۱۴۳۶۲۶۲
۱ نظر
۷۸۴
۱ نظر
۷۸۴
پ

رپورتاژ آگهی

زمان طلایی تزریق ژل قبل از مراسم عروسی

در مورد مراقبت‌های بعد از تزریق نیز توصیه‌های مفیدی برای شما داریم تا دوران ریکاوری بعد از تزریق نیز برای شما کوتاه‌تر شود. با ما همراه باشید.

بسیاری از عروس خانم‌ها تمایل دارند که در جشن عروسی خود به بهترین وجه ممکن بدرخشند. زیبایی طبیعی صورت یک عروس چیزی است که با میکاپ و آرایش‌های سنگین و مصنوعی به دست نمی‌آید. از طرفی هر تازه‌عروسی دوست دارد که بعد از مراسم عروسی نیز همچون شب عروسی زیبا و جذاب باشد. به همین جهت آمارها نشان می‌دهد که تزریق ژل به لب‌ها و زاویه‌سازی و کانتورینگ صورت از جمله مواردی هستند که قبل از مراسم عروسی استقبال زیادی از آن‌ها می‌شود.

پر کردن چین و چروک‌های صورت و زاویه‌سازی چانه و فک باعث زیباتر شدن و جوان‌تر شدن شما به‌عنوان یک تازه‌عروس می‌شود؛ بنابراین اگر شما نیز جزو افراد متقاضی تزریق ژل صورت قبل از عروسی هستید با ما همراه بمانید تا توصیه‌های لازم را در این زمینه دریافت کنید و بدانید زمان طلایی تزریق صورت قبل از عروسی چه زمانی است. همچنین در مورد مراقبت‌های بعد از تزریق نیز توصیه‌های مفیدی برای شما داریم تا دوران ریکاوری بعد از تزریق نیز برای شما کوتاه‌تر شود. با ما همراه باشید.

زمان طلایی تزریق ژل قبل از مراسم عروسی

تا چه مدت قبل از عروسی باید ژل صورت را تزریق کنیم؟

زمان ریکاوری ژل‌های تزریقی بر پایه هیالورونیک اسید حدود ۷ الی ۱۰ روز است و گاهی مواقع باید تا ۱۴ روز برای ترمیم کامل صبر کنید. به‌احتمال زیاد شما بعد از تزریق ژل به‌خصوص ژل لب درجاتی از کبودی و تورم را در لب‌های خود تجربه خواهید کرد؛ بنابراین توصیه ما به شما این است که اگر قصد تزریق ژل صورت قبل از مراسم عروسی را دارید حتماً حداقل یک ماه قبل از مراسم اقدام به تزریق کنید.

اگرچه که نتایج پس از تزریق ژل برای زاویه‌سازی و کانتورینگ صورت، حجیم کردن لب‌ها و یا پر کردن چین و چروک‌های صورت و خط لبخند همگی به‌صورت کامل قابل‌مشاهده هستند، اما به یاد داشته باشید که شما بعد از تزریق ژل باید نکات مراقبتی خاصی را رعایت کنید تا نتایج نهایی، بدون عیب‌وایراد و به‌صورت کاملاً طبیعی و زیبا، روی چهره شما نمایان شود.

به‌عنوان‌مثال شما نمی‌توانید بعد از تزریق، محل تزریق را ماساژ داده و یا دست‌کاری کنید. همچنین بعد از تزریق تا دو هفته مجاز به میکاپ کردن و استفاده از لوازم آرایشی نخواهید بود و فعالیت‌های ورزشی سنگین نیز برای شما ممنوع است.

این در صورتی است که شما قبل از مراسم عروسی باید حتماً میکاپ شوید و صورت شما ماساژ داده می‌شود. همچنین در مراسم عروسی فعالیت بدنی شما نیز بالا خواهد بود؛ بنابراین توصیه می‌شود به‌هیچ‌عنوان تا ۳ هفته الی یک ماه بعد از تزریق ژل به مراسم عروسی فکر نکنید و بهتر است همان‌طور که گفتیم حداقل حدود یک ماه قبل از مراسم تزریق ژل را انجام دهید. 

زمان طلایی تزریق ژل قبل از مراسم عروسی

بهترین ژل برای تزریق به‌صورت قبل از عروسی کدام ژل است؟

ژل‌های بر پایه هیالورونیک اسید بهترین و مناسب‌ترین گزینه برای تزریق قبل از عروسی هستند. اما چرا؟

  • این ژل‌ها سازگاری بسیار بالایی با بدن دارند و تقریباً بدون عوارض هستند.
  • این ژل‌ها جلوه‌ای کاملاً طبیعی بر روی صورت ایجاد می‌کنند و چهره شما را طبیعی، خوش‌فرم و زیبا می‌سازند.
  • ژل‌های هیالورونیک اسید علاوه بر پر کردن چین‌وچروک‌ها و فرم دهی به لب‌ها باعث آبرسانی بسیار عالی به پوست نیز می‌شوند و پوست شما را جوان‌تر و شاداب‌تر نشان می‌دهند.
  • درصورتی‌که شما از نتیجه تزریق ناراضی بودید می‌توانید به پزشک خود مراجعه کنید و نتیجه کار را تغییر بدهید. این در صورتی است که ژل‌های دیگر از این مزایا برخوردار نیستند و علاوه بر اینکه عوارض و مدت‌زمان ریکاوری آنها بیشتر است، امکان تغییر حالت ژل بعد از تزریق در صورت نارضایتی شما نیز وجود ندارد.

در بین ژل‌های بر پایه هیالورونیک اسید ژل نوکسیول بهترین گزینه برای تزریق صورت قبل از مراسم عروسی است. چرا که ژل Nuxiwell با پیوندهای تقویت شده بین‌مولکولی خود به‌صورت کاملاً طبیعی و زیبا روی صورت می‌خوابد و بسیار کم عارضه است. مدل‌های مختلف این ژل عبارت‌اند از: نوکسیول ۱۶، نوکسیول ۲۰، نوکسیول ۲۵ و نوکسیول ۳۰ که به‌صورت اختصاصی و با پیوندهای بین‌مولکولی تقویت شده به ترتیب برای تزریق زیر چشم، پر کردن خطوط پنجه کلاغی، خطوط لبخند، حجم‌دهی به لب‌ها، کانتورینگ و زاویه‌سازی صورت کاربرد دارند و نتایج خیره‌کننده‌ای را برای شما به ارمغان می‌آورند. 

برای بهبود عوارض تزریق ژل قبل از عروسی چه‌ باید کرد؟

به‌احتمال زیاد شما بعد از تزریق ژل صورت دچار عوارضی همچون کبودی و یا تورم خواهید شد. این عوارض به‌خصوص در تزریق ژل لب بیشتر خود را نشان می‌دهند. اگر به‌تازگی ژل تزریق کرده‌اید این نکته را حتماً جدی بگیرید که تحت هیچ شرایطی ژل را دست‌کاری نکرده و به منطقه تزریق فشار وارد نکنید. 

  • برای اینکه عوارض تزریق به حداقل خود برسند باید طبق نظر پزشک خود از کمپرس یخ استفاده کنید.
  • سر خود را بالا نگه دارید.
  • به‌هیچ‌عنوان محل تزریق را ماساژ ندهید.
  • حدود یک هفته الی ۱۰ روز از رژ لب و لوازم آرایشی استفاده نکنید.
  • هیدراته نگه‌داشتن بدن خود با مصرف آب زیاد و سبزی‌ها جدی بگیرید.
  • حمام آب گرم، سونا و آفتاب‌گرفتن را تا ریکاوری کامل فراموش کنید.
  • از مکمل‌های خوراکی ضدالتهابی همچون پیناهیل که حاوی بروملین است استفاده کنید. بروملین از ساقه آناناس استخراج می‌شود و با ترکیبات منحصربه‌فرد خود خواص ضدالتهابی بسیار قوی دارد و به‌سرعت عوارض ناشی از کبودی و تورم تزریق ژل را برطرف می‌کند.
  • اگر فعالیت کاری و جسمانی شدیدی انجام می‌دادید بهتر است بعد از تزریق حداقل به مدت ۱۰ روز ورزش و فعالیت‌های سنگین را تعطیل کنید تا نتیجه تزریق به بهترین شکل ممکن روی صورت شما نمایان شود.

ماندگاری ژل صورت بعد از عروسی چقدر است؟ 

در واقع ماندگاری هر نوع ژل تزریقی در مرحله اول بستگی به سطح متابولیسم بدنی شما دارد. در مرحله دوم ماندگاری ژل بسته به پیوندهای کراس‌لینک و خاصیت ویسکوزیته و کشسانی آن متفاوت است. به‌عنوان‌مثال ماندگاری ژل تزریقی دور چشم یعنی NUXIVELL ۱۶ حدود 8 ماه است. این در صورتی است که برای زاویه سازی (کانتورینگ) ژل Nuxiwell ۳۰  بین 8 تا ۱۲ ماه نیز ماندگاری دارد؛ بنابراین توصیه می‌شود اگر تمایل دارید بعد از تزریق ژل آثار آن در طولانی‌مدت همچنان پابرجا بماند و فرم صورت شما تغییر نکند، طی مدت‌زمان مشخص شده برای تکرار تزریق ژل مراجعه کنید. اما به‌خاطر داشته باشید که قبل از موعد تعیین شده توسط پزشک برای تزریق اقدام نکنید چرا که ممکن است به بافت لب و صورت خود آسیب بزنید. 

سخن آخر 

برای انجام خدمات زیبایی و تزریق ژل صورت قبل از عروسی بهتر است حدود یک ماه قبل از انجام مراسم اقدام کنید. البته شما می‌توانید تا دو الی سه ماه قبل نیز تزریق ژل را انجام بدهید و نتایج مطلوب حاصل از تزریق را در روز عروسی خود مشاهده کنید. همچنین برای تسریع ریکاوری بعد از تزریق ژل صورت بهتر است به توصیه‌های پزشک خود عمل کنید و مصرف مکمل‌های طبیعی ضدالتهابی همچون بروملین را جدی بگیرید.

* اگر تمایل دارید همچنان لب‌های حجیم و زیبا داشته باشید، پوست شما به‌صورت طبیعی و دائم آبرسانی شود و چهره‌ای جوان و شاداب باقی بماند، زوایای صورت و فک شما متناسب باشند و چین و چروک‌های صورت شما پر شوند بهتر است از تکرار تزریق ژل هیالورونیک اسید نوکسیول در بازه‌های زمانی مشخص شده غافل نشوید.

ژل نوکسیول هیچ‌گونه عارضه‌ای ندارد و پس از مدت‌زمان مشخص توسط بدن جذب می‌شود. ماده اصلی تشکیل‌دهنده آن هیالورونیک اسید است و به‌صورت طبیعی در بدن یافت می‌شود؛ بنابراین شما با تزریق این ژل هیچ‌گونه ماده خارجی را به بدن خود وارد نمی‌کنید زیراکه ماده تزریقی همان هیالورونیک اسید موجود در لایه‌های پوستی است. پس با خیال راحت تزریق ژل نوکسیول را انجام دهید و زیبایی طبیعی را به‌صورت خود هدیه کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت شرکت آمیتیس نیک دارو مراجعه کنید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      بگی قبل عروسی لیزرکنن بهتره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج