۱۴۶۰۵۸۶
۱ نظر
۲۳۵
۱ نظر
۲۳۵
پ

بهترین هتل‌ قشم رو به دریا؛ هتل‌های ساحلی قشم کدامند؟

بسیاری از مسافران برای دیدن دریای جنوب به قشم می‌روند و ترجیح می‌دهند روزهای سفر خود را در نزدیکی دریا بگذارند. اقامت در بهترین هتل قشم رو به دریا شما را به این خواسته خواهد رساند و اقامتی راحت را در جزیره رنگارنگ قشم به شما هدیه می‌دهد.

بهترین هتل قشم رو به دریا ضمن فراهم کردن امکانات مناسب برای مهمانان، چشم‌اندازی رویایی از ساحل و آب‌های نیلگون خلیج‌فارس را برایتان به ارمغان می‌آورد.

بسیاری از مسافران برای دیدن دریای جنوب به قشم می‌روند و ترجیح می‌دهند روزهای سفر خود را در نزدیکی دریا بگذارند. اقامت در بهترین هتل قشم رو به دریا شما را به این خواسته خواهد رساند و اقامتی راحت را در جزیره رنگارنگ قشم به شما هدیه می‌دهد.

بهترین هتل‌ قشم رو به دریا؛ هتل‌های ساحلی قشم کدامند؟

قشم اقامتگاه‌های لوکس و اقتصادی فراوانی دارد. تعدادی از این هتل‌ها در نزدیکی دریا واقع شده‌اند و برخی دیگر نیز در مرکز شهر و نقاط دیگر جزیره پراکنده شده‌اند. اقامت در بهترین هتل قشم رو به دریا امکانی به شما می‌دهد تا وقت و بی‌وقت به دریا بروید و روی ماسه‌های نرم ساحل قدم بزنید. با رزرو این هتل‌ها شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز به تماشای دریا بنشینید و از عظمت و وسعت دریای خلیج فارس غرق لذت و شگفتی شوید.

هتل آرتا قشم

هتل آرتا قشم در سال 1396 در فاصله 200 متری دریای مواج خلیج فارس افتتاح شده است. این هتل 4 ستاره ساختمانی زیبا و مجلل دارد و دارای 5 طبقه و 48 واحد اقامتی است. واحدهای هتل آرتا شامل 44 اتاق دو تخته و 4 سوئیت چهار تخته می‌شود که همگی به زیبایی چیدمان شده‌اند و امکانات رفاهی خوبی دارند.

هتل آرتا قشم فضایی آرام با دکوراسیونی لوکس دارد که از برخی از واحدهای آن می‌توان تصویری خیال‌انگیز از دریا را تماشا کرد. آرتا بهترین هتل قشم رو به دریاست که به دلیل خدمات‌دهی استاندارد و طراحی چشم‌نوازش لقب مروارید قشم را از آن خود کرده است. این هتل در نزدیکی بازار ستاره، پارک ساحلی زیتون و مرکز خرید سیتی سنتر 1 و 2 واقع شده و اقامت شیرینی را در جزیره دوست‌داشتنی قشم برایتان رقم می‌زند.

آدرس: قشم، بلوار شهید بهشتی، میدان امام قلی خان، جنب رستوران نعیم

بهترین هتل‌ قشم رو به دریا؛ هتل‌های ساحلی قشم کدامند؟

هتل ساحل طلایی قشم

یکی دیگر از بهترین هتل‌های قشم، هتل ساحل طلایی در جاده ساحلی جنوبی جزیره است. این هتل 4 ستاره در سال 1380 در 11 کیلومتری قشم افتتاح شده و در سال 1397 به منظور نوسازی و به‌روزرسانی امکانات بازسازی شده است.

هتل ساحلی قشم دارای 58 واحد اقامتی است که شامل انواع اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و انواع سوئیت می‌شود. این هتل بهترین هتل قشم رو به دریاست که دارای یک ساحل اختصاصی تمیز و خلوت است و مهمانان می‌توانند در اسکله تفریحی آن به ماهی‌گیری بپردازند.

اتاق‌های هتل ساحلی قشم شامل انواع اتاق و سوئیت معمولی، سوئیت دوبلکس دو طبقه و سوئیت‌های VIP می‌شود. از امکانات این هتل می‌توان به رستوران ساحلی دو طبقه و آلاچیق‌های چوبی با ویوی دریا، تور گردشگری منطقه، فروشگاه و غرفه و پارکینگ و اینترنت رایگان اشاره کرد.

آدرس: قشم، جاده ساحلی جنوبی، جنب زیارتگاه شاه شهید

هتل سینگو قشم

هتل سینگو در سال 1393 در قلب مراکز تجاری درگهان به بهره‌برداری رسیده است. این هتل سه ستاره دارای یک طبقه اقامتی است و 50 اتاق و سوئیت دارد. در طراحی و چیدمان اتاق‌های هتل سینگو از تلفیق سبک مدرن و کلاسیک استفاده شده که همین امر زیبایی و جذابیت واحدهای آن را دو چندان کرده است.

هتل سینگو را می‌توان بهترین هتل قشم رو به دریا دانست که 65 اتاق دارد. اینترنت پرسرعت، پارکینگ، کافی‌شاپ، ترانسفر فرودگاهی و تاکسی سرویس برخی از خدمات این هتل سه ستاره است. هتل سینگو در نزدیکی ساحل تمام ماسه‌ای سینگو قرار گرفته است. این هتل تا اسکله دلفین‌نگری کندالو و فرودگاه بین‌المللی قشم نیز کمتر از 5 کیلومتر فاصله دارد.

آدرس: قشم، 20 کیلومتری قشم، درگهان، مجتمع تجاری دریا، طبقه دوم

بهترین هتل‌ قشم رو به دریا؛ هتل‌های ساحلی قشم کدامند؟

هتل ریحان قشم

هتل ریحان قشم بهترین هتل قشم رو به دریا واقع در چهارراه پردیس است. این هتل در سال 1395 به عنوان هتلی سه ستاره فعالیت خود را آغاز کرد و دارای ساختمانی 5 طبقه با 26 واحد اقامتی است.

هتل ریحان قشم فاصله کوتاهی تا دریا دارد و از برخی واحدهای آن می‌توان ویویی جذاب از دریا را تماشا کرد. از مزایای اقامت در این هتل می‌توان به برخورد خوب پرسنل، تمیزی و نظافت اتاق‌ها و نزدیکی به ساحل زیبای خلیج‌فارس اشاره کرد.

آدرس: قشم، چهارراه پردیس، خیابان فلسطین، نبش کوچه سینا 5

هتل خلیج فارس قشم

هتل سه ستاره خلیج فارس قشم در سال 1391 شروع به کار کرده است. این هتل از 4 بلوک تشکیل شده که روی هم رفته 123 اتاق و سوئیت ساحلی دارد.

هتل خلیج فارس جزو بهترین هتل قشم رو به دریا محسوب می‌شود که محوطه بی‌نظیری دارد. این هتل در فاصله بسیار کمی از ساحل قرار گرفته و بهترین مکان برای خوش‌گذرانی و تفریح در نزدیکی دریای مواج جنوب است.

آدرس: قشم، کیلومتر 5 اتوبان قشم، درگهان، ساحل شمالی

هتل رخسار قشم

آغاز کار هتل رخسار قشم به سال 1397 برمی‌گردد. این هتل سه ستاره ساختمانی 4 طبقه دارد که 19 اتاق و سوئیت در طبقات مختلف آن پراکنده شده‌اند. اتاق‌های نیم طبقه اول این هتل نسبت به اتاق‌های طبقات بالاتر، اندازه کوچک‌تری دارند و فاقد پنجره هستند. اگرچه این اتاق‌ها امکانات خوبی دارند، اما به دلایل ذکر شده با قیمت کمتری ارائه می‌شوند. از دیگر واحدهای این هتل قشم می‌توان به اتاق‌های دو تخته و سه تخته رو به دریا و سوئیت‌های یک خوابه رو به دریا برای دو تا پنج نفر اشاره کرد.

آدرس: قشم، خیابان شهید رجایی، جنب ساختمان پایتخت

هتل رویال قشم

هتل رویال بهترین هتل قشم رو به دریا در خیابان فلسطین است. این هتل سه ستاره در سال 1396 به بهره‌برداری رسیده است و امکانات رفاهی مناسبی دارد.

هتل رویال قشم دارای 43 اتاق است که در 5 طبقه قرار گرفته‌اند. از امکانات این هتل می‌توان به لابی، سالن غذاخوری، رستوران، بیلیارد، بوفه صبحانه رایگان و اینترنت پرسرعت اشاره کرد.

اتاق‌های هتل رویال شامل اتاق‌های دو تخته تا پنج تخته می‌شود که شما می‌توانید بسته به شرایط و تعداد نفرات یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. سوئیت‌های دو خوابه با ویوی رو به دریا نیز از دیگر واحدهای موجود در این هتل است که امکانات خوبی دارد.

هتل سه ستاره رویال بهترین هتل قشم رو به دریا در چند قدمی ساحل است. این هتل دسترسی خوبی نیز به مرکز خرید ستاره و مراکز خرید سیتی سنتر دارد.

همچنین اگر اهل گشت و گذار در بازارهای قدیمی هستید، اقامت در هتل رویال قشم را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ زیرا این هتل به بازار قدیم قشم نیز بسیار نزدیک است و فاصله چندانی با آن ندارد. وجود یک اسکله سنگی در نزدیکی هتل از دیگر امتیازات هتل رویال است که می‌توانید برای آرامش به آن پناه ببرید.

آدرس: قشم، چهارراه پردیس، خیابان فلسطین، ورودی جنوبی بازار ستاره

بهترین هتل‌ قشم رو به دریا؛ هتل‌های ساحلی قشم کدامند؟

هتل بوتیک فولتون قشم

هتل بوتیک فولتون بهترین هتل قشم رو به دریا واقع در بزرگراه خلیج فارس است. این هتل در سال 1394 آغاز به کار کرده و دارای 10 اتاق دبل، 6 واحد توئین و 6 سوئیت یک خوابه برای 3 تا 5 نفر است. واحدهای هتل فولتون قشم امکانات خوبی دارند و با تجهیزات امروزی پر شده‌اند. سرویس بهداشتی مستقل، یخچال، میز ناهارخوری، تلویزیون و سرویس صبحانه رایگان برخی از امکانات اتاق‌های این هتل 2 ستاره است.

آدرس: قشم، میدان استقلال، بزرگراه خلیج فارس، پس از کمپ هامون

هتل شهریار قشم

هتل سه ستاره شهریار بهترین هتل قشم رو به دریا واقع در 18 کیلومتری مرکز شهر قشم است. این هتل در بهار سال 1398 افتتاح شده است و دارای ساختمانی 4 طبقه با 42 اتاق و سوئیت است. توجه داشته باشید که اتاق‌های سه تخته این مجموعه پنجره ندارند و نورگیر نیستند که همین بر قیمت آن‌ها نیز اثر گذاشته است.

هتل شهریار درگهان در خیابان ساحل واقع شده و دسترسی خوبی به دریا دارد. دقت کنید که این هتل سه ستاره به دلیل آب و هوای گرم و آفتاب سوزان جنوب، سیستم گرمایشی ندارد.

آدرس: 18 کیلومتری قشم، درگهان، بلوار ساحلی، روبه‌روی بازار ماهی‌فروشان، کوچه ساحل یک

هتل شمس قشم

هتل سه ستاره شمس در سال 1388 در خیابان فلسطین به بهره‌برداری رسیده است. این هتل 4 طبقه و 20 واحد اقامتی دارد و به منظور به‌روزرسانی خدمات و امکانات در سال 1397 بازسازی شده است. هتل شمس بهترین هتل قشم رو به دریا است که از برخی اتاق‌های آن می‌توان ویویی زیبا از دریا را تماشا کرد. اتاق‌های این مجموعه اقامتی نیز شامل اتاق‌های دو تخته استاندارد و رو به دریا، اتاق‌های سه تخته و واحدهای دو خوابه چهار تخته معمولی و رو به دریا می‌شود.

آدرس هتل: قشم، چهارراه پردیس، انتهای خیابان فلسطین

بهترین هتل‌ قشم رو به دریا؛ هتل‌های ساحلی قشم کدامند؟

رزرو بهترین هتل قشم رو به دریا

در این مطلب تعدادی از بهترین هتل قشم رو به دریا را به شما معرفی کردیم. این هتل‌ها در فاصله کوتاهی از ساحل خلیج فارس قرار گرفته‌اند و امکانی برایتان فراهم می‌کند تا شب و روز به دریا بروید و از رقص ماهیان و جزر و مد موج دریا لذت ببرید.

برای رزرو بهترین هتل قشم رو به دریا سری به سایت ایران هتل آنلاین بزنید. در این سایت تخصصی اطلاعات تمامی هتل‌ها به همراه عکس و جزئیات آورده شده و نظرات سایر مسافران نیز ثبت شده است. با بررسی نظرات و خواندن اطلاعات شما می‌توانید بهترین هتل را برای اقامت انتخاب کنید و با کمترین قیمت آن را از طریق سایت ایران هتل آنلاین رزرو کنید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      قشم
      همه چي گروورون
      هتلها بد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج