آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۳۵۸۸۵
۳۰۸
۳۰۸
پ

واتساپ یا این قابلیت به تلگرام نزدیک شد

متا قابلیت جدیدی پیام ویدیویی (Video Notes) را به پیام‌رسان واتساپ اضافه کرد. ویدیو نوت می‌تواند ویدیوهای کوتاه را به این پلتفرم بیاورد.

گجت نیوز: واتساپ، غول پیام‌رسان‌های دنیا با رونمایی از قابلیت جدیدی به نام پیام ویدیویی (Video Notes)، قدم به دنیای ویدیوهای کوتاه گذاشت. این ویژگی جذاب به کاربران امکان می‌دهد تا ویدیوهایی کوتاه حداکثر ۶۰ ثانیه‌ای را به صورت مستقیم در چت‌های خود ارسال کنند.

با ویدیو نوت‌ها، می‌توانید چت‌های خود را به تجربه‌ای شخصی‌تر تبدیل کنید. تصور کنید که برای تولد دوستانتان ویدیویی کوتاه ارسال می‌کنید، لحظات بامزه‌ای از بازیگوشی حیوان خانگی‌تان را به اشتراک می‌گذارید یا گوشه‌ای از روزتان را به دیگران نشان می‌دهید. و همه این‌ها بدون نیاز به خارج شدن از رابط کاربری ساده و دوست‌داشتنی واتس‌اپ انجام می‌شود.

واتساپ یا این قابلیت به تلگرام نزدیک شد

آموزش استفاده از پیام ویدیویی در واتساپ

استفاده از ویدیو نوت‌ها بسیار ساده است. فقط کافیست مانند زمان گرفتن عکس، انگشت خود را روی آیکون دوربین در پنجره چت نگه دارید. برای داشتن قابلیت‌های بیشتر، می‌توانید بین دوربین جلو و عقب نیز سوییچ کنید. این قابلیت در حال حاضر در نسخه آزمایشی (بتا) سیستم عامل اندروید در دسترس است، اما انتظار می‌رود طی چند ماه آینده برای تمامی کاربران اندروید و آیفون عرضه شود.

اما چرا ویدیو نوت‌ها تا این حد مورد استقبال قرار گرفته‌اند؟ این ویژگی جدید پل ارتباطی بین پیام‌های متنی و تماس‌های ویدیویی سنتی را ایجاد می‌کند. پیام‌های ویدیویی با افزودن گرما و صمیمیت به مکالمات، امکان برقراری ارتباطی عمیق‌تر را فراهم می‌کنند. چه با دوستانتان صحبت کنید و چه پیامی سریع برای همکارانتان ارسال کنید، ویدیو نوت‌ها راهی ایده‌آل برای به اشتراک‌گذاری اطلاعات به روشی جذاب‌تر هستند.

واتساپ یا این قابلیت به تلگرام نزدیک شد

با تمرکز بر کوتاهی و اختصار، ویدیو نوت‌ها با سبک زندگی پرشتاب ما نیز همخوانی دارند. می‌توانید بدون نیاز به صرف زمان زیاد توسط مخاطب، به‌روزرسانی‌ها یا پیام‌هایی را به اشتراک بگذارید. این ویژگی، ویدیو نوت‌ها را به ابزاری عالی برای کسانی تبدیل می‌کند که می‌خواهند ارتباطی مؤثرتر داشته باشند، اما همیشه زمان کافی برای تماس ویدیویی کامل ندارند.

ویدیو نوت‌ها، به‌زودی در دسترس همه

معرفی قابلیت پیام ویدیویی نشان‌دهنده تعهد مستمر متا به ارتقای تجربه کاربری در واتساپ است. این قابلیت نوآورانه قول می‌دهد تا ارتباطات را در تمام جنبه‌های زندگی ما غنی‌تر کند. ویدیو نوت‌ها، از چت‌های دوستانه با رفقا تا گفتگوهای عمیق‌تر، راه را برای آینده‌ای هموار می‌کنند که در آن پیام‌رسانی فراتر از کلمات صرف خواهد بود. این قابلیت، امکان برقراری ارتباطات عمیق‌تر و تبادل زنده‌تر ایده‌ها را فراهم می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج