آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۳۳۷۸۸
۱۸ نظر
۶۹۸۶
۱۸ نظر
۶۹۸۶
پ

خبرهای خوبی از احسان علیخانی و جوکرش به گوش نمی‌رسد!

در این مطلب، گریزی زدیم به محدودیت‌هایی که پیش‌تر احسان علیخانی در «ماه عسل» و «عصر جدید» تجربه کرده بود.

برترین‌ها: احسان علیخانی پس از مدت‌ها دوری، در قامت مجری و کارگردان رئالیتی شو «جوکر۲؛ طبقه بیست‌ویک» به میدان بازگشته است. برنامه‌ای که جدای از ماجرای کیفیت مخاطب دارد و علیخانی جذب مخاطب را احتمالا بهتر از ایر هم‌نسلانش بلد است. اما این اتفاق با سر و صدای زیادی انجام شده؛ چون برخی رسانه‌ها کیفیت مسابقه را زیر سوال برده‌اند و برخی مسائلی مثل شوخی جنسی و رقص را پیش کشیده و از «جوکر» و سازنده‌اش انتقاد کرده‌اند. روزنامه هفت صبح به همین بهانه، گریزی زده است به مواردی مشابه که پیش‌تر احسان علیخانی در «ماه عسل» و «عصر جدید» تجربه کرده بود. با ما همراه باشید.

خبرهای خوبی از احسان علیخانی و جوکرش به گوش نمی‌رسد!

شوخی های جنسی جوکر

چند روز پیش خبرگزاری ایسنا گزارشی منتشر کرد و ضمن تمجید از نقاط قوت «جوکر» نوشت: با پخش دو قسمت ابتدایی، انتقادهای تند و جدیدی از برنامه جوکر و ساترا به عنوان مجوزدهنده آن شکل گرفته است؛ این بار منتقدان حجم شوخی‌های جنسی این برنامه که مخاطبان زیادی بین کودکان و نوجوان دارد را مرکز توجه خود قرار داده‌اند. شوخی‌هایی که معلوم نیست ساترا چگونه به آنها مجوز داده است!» این خبرگزاری در نهایت نتیجه گرفت که نباید پخش «جوکر» توقیف شود بلکه سازندگان باید مراقب مخاطب کودک و نوجوان باشند.

خبرهای خوبی از احسان علیخانی و جوکرش به گوش نمی‌رسد!

رقص جوکری ها

مشابه همین نگاه در گزارش خبرگزاری تسنیم هم هست و در کنار آن به حرکات موزون در «جوکر» اشاره شده. سایت مشرق نیوز هم نوشته: رقص‌ها در قسمت سوم «جوکر» کامل شده است و تصاویر طولانی از حرکات موزون بازیگران به نمایش گذاشته می‌شود حال آنکه اعطای مجوز انتشار یک دهم چنین تصویر و شوخی‌های مناسب بزرگسالان در گذشته توسط وزارت ارشاد می‌توانست موجب شکل‌گیری انتقادات تندی از سوی جامعه و فعالان فرهنگی شود. از آن سو در فضای مجازی بحث بر سر کیفیت اجرای علیخانی و خود «جوکر» بالا گرفته. نکته قابل تامل اینکه طرفداران برنامه و مجری به مراتب بیش از مخالفان است. احسان از این پیچ جدید چگونه عبور خواهد کرد؟

خبرهای خوبی از احسان علیخانی و جوکرش به گوش نمی‌رسد!

خود گویی و خود خندی

صفحه اینستاگرامی «فیلمتو» با انتخاب تیتر "خود گویی و خود خندی" نوشت: " سه قسمت ابتدایی «جوکر ۲» پایین‌تر از حد انتظار بوده است. طبعا نمی‌توان گفت که این برنامه اصلا خنده نمی‌گیرد؛ اما به طور کل و نیز در قیاس با سری اول، نمره قبولی به دست نمی‌آورد. اغلب چالش‌های تیم برنامه‌ساز منجر به انفجار خنده نشده. کار به جایی رسیده که احسان علیخانی در قسمت سوم برای بار چندمین مرتبه از هادی کاظمی خواست ایده شوخی با سوپرانو را تکرار کند. این یعنی شرکت کنندگان «جوکر ۲» در خلق کمدی نیز ناموفق هستند. کاربران اما خیلی با این نقد موافق نیستند و می‌گویند مسابقه خیلی هم خنده‌دار است. برخی اما با نقد مذکور موافق هستند و عقیده دارند سری جدید مسابقه فعلا توقعات را برآورده نساخته است.

خبرهای خوبی از احسان علیخانی و جوکرش به گوش نمی‌رسد!

ممنوع الکاری احسان

سال ۸۷ علی اصغر پورمحمدی اجازه اجرای «ماه عسل» را به علیخانی نداد و محسن افشانی مجری این برنامه شد. عملکرد او اما مورد توجه قرار نگرفت و سکان «ماه عسل» به دست علیخانی افتاد. سال بعد هم خودش مجری بود اما در سال ۸۹ یک بار دیگر مورد غضب آقای مدیر قرار گرفت تا اینکه با ویژه برنامه نوروز ۹۰ شبکه سه دوباره به تلویزیون بازگشت و در همین سال «ماه عسل» را اجرا کرد. یک سال بعد اما اجازه اجرای ویژه برنامه شبکه سه را نداشت و و مجری ویژه برنامه نوروزی شبکه دو شد. ترکش اختلاف او و پورمحمدی ادامه داشت تا اینکه رمضان سال ۹۱ ماه عسل بدون علیخانی روی آنتن رفت. او از سال ۹۲ تا پایان «ماه عسل» مجری این برنامه باقی ماند.

خبرهای خوبی از احسان علیخانی و جوکرش به گوش نمی‌رسد!

توبیخ رسمی

علی اصغر پورمحمدی حتی وقتی معاون سیما شد، حواسش به شدت به علیخانی بود. حضور دو مهمان در «ماه عسل» سال ۹۴ باعث شد پورمحمدی در نامه‌ای به مدیر وقت شبکه سه خواستار توبیخ عوامل برنامه شود. یکی از مهمانان جوانی بود که به خاطر نامزدش قصد خودکشی داشت و دومی الهام عرب بود که مشخص شد به عنوان «پُزر» مراسم‌های عروسی فعالیت دارد. این نوع برخورد با یک برنامه و مجری توسط مدیران سیما کم‌سابقه است. البته یک شب بعد علیخانی در «ماه عسل» از خود و عوامل برنامه دفاع کرد.

خبرهای خوبی از احسان علیخانی و جوکرش به گوش نمی‌رسد!

مدل مو و رنگ شلوار

بعد از اجرای ویژه برنامه نوروز ۹۰ شبکه سه پورمحمدی مدیر وقت شبکه سه در گفت وگویی به علیخانی کنایه زد و اعتراضش به مدل موهای این مجری را بیان کرد زمان گذشت و رمضان سال ۹۲ لباس به ظاهر قرمز احسان علیخانی در «ماه عسل» انتقاداتی به دنبال داشت. او روز بعد روی آنتن زنده ضمن عذرخواهی توضیح داد: "شلواری که من پوشیده بودم در اصل بادمجانی رنگ بود اما در جریان پخش تلویزیونی رنگها پررنگتر میشوند و این اتفاق‌ها رخ میدهد." یادآوری ماجرای دوم به این خاطر بود که بگوییم علیخانی همواره از سوی مردم هم زیر ذره‌بین بوده است.

خبرهای خوبی از احسان علیخانی و جوکرش به گوش نمی‌رسد!

ماجراهای عصر جدید

امکان مرور همه جنجال‌های عصر جدید نیست؛ در این میان ادعای تارا صبی که با روش استفاده از سلول‌های بنیادی بعد از ۲۱ سال بینایی‌اش را به دست آورده تا مدت‌ها سوژه بود. در نهایت علیخانی در برنامه هشتگ عصر جدید با دعوت از پزشک معالج تارا صبی از اطلاعات غلطی که در آن برنامه منتقل شده بود، گفت. این مهمان خاطره حضور یاسمن (یاسی) اشکی در «ماه عسل» سال ۹۷ را یادآور شد که از بیماری ناشناخته خود با علائمی مشابه بیماری ایدز و ویروس HPV صحبت کرد. یک مورد دیگر را یادآوری کنیم و تمام اظهار نظر ژاله صامتی داور «عصر جدید» درباره لهجه یک خواننده هم مورد سوء برداشت قرار گرفت و عصر جدید علیخانی مورد حمله واقع شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      خیلی هم مسخرست

    • ناشناس

      کجای دنیا رقص وشادی جرمه ،کوتاه بیاید مردم برن شبکه های اونورو نگاه کنن خوبه اسلام دین شادی ومحبت ورزی هستش ،نه گریه وتو سر زدن

    • ناشناس

      شادی ابزاری برای تحمل مشکلاته
      گاهی اوقات مسائل اقتصادی جامعه آنقدر پیچیده است که مسئولین دلسوز جامعه نیز قادر به رفع آن نیستند پس لااقل حمایت ازچنین برنامه هایی می تواند در کوتاه مدت به عنوان مسکنی بر دردهای اکثریت مردم باشه

    • حشمت

      احسنت

    • سیبو

      واسه اینکه خیلی برنامه مسخره یی هست حیف این بودجه نیست

    • زهرا

      جوکر ایندفعه خیلی بی مزه و محتوی است گویا قبلی ها کار سیامک انصاری بوده که جذاب بود...نمی دانم!!!

    • ناشناس

      اصلا از جوکر 2 راضی نیستم اومدی ابروش درست کنی زدی چشمشو کور کردی حداقل غرورت را زیر پا میگذاشتی و از سیامک مشاوره میگرفتی

    • ناشناس

      والله ما که نگاه می‌کنیم خیلی هم عالیه

    • آخرین سنگر سکوته

      در ضمن. ادامه پیام قبلم بگم.
      برترینها پیامای منفی ملت رو نزار انقد تو چرا فشاری شدی 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    • ناشناس

      اصلا به گرد پای جوکر یک نمیرسه همشون بی مزه ن

    • ناشناس

      خود گویی و خود خندی موافقم

    • ناشناس

      لایک 👍😂

    • ناشناس

      احسنت👍😂

    • ناشناس

      این فصل تا الان خوب نبوده

    • شهداد

      همش حرف رکیک

    • آرمین

      کاش این سخت گیری رو روی بقیه برنامه ها و سریالهای ابکی داشتید، مثلا شبآهنگی دیگه تکرار در تکرار شده
      این برنامه به اندازه خودش خوب و مفرحه

    • ناشناس

      بهترین قسمت جوکر همین رقصش بود

    • ناشناس

      قسمت رقص جوکر عالی بود دلمون شاد شدد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج