آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۱۱۳۵۸۲
۱۶ نظر
۵۰۱۸
۱۶ نظر
۵۰۱۸
پ

ظریف و خرازی، کاندیدای حزب ندای ایرانیان

سخنگوی حزب ندای ایرانیان گفت: کاندیداهای اختصاصی ما همچنان که قبلا اعلام کردیم آقایان محمد جواد ظریف و صادق خرازی هستند.

برنا نوشت: سخنگوی حزب ندای ایرانیان گفت: کاندیداهای اختصاصی ما همچنان که قبلا اعلام کردیم آقایان محمد جواد ظریف و صادق خرازی هستند.

«شهاب طباطبایی»، سخنگوی حزب ندای ایرانیان، با بیان اینکه اصلاح طلبی این روزها از جمله سخت‌ترین کارهاست، شاید راحت‌ترین روش کنار کشیدن و انفعال باشد، گفت: جبهه اصلاح طلبان این روزها در رقابت با براندازان خارجی و داخلی که هر دو باهم بر طبل ناامیدی می کوبند، باید یکی از سخت ترین و حیاتی ترین کارهای ممکن را انجام دهد. قانع کردن مردم که اکثریت شان زیر بار سختی معیشت و فشار گذران روزمره زندگی بی انگیزه، خسته و به دلیل فعالیت رقبا و البته ناکارآمدی ها و بی تدبیری ها بی اعتماد شده اند باید صورت بگیرد.

او اظهار کرد: در این مسیر هنوز امیدوار و معتقدیم فضا قابل تغییر است، هنوز عقلانیت و اراده و ظرفیت های فراوانی در جامعه امروز ایران برای اصلاح وجود دارد. اکثریت جبهه اصلاحات هم معتقدند همچنان تنها راه اصلاحات با همه محدودیت های پیش رو صندوق رای است.

طباطبایی افزود: کاندیداهای اختصاصی ما همچنان که قبلا اعلام کردیم آقایان محمد جواد ظریف و صادق خرازی هستند. البته کاندیداهای مرحله اول مورد نظر حزب را شنبه به جبهه معرفی می‌کنیم و پس از آن برنامه کامل و عملیاتی ندا را هم در هفته آینده ارایه خواهیم کرد.

او ادامه داد: رایزنی‌هایی نیز برای معرفی کاندیداهای جوان‌تر داریم. در نهایت مانند دیگر اعضا جبهه اصلاحات ایران برای رسیدن به کاندیدای اجماعی و البته به منظور شرکت در انتخابات تلاش می‌کنیم. ضمن آنکه استفاده از ظرفیت جبهه عقلای کشور را بدون در نظر گرفتن گرایش و جناح در نظر داریم.

او افزود: در حوزه انتخابات شورای شهر هم فهرست کاندیداهای حزب را آماده کرده ایم. در حال رایزنی با باقی گروه های اصلاح طلب و نسل دومی های اصلاح طلب برای تهیه لیست جوان و کارآمد در انتخابات شوراها هستیم. متاسفانه تا این لحظه خبرهای خوبی از تایید صلاحیت‌ها نمی‌رسد. صحبت‌هایی کرده‌ایم و امیدواریم با رد صلاحیت در انتخابات شوراها، به فضای سرد و ناامیدی دامن زده نشود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: هفته آینده تحولات چشمگیر و اتفاقات جدیدی در انتظار صحنه انتخابات کشور خواهد بود. به نظرم بهترین گزینه کسی است که در نهایت مردم انتخاب می‌کنند به شرط آنکه بتوانیم قانعشان کنیم؛ هنوز انتخابات یگانه راه اصلاح امور است.

طباطبایی با اشاره به اتفاقاتی که اخیرا برای وزیر امور خارجه کشور رخ داده تصریح کرد: به نظرم آقای ظریف همچنان موقعیت کاندیداتوری دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رأی بی رأی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رآی بی رآی

      • حسن

        ظریف هم مثل روحانی هیچ فرقی نداره
        من فقط احمدی نژادالان قبول دارم

      • پندارنیک،گفتارنیک،کردار نیک

        درود بر بطرگ مرد تاریخ سیاست ایران زمین دکتر ظریف ، مردمی ترین مسئول ایران

    • بدون نام

      یکی از یکی نا کار امد تر و خود فروخته تر

    • بدون نام

      برایریکبار هم که شده متحدشویدودوباره مضحکه ی دنیا نشوید. چرا بااین همه بلا که سرمان آوردن باید دوباره بهشون رای بدیم.رای بی رای هموطن.وقتی برای نظر وخواستمون هیچ ارزشی قایل نیستن؟

    • علی مهدوی یگانه

      به همین خیال باشید

    • بدون نام

      به هیچ عنوان به این دو نفر رای نمیدهیم

    • بدون نام

      آقای ظریف خواهشن یه کمی از خودتان خجالت بکشید مرد مومن در این 8سال چه کاری مفیدی انجام دادید که بگید این کارم بایث میشود مردم بهم رای میدهند برو خواهشن یه کم به خودتان ارزش غائله باشید

    • بدون نام

      قربون سنگ پای قزوین.

    • حسین تاجی

      به هیچکس رای نمیدیم

    • بدون نام

      رای با رای ولی نه به اینها.

    • ع.س

      تسمیم گرفیم رای ندهیم .ولی اگه ضریف آمد. شاید فرق کرد شاید .اگر چه اونم مثل همه صفر در صد بیی اختیاره ولی بازم شاید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر آقای ظریف ثبت نام کند صد در صد رای می آورد ولی ایشان اینطور که گفته شده ثبت نام نمی کند ظریف در دل میلیونها ایرانی جای دارد زحمتها که ظریف برای کشور و مردم کشیده از یاد نخواهیم نبرد

      • قریب

        اگه بیاد صلاحیتش رد میشه

    • کوثر

      در زمان روحانی ظریف همه کاره بود اگر میخواست میتوانست با اینکه ظریف را دوست دارم اما باز هم برایم قانع کننده نیست که میتواند یا نمیتواند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج