آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۳۳۷۵۱
۲ نظر
۱۷۹۸۱
۲ نظر
۱۷۹۸۱
پ

یک پرسپولیسی گزینه سرپرستی استقلال شد

باشگاه استقلال به دنبال انتخاب یک سرپرست جدید برای فصل آینده لیگ برتر است.

همشهری آنلاین: در فصلی که گذشت استقلال بارها سرپرست خود را عوض کرد. این تغییرات حاصل اختلافاتی بود که میان سرمربی و مدیریت استقلال وجود داشت.

یک پرسپولیسی گزینه سرپرستی استقلال شد

برخی مسائل دیگر هم بود که موجب شد افراد حاضر در پست سرپرستی تیم استقلال نتوانند به کار در این حوزه ادامه دهند. برای فصل جدید اما مسئولان باشگاه استقلال به دنبال یک راهکار عملی و جدی هستند تا فردی را در سمت سرپرست تیم استقلال قرار دهند که نه از لحاظ کسب تأییدیه‌های لازم مشکلی داشته باشد و نه اینکه سرمربی با آن مخالف باشد. در همین راستا نام دو گزینه مطرح است.

اولی فراز فاطمی که قبلاً به عنوان بازیکن در تیم استقلال و البته بعدها پرسپولیس به میدان رفته و طی سالهای اخیر به عنوان کارشناس پرسپولیسی با رسانه ها گفت و گو می کند و گزینه دیگر مهدی پاشازاده است که به واسطه تجربیات و سوابق خود قطعاً از شانس بیشتری نسبت به فاطمی برای نشستن روی نیمکت استقلال به عنوان سرپرست برخوردار خواهد بود. با توجه به اخبار رسیده از باشگاه استقلال شانس پاشازاده به دلیل اینکه با چند زبان خارجی نیز آشنایی دارد بسیار بالا است و باید دید در روزهای آتی چه تصمیماتی در خصوص انتخاب سرپرست جدید استقلال اتخاذ خواهد شد.

یک پرسپولیسی گزینه سرپرستی استقلال شد

آنچه اهمیت دارد فارغ از نام‌ها در برهه کنونی لازم است که استقلال فردی را دراین سمت قرار دهد که هیچ چالشی با کادر مدیریتی و سرمربی تیم نداشته باشد و بتواند همچون یک اهرم تعیین‌کننده در راستای پیشبرد اهداف تیمی به باشگاه و کادر فنی کمک کند. بدون شک باید بهترین تصمیم ممکن در این خصوص اتخاذ شود و از میان پاشازاده و فاطمی که اخیراً نام‌شان به عنوان گزینه‌های جدی سرپرستی تیم استقلال یک نفر سکان را به دست گرفته و کشتی به گل نشسته سرپرستی تیم استقلال از فصل پیش را بار دیگر به حرکت درآورد.

سال‌ها پیش منصورپورحیدری، اسطوره فقید باشگاه استقلال در این سمت حضور داشت و به راحتی همه مسائل را در کنترل خود درمی‌آورد اما چند سالی است استقلال چنین مزیتی ندارد که به نظر می‌رسد با حضور پاشازاده بتوان به تکرار حضور یک چهره ویژه روی نیمکت استقلال امید بست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عشق نادرشاه افشار

      اگراقای پاشازاده همسوباجواد چکش در هو چیگری همراه نشودوتوهمی حرف نزند وجحه خودراازدست ندهدچندسالی میشه به تیم امیدواربوداین یک کری نیست واقعیت است که من پرسپولیسی هم دوست دارم

    • ب.ع.

      فاطمی نه ....پاشازاده رو عشق است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج