آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۰۱۷۴۹
۲۹۱۳
۲۹۱۳
پ

مهاجری به میرکاظمی: تقصیر دیگران چیست؟

محمد مهاجری تحلیلگر اصولگرا در مطلبی در کانال تلگرامی خود نوشت: به: جناب آقای مسعود میرکاظمی رئیس منتظرالعزل سازمان برنامه و بودجه گفته اید دولت سیزدهم خزانه منفی از دولت قبل تحویل گرفته است.

انتخاب: محمد مهاجری تحلیلگر اصولگرا در مطلبی در کانال تلگرامی خود نوشت: به: جناب آقای مسعود میرکاظمی رئیس منتظرالعزل سازمان برنامه و بودجه گفته اید دولت سیزدهم خزانه منفی از دولت قبل تحویل گرفته است.

مهاجری به میرکاظمی: تقصیر دیگران چیست؟

همین الان موبایلتان را بردارید و شماره چند کارشناس متبحر مالی شاغل در خزانه داری کل کشور را بگیرید و از انها بپرسید آیا اساسا چیزی به نام خزانه خالی یا خزانه منفی به لحاظ علمی معنی دارد یا نه؟ هزینه تلفن‌تان را هم من می‌دهم. اگر قبل از شما هم کسی از این تعبیر استفاده کرده باشد ، بی‌ربط گفته است.

برای خودتان خوب نیست که کمافی السابق حرفهای بی منطق و غیرعلمی بزنید. برای سن من و شما هم خوب نیست چیزی بگوییم که دیگران "بیسواد" خطاب‌مان کنند.

الان که جناب آقای رئیسی در اقدامی شایسته بنا به دلایلی که کمترینش ناکارآمدی است، قصد عزل شما را کرده. چرا غیظ‌تان را سر دولتهای قبل خالی می کنید؟ اگر سپر آهنین پایداریچی ها به دادتان نرسیده، تقصیر دیگران چیست؟

عملکردتان در این دولت که درخشان است . اگر فرصت کردید در باره مدیریت مشعشع خود در وزارتخانه های بازرگانی و نفت دولت احمدی‌نژاد هم توضیح بدهید. برای ثبت در تاریخ خوب است!

ایام عزل‌تان مستدام

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج