۱۱۹۵۱۷۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ترکیب تراکتور و استقلال در بازی مهم امروز

نفرات منتخب سولدو برای دیدار با استقلال مشخص شدند. همچنین سرمربی استقلال ترکیب تیمش را برای بازی با تراکتور مشخص کرد.

ورزش سه: در یکی از مهم‌ترین مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر، تیم‌های تراکتور و استقلال از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز مقابل هم قرار می‌گیرند.

ترکیب تراکتور

محمدرضا اخباری دروازه‌بان تراکتور در بازی امروز است؛ هادی محمدی، آرش قادری و نادر محمدی، سه مدافع مرکزی سرخ‌پوشان تبریزی در دیدار با استقلال هستند که روی دست آنها عبدالله ناصری و سید ابوالفضل رزاق‌پور در سمت راست و چپ بازی می‌کنند.

مهدی کیانی و شاهین ثاقبی دو هافبک دفاعی تراکتور در دیدار امروز مقابل استقلال هستند و جلوتر از آنها رضا دهقانی و سامان نریمان‌جهان به‌عنوان وینگرهای راست و چپ بازی می‌کنند. پیمان بابایی نیز در خط حمله این تیم است.

غیبت اکبر ایمانی و محمد عباس‌زاده در جمع نفرات اصلی تراکتور مقابل استقلال از نکات قابل توجه ترکیب این تیم برای بازی امروز است.

ترکیب تراکتور مقابل استقلال به شرح زیر است:

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، آرش قادری، نادر محمدی، عبدالله ناصری، سید ابوالفضل رزاق‌پور، مهدی کیانی، شاهین ثاقبی، رضا دهقانی، سامان نریمان‌جهان و پیمان بابایی

ترکیب استقلال

با تصمیم فرهاد مجیدی امروز سیدحسین حسینی در درون دروازه استقلال قرار گرفته است و سیاوش یزدانی، دانشگر و مرادمند مثلث دفاعی آبی ها را تشکیل می دهد. همچنین امروز وریا غفوری برای دومین بازی متوالی روی نیمکت است تا صالح حردانی خرید جدید استقلال در ترکیب ثابت این تیم به میدان برود. برخلاف انتظارها روزبه چشمی بازی را از روی نیمکت تماشا می کند تا عزیزبک آمانوف در کنار مهدی پور برای استقلال در مرکز زمین بازی کند.

ترکیب استقلال در بازی با تراکتور نیز به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، مهدی مهدی‌پور، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، عزیز آمانوف، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا و رودی ژستد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج