۱۴۶۵۲۷۳
۸۷۱
۸۷۱
پ

دقیقی: النصر یک گل زد و ما ۳ گل!

سرمربی تازه وارد خیبر از عملکرد تیمش مقابل استقلالِ موسیمانه ابراز خوشحالی کرد.

طرفداری: سعید دقیقی، سرمربی خیبر خرم آباد پس از برد ۳-۱ مقابل استقلال در نشست خبری حاضر شد و در جمع خبرنگاران  گفت: اگر امروز موفقیت حاصل شده، لطف خدا بود که زحمت یک مجموعه را دید. این مجموعه شامل هواداران است که از آنها تشکر می‌کنم. مالک باشگاه آقای عبدی با تمام وجود کنار ما بود و در کنار آن بازیکنان شایسته و فوق‌العاده تاکتیک‌پذیر خیبر عامل موفقیت بودند و در آخر من هم به عنوان یک عضو کوچک در کادرفنی.

دقیقی: النصر یک گل زد و ما ۳ گل!

وی ادامه داد: با شناختی از استقلال داشتیم برنامه‌ریزی کردیم که یک بازی پرهیجان و پرفشار را انجام دهیم و یک بازی سوپرهیجانی را داشته باشیم تا تماشاگران لذت ببرند. بازیکنان ما تاکتیک‌پذیر هستند و همه اعضای باشگاه کمک کردند که امروز بتوانیم به پیروزی برسیم. در شروع نیمه دوم روی یک اشتباه گل خوردیم ولی در ادامه بازیکنان تاکتیک‌های مدنظر ما را به خوبی انجام دادند و حتی می‌توانستیم گل چهارم را به ثمر برسانیم. البته هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است خیبر حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و قطعا با کمک همه عوامل باشگاه و همینطور حمایت هواداران‌مان می‌توانیم به موفقیت برسیم.

سرمربی خیبر تصریح کرد: دنبال اهداف بلندی در خیبر هستیم اما منطق می‌گوید در سال اول بتوانیم تیم را در لیگ برتر نگه داریم. اگر خیبر در لیگ برتر بماند یعنی موفق بوده است و هرچه بیشتر از آن را به دست بیاوریم یعنی یک موفقیت متعالی رقم خورده است. استقلال با این همه بازیکن و امکانات در خرم‌آباد سه گل خورد و باید قدردان بازیکنان باشیم. هدف اول و کوتاه مدت ما این است که تیم را حفظ و در کنار آن شرایط بالاتر را در جدول دنبال کنیم. خدا را شکر که یک پله در جدول صعود کردیم. هدف همه باید این باشد که تیم را حفظ کنیم و بالاتر برویم.

دقیقی اظهار داشت: توقعات باید به جا باشد، پیروزی امروز ما اوج یک موفقیت است. النصر این تیم را با هزار دردسر برد و ما استقلال را 3 بر یک بردیم و یک کار بزرگ و نشدنی انجام دادیم. این تیم همه کارها و تغییرات را انجام داده که از بحران خارج شود اما ما این تیم را شکست دادیم. درباره جذب نفرات هم باید بگویم قطعا نیاز به تقویت داریم. ممکن است برخی از بازیکنان باشند که خوب باشند اما نتوانیم به هم کمک کنیم، بنابراین در نیم‌فصل یکسری تغییرات خواهیم داشت و بعد از اینکه تیم در لیگ ماندگار شد برای سال بعد بازیکنانی که در پازل تاکتیکی ما باشند را جذب خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج