۱۴۳۶۵۰۷
۱ نظر
۳۵۶۷
۱ نظر
۳۵۶۷
پ

سرقت روزانه ۱۵۰میلیارد تومان زباله در این استان

مدیرکل هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از سرقت روزانه ۱۵۰ میلیارد تومان زباله با ارزش در شهر کرمانشاه توسط زباله گردها خبر داد.

ایسنا: محمد موحدی مجد سرانه تولید زباله در شهر کرمانشاه را به ازای هر نفر ۷۵۰ گرم عنوان و تصریح کرد: با توجه به جمعیت شهر کرمانشاه روزانه ۷۵۰ تن زباله در این شهر تولید می‌شود.

وی افزود: این حجم تولید زباله درحالیست که در کرمانشاه روزانه ۶۵۰ تن زباله جمع‌آوری می‌شود و این میان ۱۰۰ تن زباله با ارزش توسط زباله‌گردها به سرقت می‌رود.

وی ارزش این زباله‌های سرقتی را در کمترین حالت ۱۵۰ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: اگر قیمت هر کیلوگرم زباله سرقتی توسط زباله گردها را ۱۵ هزار تومان در نظر بگیریم، روزانه ۱۵۰ میلیارد تومان زباله در شهر سرقت می‌شود.

سرقت روزانه ۱۵۰میلیارد تومان زباله در این استان

موحدی مجد با اشاره به فعالیت ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ زباله گرد در شهر کرمانشاه گفت: این افراد از میان حجم انبوه زباله‌ها، مواد با ارزش آن را استخراج می کنند و آنچه باقی می ماند عمدتا زباله‌تر است که توسط شهرداری جمع‌آوری شده و با انتقال به سایت پسماند، به کود تبدیل می‌شود.

این مسئول با اشاره به جمع‌آوری زباله از طریق مخازن گفت: در حال حاضر ۳۷۰۰ مخزن جمع‌آوری زباله در سطح شهر کرمانشاه مستقر است که راه دسترسی زباله‌گردها به زباله‌های با ارزش را به راحتی فراهم کرده است.

وی افزود: چنانچه بتوانیم زباله‌ها را از درب منازل تفکیک کنیم، هم معضل زباله‌گردی مرتفع شده و هم منافع زباله‌های با ارزش به جیب شهر رفته و شهروندان از آن منتفع می‌شوند.

موحدی مجد با اشاره به پیگیری اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا، گفت: این طرح قرار بود از دو ماه پیش اجرایی شود، اما به دلیل تاخیر در اعلام بودجه اجرای آن هم به تاخیر افتاد.

وی افزود: در حال حاضر به جد پیگیر اجرای این طرح هستیم و امیدواریم بتوانیم تابستان امسال آن را اجرایی کنیم.

موحدی مجد فرهنگ‌سازی را لازمه اجرای موفق این طرح عنوان کرد و افزود: از رسانه‌ها درخواست داریم در این زمینه ورود کرده و مردم را از مزایای اجرای این طرح مطلع کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • لس

      آقای موحدی عزیز این زباله گردها دکتر مهندس نیستن که آدم‌های بدبخت هستن که جون خودشان به خطر انداخته وامرمعاش می‌کنند پس لطفا نظر نده شهرداری خودش بودجه دارد شما دلسوزی نکن
      کسی که داشته باشه نمیاد از داخل نواربهداشتی یک جای شامپو بردارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج