۱۴۶۵۶۶۵
۱۱ نظر
۲۳۰۶۳
۱۱ نظر
۲۳۰۶۳
پ

موسیمانه‌ی عصبانی دو بازیکن استقلال را رسماً نمی‌خواهد

پیتسو موسیمانه از عملکرد مهاجمان استقلال رضایت ندارد و ممکن است شاهد جدایی آرمان رمضانی و گوستاوو بلانکو در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل باشیم.

فوتبالی: سرمربی جدید پیش از جدال با خیبر خرم‌آباد تنها چند جلسه تمرینی را با آبی‌ها پشت سر گذاشت و درنهایت استقلال با نتیجه سه بر یک از این تیم شکست خورد. بازیکنان استقلال در این دیدار عملکرد بسیار ضعیفی داشتند و همه اهالی فوتبال بر این باور هستند که بازیکنان استقلال عامل اصلی شکست این تیم در مصاف با خیبر خرم‌آباد بودند.

موسیمانه‌ی عصبانی دو بازیکن استقلال را رسماً نمی‌خواهد

موسیمانه هم پس از این دیدار و در نشست خبری از خجالت بازیکنان درآمد و گفت: "تیم من به لحاظ روحی و روانی خوب نیست. هیچ وقت ندیده بودم تیمی اینقدر پایین باشد. شاید برخی از بازیکنان نمی‌دانند چه اسم بزرگی روی پیراهن تیم‌شان هست. به تیم حریف تبریک می‌گویم که خوب جنگیدند و همه توپ‌ها را گرفتند، بازیکنان خیبر انگیزه داشتند. به بازیکنانم گفتم مربی اول امسال آمد و رفت، مربی دوم هم آمد و رفت، من سومی هستم، آیا باید مربی چهارمی بیاید؟ شاید بازیکنان باید خودشان را در آینه ببینند و با خودشان صادق باشند. هیچ‌کس نمی‌تواند به ما کمک کند، جز خودمان. من از نمایشی که دیدم خیلی ناراحت هستم. نمی‌دانم بازیکنان استقلال چه چیزی می‌خواهند. باید به خودمان نگاه کنیم و ببینیم به صورت انفرادی چه کار کرده‌ایم. این شرایط ناراحت‌کننده است".

در این بین طبق شنیده‌ها، پیتسو موسیمانه علاقه‌ای به همکاری با گوستاوو بلانکو و آرمان رمضانی ندارد چراکه این دو بازیکن با سبک بازی مدنظر سرمربی آفریقایی فاصله زیادی دارند. پیتسو موسیمانه در دیدار با خیبر خرم‌آباد نشان داد به بازی مستقیم علاقه‌ای ندارد و سبک بازی او روی زمین دنبال می‌شود؛ برای همین مهاجمان بلندزن و کم‌سرعتی مانند بلانکو و رمضانی به کار او نمی‌آیند.

موسیمانه به مدیریت استقلال اعلام کرده از همین حالا به‌دنبال مهاجم سرعتی باشند و برای همین احتمال قطع همکاری آبی‌ها با رمضانی و بلانکو در نیم‌فصل وجود دارد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      خداشکرت اصلا به دردنمیخورن رمضانی توبازی باخیبر یکبارم توپ به پاش نخورد

    • عماد

      بلانکو،رمضانی،رضاوند،اسلامی
      بروند استقلال خوب میشه

    • ن

      محمدی و رضائیان رو اگر راست می گه بر داره.نفوذی های پرسپلیس

    • اشتقلال

      دقیقن نظر درستی داره

    • مهدی رضایی

      رضاییان گند زد تو دربی

    • علی

      مهمترین مشکل تیم استقلال دو دستگی و سه دسته بودن تیم اعم از مدیریت ،کار و بازیکنان و هواداران هست هر کسی ساز خودش رو میزنه
      این باعث شده بازیکنان تمرکز لازم رو نداشته باشند
      هرچند که تیم در یارگیری بالانس نیست ولی با همین تیم تا الان باید جزء ۵تیم بالای جدول باشه

    • آبیته

      استقلال ....یاد روزای طلایی بخیر.....کو‌اون استقلال

    • محسن

      کادر بی فنی استقلال هنوز نمی‌دونن که رضائیان باید از خط میانی جلوتر بازی کنه که کارایی بیشتری داره. میزارنش عقب اسلامی رو میزارنش جلوش.یا فلاح وقتی می‌بینید ضعیف است یا از دل بازی میکند بندازید بیرون. وقتی دفاع پاس اشتباه بده یعنی حدفش ضربه زدن است

    • استقلال سرور پیروزی

      اخراج مرادمند فقط سوتی هیچی بلد نیست

    • م

      رضاییان کارش عالیه بعضی ها میخوان تمرکزش رو به هم بزنن. فکر کنم یه کم اخلاق رفتارش خودخواهانه باشه. اونم تا این سن باید خودشو درست میکرد. یه پرسپولیسی ام و رامین رو دوست دارم هرجای بازی بکنه چه پرسپولیس چه استقلال. خاطرات خوبی برامون ساخت موفق باشه.

    • ن

      فقط استقلالی ها بمونن بقیه بیرون رضاییان، محمدی ، مغانلو، غلامپور بیرون.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج