آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۲۴۵۸۱
۷۲۴
۷۲۴
پ

گفت‌وگوی تلفنی اردوغان با رئیس‌جمهور موقت ایران

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در تماس تلفنی با محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور گفت: به‌ نمایندگی از تمام ملت ترکیه مراتب تسلیت و همدلی خود را به شما و مردم ایران ابراز می دارم و صمیمانه اعلام می کنم در هر زمینه ای آماده همکاری و همیاری با جمهوری اسلامی ایران هستیم.

ایسنا: رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در تماس تلفنی با محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور گفت: به‌ نمایندگی از تمام ملت ترکیه مراتب تسلیت و همدلی خود را به شما و مردم ایران ابراز می دارم و صمیمانه اعلام می کنم در هر زمینه ای آماده همکاری و همیاری با جمهوری اسلامی ایران هستیم.

گفت‌وگوی تلفنی اردوغان با رئیس‌جمهور موقت ایران

رجب طیب اردوغان عصر امروز (دوشنبه) در تماسی تلفنی با مخبر مدیر قوه مجریه با ابراز مراتب همدردی و همدلی دولت و ملت ترکیه با مردم ایران گفت‌: پس از پیام تسلیت به رهبری معظم انقلاب اسلامی ایران خواستم که با شما نیز تماس‌ گرفته و ضمن آرزوی غفران الهی برای آیت الله رییسی، دکتر امیرعبدالهیان و هیئت همراه اعلام کنم ملت ترکیه در کنار ملت ایران است و از صمیم قلب آرزوی صبر جمیل برای شما و مردم ایران دارم.

اردوغان افزود: آقای رئیسی و آقای امیرعبداللهیان در ایجاد صلح و ثبات در منطقه بسیار کوشیدند و من از آنها خاطراتی ماندگار در ذهن خواهم داشت.

مخبر نیز در این گفت وگوی تلفنی ضمن تشکر از ابراز همدردی و تسلیت رئیس جمهور ترکیه گفت : ترکیه همواره برای ایران کشوری مهم و راهبری است و تاریخ نشان داده دو ملت ترکیه و ایران همواره در سختی ها در کنار هم بودند.

معاون اول رئیس جمهور افزود: استحکام درونی نظام جمهوری اسلامی ایران نوید گذر  از موقعیت کنونی را با سلامت و توفیق می دهد.

وی در این گفتگوی تلفنی خاطرنشان کرد: از محبت های شما که به نمایندگی از مردم ترکیه ابراز شده بسیار سپاسگزارم و امیدوارم روزهای خوبی برای دولت در پیش رو باشد.


 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج