۱۴۵۹۷۷۲
۳۵۶
۳۵۶
پ

کپی‌برداری آقای رئیس‌جمهور از سریال آمریکایی

نخست‌وزیر آرژانتین «لغت به لغت» از دیالوگ‌های این سریال آمریکایی کپی‌برداری کرده است.

ایسنا: نخست‌وزیر آرژانتین «لغت به لغت» از دیالوگ‌های این سریال آمریکایی کپی‌برداری کرده است. روزنامه چپگرای پاجینا آرژانتین جمعه در گزارشی به این مسئله اشاره کرد و پس از آن بخشی از سریال وست وینگ به همراه فیلم سخنرانی میلی در سازمان ملل در فضای مجازی منتشر شد.

خاویر میلی، رئیس‌جمهور پوپولیست آرژانتین به کپی‌برداری از سریال سیاسی «وست وینگ» در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد متهم شده است. روزنامه گاردین به نقل از منابع آرژانتینی اعلام کرد که نخست‌وزیر آرژانتین «لغت به لغت» از دیالوگ‌های این سریال آمریکایی کپی‌برداری کرده است. روزنامه چپگرای پاجینا آرژانتین جمعه در گزارشی به این مسئله اشاره کرد و پس از آن بخشی از سریال وست وینگ به همراه فیلم سخنرانی میلی در سازمان ملل در فضای مجازی منتشر شد.

در قسمت ۱۵ فصل ۴ این سریال که ۲۱ سال پیش منتشر شد، مارتین شین، ‌ بازیگر مطرح آمریکایی دیالوگ‌هایی درباره آزادی بیان و برخورد با استبداد بیان می‌کند که بخش‌هایی از آن در سخنان خاویر میلی استفاده شد. رئیس‌جمهور مسیحی آرژانتین که به دلیل شباهت‌های رفتاری‌اش با رئیس‌جمهور سابق آمریکا به «ترامپ آرژانتین» مشهور شده است، پیش از این به خاطر در آغوش گرفتن و گریه در کنار دیوار ندبه (از عبادتگاه‌های یهودی) حین سفر به اراضی اشغالی نامش بر زبان‌ها افتاد.

کپی‌برداری آقای رئیس‌جمهور از سریال آمریکایی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج