۱۴۶۵۶۸۱
۱ نظر
۲۶۸۴
۱ نظر
۲۶۸۴
پ

یک بیلبورد خاص از قلب تهران، تکلیف جنگ را مشخص کرد

یلبورد، دیوار نگاره یا هر چه که اسمش را می‌گذارند، مدت‌هاست که یکی از این‌ها در میدان ولیعصر، پیام می‌دهد و سعی می‌کند تحت‌تاثیر قرار بدهد.

برترین‌ها: بیلبورد، دیوار نگاره یا هر چه که اسمش را می‌گذارند، مدت‌هاست که یکی از این‌ها در میدان ولیعصر، پیام می‌دهد و سعی می‌کند تحت‌تاثیر قرار بدهد، چه شادی جمعی از یک برد ورزشی باشد و چه یک مساله غامض سیاسی. اگر در بیلبورد آن شادی ورزشی عکس یک زن با پوششی غیر از چادر باشد، تحلیل‌ها می‌آید پشت تحلیل‌ها و اگر مردان محاسن‌دار تصویر زیاد باشد، تفسیر می‌آید پشت تفسیر.

یک بیلبورد خاص از قلب تهران، تکلیف جنگ را مشخص کرد

بیلبورد ولیعصر حالا یک رسانه مهم شده است، غیرقابل انکار، آن‌قدر که خیلی‌ها با طراحان آن شوخی هم می‌کنند، تا اتفاقی می‌افتد که ابعاد ملی دارد، برخی در شبکه‌های اجتماعی به جای طراحان این بیلبورد شروع به طرح زدن می‌کنند و کنایه‌ها می‌زنند در باب پرکاری مجریان این دیوارنگاره! به هر حال تازه‌ترین تصویری که از این بیلبورد آمده، باز هم بسیار تفسیربرانگیز است، تصویری از پزشکیان و سرلشگر باقری در کنار(تقابل) با بایدن و نتانیاهو، تاکید بر جایگاه ریاست‌جمهوری در موقعیت یک تصمیم‌گیرنده کلان و استراتژیک.

یک بیلبورد خاص از قلب تهران، تکلیف جنگ را مشخص کرد

همان‌طور که رهبری دیروز در حرف‌هایشان گفته بودند:" آن کسانی هم که درباره‌ی فضای مجازی می‌خواهند تصمیم‌سازی کنند و تصمیم‌گیری کنند، به این بعد قضیه توجه کنند. توجه کنند که چطور ممکن است در فضای مجازی، یک تحلیل غلط، یک خبر غلط، یک برداشت غلط از یک مسئله مردم را دچار اضطراب کند، دچار تردید کند، دچار ترس کند. این‌ها چیزهایی است که امنیت روانی جامعه را از بین می‌برد. در بحث امنیت، این مسئله‌ی امنیت روانی مهم است و مسئولان کشور همچنان که امنیت اجتماعی و امنیت کوچه و بازار و امنیت مرز و امنیت خانه‌های مردم را موظفند حفظ کنند، امنیت روانی مردم را هم موظفند حفظ کنند؛ این جزو وظایف آنها است."

یک بیلبورد خاص از قلب تهران، تکلیف جنگ را مشخص کرد

در واقع آن چه که در تصویر تازه بیلبورد ولیعصر آمده، تجلی یک رویکرد کلان است و از همین جهت هم هست که تک به تک اجزای آن مهم است. حتی آن دوگانه "جنگ بلد" و "جنگ طلب" احتمالا اشاره دارد به این که ایران به هیچ‌وجه جنگی نمی‌طلبد اما اگر قرار به جنگ باشد، کار را بلد است، مثل وقایع صبح ۵ آبان. تصویر پزشکیان و تاکید بر این که او مهم‌ترین رکن تصمیم‌گیری در باب تقابل با اسرائیل است و آن جمله، دو پایه اساسی استراتژی کلان این روزهاست. رایزنی‌های شبانه‌روزی عراقچی در منطقه و موضع عربستان و قطر و امثالهم، تاکید بر حفظ رابطه با کشورهای منطقه، آن چه که چند روز پیش سردار جعفری گفت، همه اجزای یک پازل هستند که ترجمه بصری‌اش می‌شود همین بیلبورد ولیعصر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      ایرانی میمیرد ذلت نمی پذیرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج