۱۴۵۹۶۶۳
۲۶۲
۲۶۲
پ

محبوب‌ترین اکسسوری‌های ترند پاییز ۲۰۲۴

اکسسوری‌ها به قدری می‌توانند قدرتمند بدرخشند که تصویر خروجی را از یک لباس پوشیدن ساده، شما را به یک شیک پوش تبدیل کنند. در این مطلب به معرفی محبوب‌ترین اکسسوری‌های ترند ۲۰۲۴ می‌پردازیم.

فصل پاییز ۲۰۲۴ از راه رسید و مثل همیشه رنگ‌های گرم و دلنشین را با آیتم‌های جدید استایل روانه بازار کرد. یکی از جاذبه‌های پاییز تغییر کمد لباس‌ها و اکسسوری‌های مناسب فصل است. اکسسوری‌ها به قدری می‌توانند قدرتمند بدرخشند که تصویر خروجی را از یک لباس پوشیدن ساده، شما را به یک شیک پوش تبدیل کنند. در این مطلب به معرفی محبوب‌ترین اکسسوری‌های ترند ۲۰۲۴ می‌پردازیم.

محبوب‌ترین اکسسوری‌های ترند پاییز 2024

کیف دستی‌های بزرگ

کیف دستی‌هایی که فضای مناسبی را برای لوازم روزمره دارند با ابعاد مستطیل شکل اولین اکسسوری‌های ترند پاییز 2024 شناخته شده‌اند. این نوع کیف‌ها با رنگ‌های قهوه‌‌ای، زیتونی و نارنجی در طول این فصل رنگارنگ پرطرفدار خواهند بود.

محبوب‌ترین اکسسوری‌های ترند پاییز 2024

کلاه‌های پشمی

در بسیاری از کت‌واک‌های پاییزه از جمله شنل و کریستین دیور، همه سبک کلاه‌های پشمی مثل فلَت کَب، بِرِی هت و بوکِی هت از جنس پشمی یا چرمی دیده می‌شد. از این رو برای پاییز امسال کلاه را فراموش نکنید.

محبوب‌ترین اکسسوری‌های ترند پاییز 2024

گردنبندهای لایه لایه

یکی از ترندهای اصلی پاییز امسال انداختن گردنبندهایی با مدل‌ها و اندازه‌های متفاوت است. این اکسسوری‌ها با ترکیب زنجیرها و آویزهای مختلف جلوه‌ای خاص به گردن خواهند بخشید. انتخاب زیورآلات نقره که در چرخه مد همواره جایگاه خود را حفظ کردند می‌تواند از عناصر جدا نشدنی استایل شما باشد.

محبوب‌ترین اکسسوری‌های ترند پاییز 2024

دستبند نقره

از دیگر زیورآلات و جواهراتی که امسال ترند شده‌اند می‌توان به دستبند نقره اشاره کرد. دستبند نقره به شکل النگویی یا بنگل تاکنون از پرفروش ترین نوع دستبندها هستند.

محبوب‌ترین اکسسوری‌های ترند پاییز 2024

عینک‌های دودی بزرگ

عینک‌های دودی بزرگ نیز یکی از اکسسوری‌های شیک و کارآمد پاییز 2024 هستند. این عینک‌ها با مدل‌های خاص در رنگ‌های متنوع به راحتی هر استایلی را کامل می‌کنند و به شما ظاهری مدرن و جذاب خواهند بخشید.

محبوب‌ترین اکسسوری‌های ترند پاییز 2024

چکمه‌های بلند

استقبال خریداران انواع بوت طراحان را به سمت تولید چکمه‌های بلند سوق داد. آنان انتظار دارند تا این نوع چکمه‌ها تا آخر زمستان طیف وسیعی از طرفداران مد را جذب کند. به این ترتیب بوت‌ها بلند حتی تا روی ران امسال یکی از اکسسوری‌های ترند خواهند بود.

محبوب‌ترین اکسسوری‌های ترند پاییز 2024

کمربندهای باریک

کمربندهای باریک هم می‌‌توانند به عنوان اکسسوری که استایل پاییزه تان را تکمیل می‌کند مورد استفاده قرار گیرد.  طرح‌های ساده و مینیمال این کار را برایتان انجام خواهند داد.

محبوب‌ترین اکسسوری‌های ترند پاییز 2024

دستکش های چرمی

دستکش چرمی همواره به عنوان یک اکسسوری کلاسیک نقش موثری در هر چه شیک شدن و شارپ بودن استایل‌ها دارند. پس حتما یک جفت از این اکسسوری به رنگ‌های عسلی، قهوه‌ای یا آلبالویی را در کشو لباس‌های خود داشته باشید.

محبوب‌ترین اکسسوری‌های ترند پاییز 2024

شال های نرم و بزرگ

از جمله ترندهای محبوب پاییز 2024 می‌توان به شال‌های اشاره کرد. الگوها و مدل‌های متنوعی برای شال‌های گرم و نرم پاییزه وجود دارند، این شال‌ها علاوه بر این که شما را از سرما حفظ می‌کنند، ظاهر بهتری هم سبک استایل شما خواهند داد.

نتیجه‌گیری

پاییز 2024 با اکسسوری‌های متنوع و جذاب، فرصتی عالی برای خلق استایل شخصی شماست. از کیف‌ها و شال‌ها گرفته تا جواهرات و کلاه‌ها، هر کدام می‌توانند ظاهری شیک و بی‌نظیر برای شما به ارمغان آورند. بنابراین، این فصل را با اکسسوری‌های ترند و مدرن پر کنید و از زیبایی‌های آن لذت ببرید!

محبوب‌ترین اکسسوری‌های ترند پاییز 2024

ضمن اینکه برای مشاهده انواع زیورآلات از جمله طرح های مختلف گردنبند نقره و مدل های متنوع دستبند نقره از سایت پاندورا ایران بازدید نمایید.

https://pandorairan.com/

نویسنده: رقیه باقری

منبع: whowhatwear

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج