آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۳۲۸۷۱
۱ نظر
۸۵۶۲
۱ نظر
۸۵۶۲
پ

مدیرعامل سپاهان سرخابی‌ها را ناامید کرد

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: رضاییان با سپاهان قرارداد دارد و نورافکن سرباز است، درخواستی از پرسپولیس برای نیازمند و احمدزاده ندیدم.

خبرگزاری آنا: مهدی آذربایجانی، مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد پنجمین قهرمانی سپاهان در جام حذفی که باعث شد این تیم بعد از استقلال و پرسپولیس پرافتخارترین تیم این جام باشد، اظهار کرد: خدا را شکر که سپاهان توانست بعد از ۱۱ سال بار دیگر قهرمانی جام شود و به جایگاه واقعی خود که کسب عنوان قهرمانی است دست یابد. این قهرمانی را به تمام مردم استان اصفهان و دیگر شهر‌هایی که طرفدار سپاهان هستند تقدیم می‌کنیم. خدا را شاکریم که هواداران خوبی داریم و در بازی فینال جام حذفی که در خارج از اصفهان برگزار شد، طرفداران خونگرم سپاهان، تیم خود را تنها نگذاشتند. 

مدیرعامل سپاهان سرخابی‌ها را ناامید کرد

وی در مورد اینکه رامین رضاییان پس از فینال جام حذفی صراحتاً اعلام کرد که آخرین بازی خود را در سپاهان انجام داده و دل او را خیلی‌ها شکستند، تصریح کرد: آقای رضاییان با سپاهان قرارداد دارند و اگر قصدشان رفتن از تیم است با هر موضوع دیگری، باید مراحل قانونی آن اجرایی شود. رضاییان جزء بهترین بازیکنان فنی است و در تیم سپاهان هم خیلی خوب بازی کرده، حالا چه اتفاقی افتاده، باید با او صحبت کنیم تا ببینیم موضوع چیست. 

آذربایجانی در خصوص اینکه امید نورافکن در تیم می‌ماند، گفت: ظاهراً بحث سربازی امید نورافکن را داریم. اگر قوانین تغییر کند و بتواند بماند، ما از ماندن این بازیکن خوب تیم استقبال می‌کنیم.

وی در مورد اینکه باشگاه پرسپولیس برای جذب پیام نیازمند و فرشاد احمدزاده درخواست رسمی به باشگاه سپاهان داده، تأکید کرد: من درخواستی از باشگاه پرسپولیس ندیدم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      این فرد الان باید بره دوران بازنشستگی خود را در خانقا طی کند چکار به فوتبال وشله زرد دارد وضمنآ کریمی با استقلال تمام کرد وبه این پیری هم مربوط نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج