۱۱۹۶۸۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

عذرخواهی رسمی «رجا» از مسافران

شرکت حمل و نقل ریلی رجا ضمن عذرخواهی از مسافرانی که در روزهای اخیر در مسیر تهران-مشهد، تهران-یزد و بالعکس با قطار پردیس دچار مشکلاتی شدند، اعلام کرد که به پیمانکار تذکر کتبی گرفته و از بخش‌هایی از تعمیرات خلع ید شده است.

خبرگزاری مهر: در اطلاعیه شرکت رجا آمده است: ضمن عذرخواهی از مسافران قطار پردیس تهران-مشهد، تهران-یزد و بالعکس، این شرکت علاوه بر تذکر کتبی به پیمانکار مربوطه و خلع ید از بخش‌هایی از تعمیرات، اقداماتی‌‌ جهت بهبود فرآیندهای تعمیراتی انجام داد.

از جمله این اقدامات متوقف کردن قطار برای انجام تعمیرات اساسی، تعویض قطعات معیوب، رفع ایرادات هر یک از واگن‌ها در روزهای آتی و تقویت تیم تعمیراتی پیمانکار مربوطه، است.

این شرکت همچنین به مسافران قطار تندروی پردیس در دو مسیر یاد شده که قطارشان با تأخیر بیش از حد مقرر وارد ایستگاه مقصد شده و همچنین دچار نقص فنی و خرابی تهویه شدند ۱۰۰ درصد بهای بلیت را به نشانه عذرخواهی به مسافران مسترد کرده و برای قطارهایی که یکی از مشکلات یاد شده را داشتند ۵۰ درصد بهای بلیت را به مسافران پرداخت کرد.

قطارهای تندروی پردیس مجهز به پیشرفته‌ترین امکانات در طراحی داخلی، امکانات رفاهی و سیستم آلات ناقله بوده و از جمله قطارهایی هستند که بالاترین سرعت و سطح فن‌آوری اروپایی را در عرصه حمل و نقل ریلی کشور دارا است.

تعداد ۱۱ رام قطار تندروی پردیس به صورت روزانه در محورهای مشهد و یزد مسافران را جابه‌جا‌ می‌کنند که امید است با رفع محدودیت‌ها و بومی‌سازی خدمات فنی، امکان ارائه هر چه بهتر خدمات به هموطنان ‌بیش از پیش ممکن و میسر شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج