۱۴۶۵۶۶۶
۴ نظر
۱۱۷۲
۴ نظر
۱۱۷۲
پ

خبر خوش باشگاه پرسپولیس برای هواداران: ستاره می‌ماند

پرسپولیس ستاره مغضوب گاریدو را از دست نمی‌دهد.

ایران ورزشی: در تابستان سال ۱۴۰۲، یاسین سلمانی با کش و قوس‌های فراوان به جمع سرخ‌پوشان پرسپولیس ملحق شد تا زیر نظر یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم، به دوران بازی خود در پرسپولیس ادامه دهد. این انتقال برای یاسین فرصتی تازه بود تا در یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های فوتبال ایران خود را به اثبات برساند.

خبر خوش باشگاه پرسپولیس برای هواداران: ستاره می‌ماند

 شروع کار سلمانی در پرسپولیس با گلزنی او در دیدار مقابل فولاد خوزستان همراه بود و با درخشش در نقش یار تعویضی، به ترکیب اصلی تیم نیز راه یافت. اما آن فصل برای او به طرز ناخوشایندی به پایان رسید. در بازی با گل‌گهر سیرجان، سلمانی دچار مصدومیت شدید رباط صلیبی شد و فصل را از دست داد.

بعد از قهرمانی پرسپولیس در فصل گذشته و کنار رفتن یحیی از نیمکت سرخ‌پوشان، سکان هدایت این تیم به خوان گاریدو سپرده شد و حالا با بازگشت سلمانی به میادین و حضور فعالش در تمرینات، طرفداران پرسپولیس امیدوار بودند که این ستاره بتواند دوباره درخشش خود را ادامه دهد، اما به نظر می‌رسد که سرمربی اسپانیایی  نمی‌خواهد روی سلامت این بازیکن ریسک کند و او را آهسته به ترکیب اضافه خواهد کرد.

با توجه به اینکه یاسین قبلاً هم در تیم سپاهان سابقه مصدومیت‌های سنگین داشته، نظر سرمربی اسپانیایی پرسپولیس بر استفاده مناسب از این بازیکن در طول زمان است تا شرایط بدنی او به وضعیت ایده‌آل برسد. این موضوع به خروج مکرر یاسین از لیست بازی‌های پرسپولیس منجر شده که این موضوع به انتشار اخباری مبنی بر درخواست جدایی او در رسانه‌ها دامن زد. اما واقعیت نشان از چیزی خلاف این حرف‌ها دارد.

علاوه بر اینها باید گفت که دلایل عدم حضور یاسین در ترکیب تیم بیشتر به ساختار تیم و محدودیت‌های قانونی برمی‌گردد. بر اساس شنیده‌ها، گاریدو همچنان روی این بازیکن حساب ویژه‌ای باز کرده و با فیکس کردن او در دیدار مقابل چادرملو، نشان داده است که وی جزو تفکرات این مربی قرار دارد. به علاوه، در اردوی پیش فصل، سلمانی به دلیل رهایی از مصدومیت، به انجام تمرینات سبک‌تری مشغول بود و گاریدو نیز به او اعلام کرده که برای حفاظت از او، به مرور زمان او را به ترکیب اصلی اضافه خواهد کرد.

 قبل از دیدار مقابل شمس‌آذر، در حالی که برخی منابع خبری به نقل از سلمانی نوشته بودند که او از خط خوردن از لیست بازی ناراحت است و حتی در خواست جدایی داده، سلمانی به صورت حرفه‌ای استوری آرزوی موفقیت برای تیم منتشر کرد تا به نوعی به این شایعات بی‌اساس پاسخ قاطع بدهد. اخیراً هم یکی از اعضای هیأت مدیره پرسپولیس در گفت‌و‌گویی اعلام کرده است که سلمانی نه تنها یکی از بازیکنان با آینده درخشان است، بلکه به هیچ یک از بازیکنان این تیم اجازه جدایی نخواهند داد، چرا که به حضور آنها نیاز دارند.

 در نتیجه، به نظر می‌رسد انتشار شایعات پیرامون جدایی یاسین بیشتر از جنبه‌های خبری، ناشی از شیطنت‌های رقبا برای ایجاد جو منفی در اردوی پرسپولیس است. در این میان، یاسین سلمانی به عنوان ستاره‌ای آرام و بااستعداد نیاز به زمان دارد تا به جمع ستارگان سرخ‌ها ملحق شود و با عملکرد خود، ثابت کند که او ارزش ماندن در پرسپولیس را دارد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      ستاره خخخخخخخخخ این ی بچه پروری بیش نیست

    • پرسپولیس ایران

      زنگ بزن ۱۱۵

    • مکتب ناصر کراک

      اگه جلوی السد جای علیپور بازی میکرد نتیجه میگرفتیم

    • مکتب ناصر کراک

      اذیتت کرده کیسه کش؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج