پزشکیان دست ندادی ؟ تاکی نوکری اسراییل امریکا می کنی؟

    • ناشناس

      تو فقط شعار بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج