۱۴۶۵۳۹۶
۷ نظر
۲۴۵۳
۷ نظر
۲۴۵۳
پ

رجزخوانی دو چهره در ۲۴ ساعت اخیر ملت را شاکی کرد

روز گذشته اسرائیل به برخی مواضع نظامی ایران حمله کرد و با تدابیر سنجیده‌ای که به کار بسته شد، این حملات اثربخشی نداشت. حمله اسرائیل البته از سمت بسیاری از کشورها محکوم شد، از قطر و عربستان تا عراق، به هر حال تکلیف اسرائیل و نتانیاهو مشخص است.

برترین‌ها: روز گذشته اسرائیل به برخی مواضع نظامی ایران حمله کرد و با تدابیر سنجیده‌ای که به کار بسته شد، این حملات اثربخشی نداشت. حمله اسرائیل البته از سمت بسیاری از کشورها محکوم شد، از قطر و عربستان تا عراق، به هر حال تکلیف اسرائیل و نتانیاهو مشخص است. چیزی که مشخص نیست برخی مواضع عجیب است که انگار هیچ نسبتی با وطن‌دوستی ندارند. از یاد نبریم که دیروز بنا به بیانیه ارتش، چهار رزمنده از جان گذشته، جسمشان را تقدیم وطن کردند و خب چهار خانواده داغدار شدند، خب در چنین شرایطی توییت علی بهادری جهرمی(سخنگوی دولت شهید رئیسی) مشخص نیست چه کارکردی دارد؟ این که با تمسخر حرف چهارشنبه‌سوری را به پیش می‌کشید که خب قرار است چه چیزی را به پیش ببرد؟ اگر در چنین مواقعی افکار عمومی، مردم کوچه و خیابان با شوخی‌های مجازی به نوعی مکانیسم دفاعی را اتخاذ می‌کنند، یک چهره سیاسی قرار است با چنین شوخی‌ای چه کارکردی داشته باشد؟

رجزخوانی دو چهره در 24 ساعت اخیر ملت را شاکی کرد

واکنش‌های منفی به این توئیت بهادری جهرمی آن‌قدر زیاد است که خودش یک مطلب جدا می‌طلبد، صرفا جهت نمونه چند تا از این واکنش‌ها را در زیر آورده‌ایم:

مژده پورمند یکی از کاربران توئیتر نوشت: به آسمان کشور تجاوز شده، دو جوون این مملکت شهید شده، بعد بدون هیچ فکری میگی چهارشنبه سوری!

لیلی هم در توئیتر گفته: در جنگ ایران ،جوان‌های دسته گل مردم جدی جدی پرپر میشن و برای این‌ها درحد ترقه بازی چهارشنبه‌سوری جذاب و هیجان انگیزه!

نادر احمدی نوشت: شوخی دانشگاه امام صادقی، بیمزه، یخ، گوینده فاقد تفکر، دوتا جوان شهید شدن.

مهدی نیکخواه فعال رسانه ای هم اینگونه واکنش نشان داد: این حرف ها چیه برا خودت میگی؟!

تحمیق مخاطب و ساده‌انگاری هم حد و حدودی داره. اتفاقاً مردم باید بدونن که دشمنشون کیه و چیکار کرده و چه جان‌های عزیزی برای حافظت از کشور و مردم فدا شده.

حسین دهباشی، نویسنده و پژوهشگر هم نوشت: باسلام و احترام. برای نخستین بار، حریم هوایی ایران‌مان رسما از سوی صهیونیست‌ها شکسته شده. برادرانِ از جان عزیزترِ ارتش، دوشهید دلاور داده‌اند. چطور رویتان می‌شود فازِ «هیچ‌ام درد نداشت» بردارید پسرم؟ رجز خواندن نیز هنر است.

اگر علی بهادری جهرمی به نوعی در کار ابتذالِ جنگ است، کسانی مثل پوریا زراعتی، رسما خائنِ به میهن هستند، در همین چند ساعت گذشته حجم توئیت‌های زراعتی که در تهییج و تشویق اقدام نتانیاهو بوده عجیب است، انگار نه انگار که آن چه که رخ داده علیه امنیت ملی ایران است و طوری نوشته که گویی یک جشن ملی در راه است. زراعتی با توئیت‌هایی که کلیدواژه آن، عبارت "پیام دریافتی" است، به نوعی بنا به ادعای خودش پیام‌های رسیده از نقاط مختلف کشور که صدای انفجار را شنیده‌اند را بازتاب داده است. شکل این بازتاب اما مشمئزکننده و چندش‌آور است، انگار که او کاسب اضطراب مردم است.

رجزخوانی دو چهره در 24 ساعت اخیر ملت را شاکی کرد

چند نمونه از واکنش‌ها به زراعتی را بخوانید:

کاربری به نام شمس در توئیتر نوشت: اول جشن ایرانی کشی نگیرند بعد ادعا دوستی کنین، تو هم بره غذاتو هم بزن فصل جدید بفرمایید شام شروع شده.

مهدی هم گفته: برو دنبال یک کار شرافتمند پوریا زراعتی، جیره خواره اجنبی

رضا گفته: چقدر تو پر رویی. وقتی تو و شبکه مسخره وابسته، با اون مهمونهای بی مصرفتر  از خودت جو داده و دو هفته به مردم ایران آسیب روحی زدید و حالا از مردم حرف میزنید، واقعا مسخره و منزجر کننده است.

سمانه هم نوشت: اره جون خودت ، یک ماه میگی قراره چنین کنه و فلان کنه که دیدیم چیکار کرد

در هر صورت ایران به تدبیر سردمداران، حمله اسرائیل را بی‌اثر کرد، اما آن سمت خیانت و این سمت ابتذال را نمی‌شود به همین راحتی‌ها فراموش کرد، یاد شهیدان وطن گرامی.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      صمدی مجری سیما که نیش خند میزد گریه ونالهمادر شهید ارتشی دید

    • علی

      درود بر شرف شهدای ارتش لعنت خدا بر اسراییل

    • ناشناس

      خوشحالی اصولگراها برای چیه

    • ناشناس

      کلی مراکز موشک مورده چهار نفر مردن این چهارشنبه سوری یعنی چی

    • ناشناس

      پوریا کار خبریش رو میکنه جهرمی ها چرا

    • ناشناس

      مجری های تلویزیون چی حال بهم زن

    • ناشناس

      اون کارشناس مجری میلی که بدترن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج