۱۴۶۵۳۱۹
۴۸۵
۴۸۵
پ

تصمیم تازه و مهم دولت درباره پادگان‌ها

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت:هم اکنون در حال رسیدگی به اختلافاتی که بین پایگاه‌های هوایی با سازمان فرودگاه‌های کشور وجود دارد هستیم و همچنین بحث انتقال پادگان‌ها به خارج از بعضی شهرها و رفع اختلافات احتمالی در این خصوص در دستور کار است.

ایسنا: رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت:هم اکنون در حال رسیدگی به اختلافاتی که بین پایگاه‌های هوایی با سازمان فرودگاه‌های کشور وجود دارد هستیم و همچنین بحث انتقال پادگان‌ها به خارج از بعضی شهرها و رفع اختلافات احتمالی در این خصوص در دستور کار است.

تصمیم تازه و مهم دولت درباره پادگان‌ها

به گزارش قوه قضاییه، حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان با اشاره به اعطای حکمیت از سوی رئیس قوه قضاییه به وی برای رفع مشکلات مردم در راستای تحقق حقوق عامه، اظهار کرد: در حاشیه سفرهای استانی رئیس قوه قضاییه به استان‌های مختلف کشور، اگر اختلافاتی بین نیروهای مسلح با مردم، ارگان‌ها و دستگاه‌های دیگر وجود داشته است، معمولا به ما ماموریت‌هایی داده می‌شود که این موارد را بررسی کرده و با داوری رتق و فتق کنیم.

وی با اشاره به اقداماتی که در این راستا به صورت عینی در برخی استان‌های کشور رخ داده است، عنوان کرد: در مشهد اقدامات صورت گرفته منجر به بازگشایی خیابان لشگر شد. در زنجان اقدامات لازم برای برطرف کردن عیوب کمربندی که داخل شهر زنجان بود، صورت گرفت. همچنین صدور سند مالکیت و انتقال مالکیت از اراضی نیروهای مسلح در استان کردستان و شهر سنندج از دیگر اقدامات بود، جلساتی هم برای حل مشکل اراضی مورد اختلاف ارتش و شهرداری در بوشهر انجام شد و فنس‌ها در خیابانی به طول هزار و ۸۰۰ متر برداشته و این خیابان تبدیل به خیابان سلامت شد.

پورخاقان یادآور شد: همچنین تکمیل بلوار جنب پادگان ارتش در بیرجند که پس از توافق شهرداری و ارتش و رها سازی قسمتی از اراضی پادگان انجام شد و انشالله هفته آینده افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح عنوان کرد: از دیگر اقدامات در این راستا می‌توان به مشکلی که مردم در شهرستان پارس آباد اردبیل در رابطه با خانه‌های مسکن مهر داشتند، اشاره کرد که برای رفع آن باید به مرزبانی مراجعه می‌کردند، در این موضوع ورود کرده و پیشنهادات خود را به فراجا ارائه کردیم که بحمدلله موارد از آنجا منفک شده و به کلانتری داخل شهر منتقل شد. در پی این اقدام، مراجعات مردم که قبلا خیلی سخت انجام می‌شد به راحتی امکانپذیر شد.

وی در عین حال گفت: در همه سفرهای استانی در راستای اجرای دستورات و منویات رئیس قوه قضاییه و انجام وظایفی که ذاتا بر عهده ماست، کارها را انجام دهیم تا مشکلات مردم را نسبت به نیروهای مسلح برطرف کنیم؛ همه این اقدامات در راستای احیای حقوق عامه انجام می‌شود.

 پورخاقان با اشاره به پرونده‌های در دست بررسی در مجموعه سازمان قضایی نیروهای مسلح نیز گفت: هم اکنون در حال رسیدگی به اختلافاتی که بین پایگاه‌های هوایی با سازمان فرودگاه‌های کشور وجود دارد هستیم و همچنین بحث انتقال پادگان‌ها به خارج از بعضی شهرها و رفع اختلافات احتمالی در این خصوص در دستور کار است.

 رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح بیان کرد: پادگاه‌هایی در تهران، اهواز، اصفهان وجود دارد که فرایند انتقال نهایی آن‌ها به خارج از مرکز شهرها در حال اتمام است تا کار مردم تسهیل شود و از این اراضی استفاده بهینه شود.

وی در پایان عنوان کرد: رسیدگی قضایی به پرونده‌های ارجاعی با دقت و سرعت ادامه دارد و بحمدالله تا کنون بیش از ۸۰ درصد از پرونده‌های رسوبی خاتمه یافته است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج