۱۴۲۱۹۴۲
۲۹۰
۲۹۰
پ

گارانتی و حمایت از مشتری اولویت سیلانه سبز است

در شرکت بزرگ و نام آشنا سیلانه سبز گارانتی و اهمیت به مشتری از اهداف و اولویت‌های مجموعه است و همین موضوع موجب جلب رضایت مشتریان و اعتماد به آن شده است.

اهمیت خدمات به مشتریان در مراحل مختلف خرید و موفقیت کسب و کارها بر هیچکس پوشیده نیست. شرکت سیلانه سبز نیز با توجه به این موضوع همواره در تلاش است که با ارائه گارانتی و حمایت از مشتری تجربه خرید مثبت و رضایت بخشی را برای مشتریان فراهم نماید. این مجموعه تمامی محصولات خود را به همراه گارانتی ارائه‌ می‌دهد که تضمین‌کننده کیفیت، عملکرد و دوام محصولات آن است. از این رو مشتریان‌ می‌توانند با خرید محصولات مورد نیاز خود از سیلانه سبز در صورت بروز هرگونه مشکل در بازه زمانی مشخص شده با صدای مشتری یا پشتیبانی شرکت تماس برقرار نمایند و مسئله را پیگیری کنند.

گارانتی و حمایت از مشتری اولویت سیلانه سبز است

منظور از ضمانت کالاچیست؟

 تمامی شرکت‌ها و تولیدکنندگان انواع محصولات و کالاها در سراسر جهان مخصوصا کشورهای در حال توسعه خدمات پس از فروش را همواره اولویت کار خود قرار‌ می‌دهند تا مشتریان بتوانند با خیالی آسوده به خرید کالای مورد نیاز خود بپردازند؛ برخی از شرکت‌های بزرگ نیز محصولات خود را با گارانتی ارائه‌ می‌دهند که تضمین‌کننده کیفیت محصولات آن‌ها است.

اهمیت ضرورت گارانتی در هلدینگ سیلانه سبز

 در شرکت بزرگ و نام آشنا سیلانه سبز گارانتی و اهمیت به مشتری از اهداف و اولویت‌های مجموعه است و همین موضوع موجب جلب رضایت مشتریان و اعتماد به آن شده است. امروزه با توسعه صنعت و افزایش تعداد شرکت‌های فعال در یک حوزه به دلیل رقابتی که میان تولیدکنندگان شکل گرفته است هر یک از آن‌ها در تلاش‌اند که با خلاقیت و نوآوری بتوانند نظر مشتریان بیشتری را به خود جلب نمایند. یکی از این روش‌های خلاقانه، ارائه گارانتی است که‌ می‌تواند اعتبار در سطح کشور یا بین‌المللی داشته باشد و به مشتریان اطمینان‌ می‌دهد که انتخاب هوشمندانه‌ای داشته‌اند. از این رو برای خرید سایر کالاهای مورد نیاز خود نیز مجددا به همان شرکت مراجعه‌ می‌کنند.

به طور کلی گارانتی شامل کیفیت کالا، تضمین فروش و خدمات پس از فروش است و با ارائه گارانتی مشتریان‌ می‌توانند در صورت ناراضی بودن از محصول آن را تعویض کنند و این رویه به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود.

مشاوره با کارشناسان هلدینگ سیلانه سبز از دیگر خدمات این شرکت برای حمایت از مشتری است. در این روش شما به صورت رایگان می‌توانید مشاوره پوستی قبل از خرید محصول انجام دهید و با اطمینان خرید کنید.

اگر شما محصولی را در جشنواره و رویدادهای مختلفی که هلدینگ سیلانه سبز خرید کرده باشید و به هر دلیلی نتوانستید از امتیازات خرید در آن جشنواره استفاده کنید، کافیست با پشتیبانی تماس بگیرید.

همچنین به عنوان مشتری می‌توانید نظرات و انتقادات خود را از تجربه خرید و مصرف محصولات ذکر کنید تا در فرآیند بهبود و توسعه محصولات سهیم شوید.

همچنین با ثبت سفارش و عضویت در باشگاه مشتریان هلدینگ سیلانه سبز می‌توانید از امتیازات، تخفیف‌های مناسبتی و رویدادهای شرکت بزرگ سیلانه سبز باخبر شوید.

گارانتی و حمایت از مشتری اولویت سیلانه سبز است

چرا باید کالایی را خریداری نماییم که گارانتی داشته باشد؟

با توجه به بازارهای متنوع در هر کشور و توسعه تولید، ضمانت نامه یک امتیاز برای هر کالا محسوب‌ می‌شود. در واقع هر کالایی که فاقد گارانتی باشد تضمینی در کیفیت یا خدمات و سرویس‌دهی آن وجود ندارد. از این رو با وجود کالاهای تقلبی و مشابه فراوان در بازار تنها روش موجود برای نیفتادن به دام سواستفاده گران خرید کالا همراه با گارانتی است.

گارانتی و حمایت از مشتری اولویت سیلانه سبز است

احترام و حمایت از مشتریان، کلید وفادارسازی آن ها

جلب رضایت و تکریم مشتریان مسئله جدیدی نیست و اصلی‌‌ترین و نخستین موضوعی است که تمامی شرکت‌های ارائه دهنده انواع خدمات و کالا‌ها و تولیدکنندگان باید به آن توجه داشته باشند. در شرایط کنونی بازار مشتریان با انتخاب‌های متعددی روبرو‌ می‌شوند و در صورتی که کوچکترین نارضایتی داشته باشند به سرعت شرکت دیگری را برای خرید کالاهای مورد نیاز خود انتخاب‌ می‌کنند.  بنابراین مشتریان یک مجموعه در کنار توقع دریافت خدمات مناسب، همزمان به فرآیند نحوه دریافت خدمات نیز توجه‌ می‌کنند.

 در نتیجه شرکت سیلانه سبز با توجه به اهمیت این موضوع تکریم مشتری و ارباب رجوع را اولویت خود قرار داده و در این راستا ضمن تسهیل ارائه خدمات به مشتریان، بر روی رفتار و عملکرد پرسنل خود نیز برنامه‌ریزی دقیقی دارد. به این ترتیب با افزایش تعداد مشتریان خود توانسته‌اند سود بیشتری کسب کنند. به طور کلی این رویکرد موجب درک و تشخیص صحیح نیاز مشتریان، تبدیل مشتریان به سرمایه ارزشمند شرکت و حفظ بقا و موفقیت مجموعه سیلانه سبز‌ می‌شود.

خریدی رضایت بخش با سیلانه سبز

همانطور که اشاره شد امروزه خرید کالا همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش بسیار حائز اهمیت است. با توجه به اینکه شرکت گیلانه سبز به عنوان یکی از بزرگ‌‌ترین تولیدکنندگان، واردکنندگان و توزیع کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی است؛ تمامی محصولات خود را مطابق با آخرین فناوری‌های روز دنیا تولید‌ می‌کند و با معتبرترین برندهای دنیا همکاری دارد و همواره تکریم مشتری را سرلوحه کار خود قرار‌ می‌دهد. از این رو‌ می‌توانید با انتخاب این مجموعه برای خرید کالاهای مورد نیاز خود خریدی رضایت بخش و با اطمینان کامل را تجربه کنید و از مزایای خرید از گیلانه سبز بهره مند شوید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج