جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۰۰۳۸۷۷
۱۱ نظر
۵۰۱۰
۱۱ نظر
۵۰۱۰
پ

کاهش ۷۰درصدی توجه مردم نسبت به کرونا

وزیر کشورگفت: گزارش‌ها نشان می‌دهد در بعضی مناطق، شهرها و مشاغل و حوزه‌های فعالیتی ما، مراعات مردم بیش از ۷۰ درصد کاهش یافته که این برای آنان واقعا خطرناک است.

خبرگزاری ایرنا: وزیر کشورگفت: گزارش‌ها نشان می‌دهد در بعضی مناطق، شهرها و مشاغل و حوزه‌های فعالیتی ما، مراعات مردم بیش از ۷۰ درصد کاهش یافته که این برای آنان واقعا خطرناک است.

«عبدالرضا رحمانی فضلی» روز سه شنبه در حاشیه نشست کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا، ‌افزود: مردم باید بدانند که ما حالت مسالمت آمیزی با معیشت، زندگی و سلامت ایجاد می‌کنیم و اگر فقط به موضوع سلامت توجه کنیم نباید این بازگشایی‌ها انجام شود.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: مردم باید درباره بیماری و ابراز نگرانی دوستان وزارت بهداشت در رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی اطلاع داشته باشند. چون نخستین رکن هر تصمیمی که در ستاد گرفته و اجرا می‌شود این است که بازفعالیت و بازگشایی‌ها باید با رعایت کامل پروتکل‌ها همراه باشد.

وی درباره میزان مبتلایان و فوتی‌های ویروس کرونا گفت: میزان مبتلایان و فوتی های ما متاسفانه افزایش یافته است. پیشتر روزی ۳۰ تا ۳۴ فوتی داشتیم اما دوباره به عدد ۶۵ تا ۷۰ رسیده ایم که این یک دغدغه برای ما است و البته در کنار افزایش میزان مبتلایان، تجربه، امکانات و تجهیزت خیلی خوب شده و مراقبت‌های ما بسیار افزایش یافت. باز همه این‌ها مستلزم رعایت شرایط توسط مردم است.

۶ استان کشور در شرایط خاص قرار دارد

رحمانی‌فضلی با تاکید براینکه باید در جریان زندگی مردم درپی یک نقطه تعادلی هستیم، اظهار کرد: ستون این نقطه تعادل مردم و رعایت پروتکل‌ها هستند؛ در این جلسه تصمیم گرفتیم در صورت رعایت نشدن شیوه نامه‌ها، از همه ظرفیت‌های قانونی مصوب ستاد با مواردی که رعایت نکنند، برخورد قانونی شود و اگر پاساژی رعایت نکند ما آن را بعد از تذکر خواهیم بست.

وزیر کشور با اشاره به اینکه اگر فعالیتی، نهادی و مسجدی رعایت نکند اول تذکر و بعد حتماً محدودیت مجدد ایجاد می‌شود که باید رعایت کنند، گفت: ۶ استان شرایط خاص دارد و طبق گفته دوستان وزارت بهداشت علت روند افزایش مبتلایان به خاطر افزایش تست و غربالگری است که از نظر کارشناسان خوب است، زیرا وقتی شناسایی زود باشد امکان مراقبت درمان هم افزایش می‌یابد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • فرهاد

      مردم توجه دارن. مردم بیچاره ایران با این گرونی ها چطور بشینن تویه خونه. تو مییایی نونشون میدی ؟ اگر تویه خونه بشینن از گرسنگی میمیرن. این گرونی ها را درست کردید تمام خرابکاریهاتون را سر مردم ایران میاندازین یا آمریکا. خودتون شدید حضرت یوسف پاکه پاک. بی دینها.

    • babak

      خب از طرفی طرح ترافیک برمیگرده همه ادارات و بانکها و سازمانها به روال عادی برمیگردن برنامه های تلویزیونی مثل عصرجدید با حضور مردم اجرا میشه رستورانها و باشگاهها شروع به کار میکنن مسافرتها بدون محدودیت انجام میشه امتحانات مدارس برگزارمیشه مساجد و اماکن دیگه بازگشایی میشن همه اینها علامت تموم شدن دوران کرونا رو تداعی میکنه از طرفی هم گرمای هوا امکان استفاده دائم از ماسک و دستکش رو میگیره معلومه که دیگه کسی جدی نمیگیره

    • بدون نام

      وقتی دولت بی توجه هست مهمترین چالش کرونا که طرح ترافیک است ان را اجرا میکند از مردم چه انتظاری است مترو مردم روی هم سوار هستند اتوبوس بدتر بد ایراد از مردم میگیرید خود تو چکار مثبتی انجام دادی

    • بدون نام

      ادم یکبار مترو سوار شه دیگه از اینکه بیاد دستش رو بشوره احساس حماقت میکنه ملت تو صورت هم کولر هم کار میکنه
      گیرم ماسک بزنی چشمهاش چی
      به خودشون میگن دیگه واسه چی رعایت کنیم

    • مهدی

      سلام برترین دوروز هست تب ولرز داشتم رفتم بانک حساب باز کنم تا رسیدم خونه احساس تب .....تا عصر امروز یکم بهتر شدم ؛ تورو خدا بگید بیشتر شده که کمتر نشده! سوار ماشین شدم راننده شروع کردیه ریز حرف زدن...! نشونی تا امروز عصر حتی اخبار رو نخوندم چه برسه کامنت بزارم ؛ من سرما خوردم ولی دیدم خیلی ها از اقایون خصوصا رعایت نمیکنن

    • بدون نام

      گرونی تورم بدبختی بیچارگی کارمردم اخه جرا یه بارکی یع تفنگ نمیگیرین دستون ببندین ب رگبار

    • بدون نام

      گرونی تورم بدبختی بیچارگی کارمردم اخه جرا یه بارکی یع تفنگ نمیگیرین دستون ببندین ب رگبار

      پاسخ ها

      • ب ف

        دولت همه چیزرهاکرده توپ انداخته توزمین مردم چه انتظاری داریدهمه چیز خوب پیش بره

    • امیر کبیر

      آقای محترم . بیخیالی مردم نتیجه بیخیالیه دولته . شما وقتی برای پر کردن جیب خودتون طرح ترافیک رو برقرار میکنی و میخوای از ویروس درآمد زایی کنی ، بهتر از این رو انتظار نداشته باش

    • ح

      چون شماشدید کانون توجه

    • ف

      جفت پوچ عمو.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج