۱۴۰۲۴۵۶
۹۹۱۸
۹۹۱۸
پ

رپورتاژ آگهی

هواپز تفال بهتره یا فیلیپس؟

فیلیپس و تفال دو برند محبوب در این زمینه هستند. در صورتی که قصد خرید هواپز دارید و بین این دو برند نمی‌توانید تصمیم گیری کنید، همراه ما باشید تا تفاوت بین سرخ کن این دو برند را توضیح دهیم.

هواپز تفال بهتره یا فیلیپس؟

سرخ کن تبدیل به یکی از وسایل محبوب در آشپزخانه شده که با کمترین میزان روغن با سرعتی بالا می‌تواند انواع غذا را آماده سرو کند. فیلیپس و تفال دو برند محبوب در این زمینه هستند. در صورتی که قصد خرید هواپز دارید و بین این دو برند نمی‌توانید تصمیم گیری کنید، همراه ما باشید تا تفاوت بین سرخ کن این دو برند را توضیح دهیم.

مزایا سرخ کن فیلیپس:

  • سرعت بالا در پخت و پز
  • استفاده از کمترین میزان روغن
  • امکان شست و شو با ماشین ظرفشویی

معایب سرخ کن فیلیپس:

  • ظرفیت نسبتا پایین
  •  قیمت بالا

مزایا سرخ کن تفال:

  • تمیز کردن آسان
  • استفاده راحت
  • سرعت بالا
  • قیمت مناسب

معایب سرخ کن تفال:

  • کابل برق کوتاه
  • کارایی کمتر برای خانواده‌های پرجمعیت

هواپز تفال بهتره یا فیلیپس؟

فیلیپس و تفال هر دو برندی هستند که سابقه طولانی در زمینه تولید محصولات خانگی دارند؛ بنابراین محصول هر دو برند قطعا از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود. فیلیپس برای ساخت سرخ کن‌های خود از بهترین متریال و امکانات استفاده کرده که به مصرف کمتر روغن حین استفاده کمک می‌کند و جزو مزایای آن محسوب می‌شود. طراحی خلاقانه، امکانات متعدد، بهره‌مند شدن از برنامه‌های پخت متنوع و داشتن سیستم خاموشی خودکار همگی از امکاناتی هستند که با خرید سرخ کن فیلیپس به آن دسترسی پیدا خواهید کرد. از بهترین مدل‌های سرخ کن فیلیپس می‌توان به سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD۹۲۷۰ و سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD۹۲۸۰ اشاره کرد.

در مقابل تفال نیز تنوع بالاتری نسبت به فیلیپس دارد و می‌تواند نیازهای کاربران بیشتری را پوشش دهد؛ همچنین قیمت سرخ کن بدون روغن این برند نسبت به فیلیپس کمتر است. برای تمیز کردن سرخ کن تفال نیز می‌توانید تمامی قطعات آن را داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید البته ناگفته نماند که سرخ کن فیلیپس نیز به این ویژگی مجهز شده است. 

هواپز تفال بهتره یا فیلیپس؟

سرخ کن بدون روغن تفال در ظرفیت‌های متنوع 2، 4 و 6 لیتری تولید می‌شود و سرخ کن فیلیپس نیز در ظرفیت‌های 1 تا 7 لیتر در دسترس است.

سرخ کن فیلیپس از فناوری Rapid Air برای پخت غذا استفاده می‌کند و تفال نیز از قابلیت Tefal Actifry استفاده می‌کند. فناوری rapid Fry هوای گرمی که داخل سرخ کن وجود دارد را به گردش در می‌آورد تا تمامی قسمت‌های غذا به صورت یکسان پخته شود و به آن حرارت برسد. فناوری Tefal Actifry نیز قابلیتی به نام Dual Motion را درون خود جا داده و عملکرد آن به این صورت است که غذا را می‌چرخاند تا ترد باشد و به صورت یکنواخت بپزد. از محبوب‌ترین سرخ‌کن‌های تفال نیز می‌توان مدل سرخ کن بدون روغن تفال مدل FW 2018 را نام برد.

هواپز تفال بهتره یا فیلیپس؟

سرخ کن‌های موجود در بازار به طور معمول در دو مدل کشویی و آسانسوری به فروش می‌رسند. تفال را می‌توانید با هر دو مدل کشویی و آسانسوری خریداری کنید؛ همچنین سرخ کن‌های این برند قد کشیده‌تری دارند و کم جا هستند. در مقابل سرخ کن‌های فیلیپس را می‌توانید تنها در مدل کشویی خریداری کنید؛ همچنین این سرخ کن‌ها معمولا عرض بیشتری دارند و مانند تفال  کشیده نیستند. سرخ کن تفال و فیلیپس هر دو مجهز به نمایشگر لمسی هستند که با استفاده از آن می‌توانید برنامه‌های مختلف پخت و پز و سایر تنظیمات دستگاه را مدیریت کنید. در بخش برنامه‌های پخت و پز نیز هر دو برند مجهز به پخت گریل، سرخ کن، کبابی، برشته کردن انواع مواد غذایی هستند. کارایی غذاساز تنها به همین موارد خلاصه نمی‌شود و می‌توانید از آن برای پخت پیتزا، سوپ، سیب زمینی و کیک نیز استفاده کنید.

نکاتی که قبل از خرید سرخ کن باید به آن توجه داشته باشید

چه انتخاب شما برند تفال باشد و چه بخواهید سرخ کنی از فیلیپس خریداری کنید نکاتی وجود دارد که توجه کردن به آن‌ها باعث می‌شود انتخاب بهتری داشته باشید.

  1. ظرفیت دستگاه: اولین موردی که نیاز دارید قبل از خرید به آن توجه کافی داشته باشید ظرفیت دستگاه است. بسته به تعداد اعضای خانواده سرخ کنی را انتخاب کنید که ظرفیت مناسب داشته باشد.
  2. تنظیمات درجه حرارت: هر غذایی نیاز به تنظیمات حرارتی متفاوتی دارد. این گزینه نیز یکی از مواردی است که اهمیت بالایی دارد.
  3. ایمنی دستگاه: برای جلوگیری از آسیب یا سوختگی بهتر است دستگاهی را خریداری کنید که دارای خاموشی خودکار در صورت عدم استفاده باشد؛ همچنین جلوگیری از داغ شدن بیش از حد نیز داشته باشد
  4. امکان شست و شو: امکان شست و شوی قطعات با استفاده از ماشین ظرفشویی یا به صورت دستی از مواردی است که هنگام خرید غذاساز اهمیت دارد.

خرید هواپز تفال و فیلیپس از تکنولایف

در مقاله‌ای که مطالعه کردید تمامی تفاوت‌های بین این دو برند را شرح دادیم. از خیلی ویژگی‌ها این دو برند شباهت بسیار زیادی دارند و در آخر تصمیم گیری بر عهده خودتان است که سرخ کن‌های کدام برند برایتان مناسب تر است. در صورتی که قصد اطلاع از قیمت غذا ساز را دارید می‌توانید به سایت تکنولایف مراجعه کنید. تنوع بالای محصولات در بخش سرخ کن یکی از امکاناتی است که در این فروشگاه وجود دارد؛ بنابراین در صورتی که قصد خرید دارید پس از تصمیم گیری درباره برند و انتخاب بودجه می‌توانید به راحتی از تکنولایف بهترین خرید را داشته باشید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج