۱۴۵۹۷۴۰
۱۴۹۵
۱۴۹۵
پ

تمام پیامک‌های طرح حجاب و عفاف رفع اثر شد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه حضور در مرکز ۱۹۷پلیس از رفع‌اثر و توخیص خودروهای توقیفی طرح ناظر یک به مناسبت هفته پلیس خبر داد.

ایسنا: فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه حضور در مرکز ۱۹۷پلیس از رفع‌اثر و توخیص خودروهای توقیفی طرح ناظر یک به مناسبت هفته پلیس خبر داد.

سردار عباسعلی محمدیان با حضور در میز خدمت پلیس در مرکز ۱۹۷، ضمن تبریک هفته فراجا گفت: از تلاش همه شما برای برقراری نظم و امنیت در کشور قدرانی می‌کنم. همچنین از همه مردم عزیز متشکرم که از صبح امروز با تماس های پی در پی با سامانه ۱۱۰ یا ۱۹۷، هفته پلیس را به ما تبریک می گویند.

تمام پیامک‌های طرح حجاب و عفاف رفع اثر شد

وی افزود: این اخلاق‌مداری شهروندان باعث می شود من و همکارانم بیشتر مدیون مردم باشیم و بیشتر از گذشته به وظایف خود عمل کنیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: امروز در اولین روز از هفته فراجا، من به همراه جمعی از روسای پلیس تخصصی، به مرکز نظارت همگانی پلیس(۱۹۷) آمدیم و با مردم از نزدیک ارتباط برقرار کنیم و جویای مشکلات آنها شدیم.

محمدیان گفت: عمده دلیل مراجعه مردم به این مرکز، به خاطر پیامک‌هایی بود که در طرح ناظر یک - طرح‌ پلیس در حوزه حجاب و عفاف-برای شهروندان ارسال شده بود و به مناسبت هفته فراجا، دستور رفع اثر یا ترخیص تمام این خودروها صادر شد.

وی افزود: سایر مراجعات مردم به خاطر ارتباط با مسئولین رده های مختلف و یا پیگیر پرونده های سرقت خود بودند که هنوز به نتیجه نرسیده بود. 

ما همه تلاش خود را می‌کنیم تا ان‌شاالله مردم از ما راضی باشند که قطعا رضایت خداوند نیز در همین است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج