آوینا_استیکی 2
adexo3
۲۴۸۷۰۳
۵۰۵۷
۵۰۵۷
پ

پیتزا شیرینی خوشمزه

امروز برای شما عزیزان طرز تهیه پیتزا شیرینی را آماده کرده‌ایم؛ امیدواریم این پیتزا را آماده کرده و از خوردن آن لذت ببرید.

وب سایت ایران یانو: امروز برای شما عزیزان طرز تهیه پیتزا شیرینی را آماده کرده‌ایم؛ امیدواریم این پیتزا را آماده کرده و از خوردن آن لذت ببرید. خمیر پیتزا را یا آماده تهیه کنید یا خودتان درست کنید.

پیتزا شیرینی خوشمزه

مواد لازم:

  • خمیر پیتزای پایه
  • مایه خمیر: یک قاشق چایخوری
  • شکر: یک قاشق چایخوری
  • آب گرم: ۳/۱ پیمانه
  • آرد سفید گندم: ۲ پیمانه
  • نمک: ۲/۱ قاشق چایخوری
  • روغن مایع: ۴/۱ پیمانه
  • مواد دلخواه برای روی پیتزا

طرز تهیه:

مایه خمیر و شکر و آب را در ظرفی ریخته، پس از پنج دقیقه نمک و روغن زیتون را ریخته سپس آرد را کم کم اضافه می‌کنیم تا حالت چسبندگی نداشته باشد و به مدت ۱۰ دقیقه ورز می‌دهیم. حال خمیر را به مدت دو ساعت استراحت می‌دهیم.

هنگامی خمیر آماده است که با فرو بردن انگشت در آن، فرورفتگی برگشت نداشته باشد. یادآور می‌شود، این مواد برای تهیه ۵۰۰ گرم خمیر می‌باشد که معادل با دو قالب ۳۰ سانتی است.

پس از آماده شدن خمیر پیتزا آن را روی میز پهن کرده و دایره‌های کوچک از آن درآورید. سپس به روشی که در شکل می‌بینید، از مخلوط داخل خمیر گذاشته روی آن پنیر بریزید و در ظرف گرد مخصوص فر قرار دهید. البته یادتان باشد که کف ظرف را حتماً چرب کنید تا خمیر به ظرف نچسبد.

گوشت چرخ‌کرده و فلفل دلمه‌ای و قارچ ریز خرد شده را در روغن تفت دهید و کمی پودر آویشن، نمک و فلفل و کمی سس گوجه فرنگی بزنید و در کناری بگذارید. همچنین ژامبون را نیز خرد کرده و به مخلوط اضافه کنید.

وقتی همه پیتزا شیرینی‌ها را در ظرف چیدید آن را داخل فر با حرارت ۱۸۰ درجه به مدت نیم ساعت قرار دهید. همچنین به مدت ده دقیقه نیز حرارت بالای فر را روشن کنید تا روی پیتزاها هم برشته و طلایی شوند. پیتزا شیرینی‌های شما با شکل و شمایلی متفاوت آماده‌اند. می‌توانید سرو کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج