قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۵۲۰۹۱
۴۵۳۵۷
۴۵۳۵۷
پ

ساعت اجرای طرح ترافیک در تهران از روز شنبه

با بازگشت ساعت کار کارکنان دولت به روال عادی از پنجشنبه ۱۵ شهریور ساعت اجرای طرح ترافیک در تهران هم تغییر نمی‌کند و کما فی‌السابق از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۸ طرح ترافیک در محدوده مرکزی پایتخت اجرایی می‌شود.

ایسنا: با بازگشت ساعت کار کارکنان دولت به روال عادی از پنجشنبه ۱۵ شهریور ساعت اجرای طرح ترافیک در تهران هم تغییر نمی‌کند و کما فی‌السابق از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۸ طرح ترافیک در محدوده مرکزی پایتخت اجرایی می‌شود.

ساعت اجرای طرح ترافیک در تهران از روز شنبه

بر اساس مصوبه دولت در راستای صرفه جویی در مصرف انرژی از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور ماه امسال، ساعت کاری ادارات و بانک‌ها تغییر کرده و از ساعت ۶ صبح ادارات دولتی فعالیت خود را آغاز می‌کردند و تا ساعت ۱۳ به پایان می‌رسید که از فردا شنبه ۱۷ شهریور ماه ساعت فعالیت تمامی ادارات تهران به حالت عادی باز خواهد گشت؛ این در حالیست که ساعت اجرای طرح ترافیک که با شروع زود هنگام ساعات کاری ادارات و بانک‌ها از ساعت ۶ صبح، تغییری هم نکرده بود و حالا هم کما فی السابق بدون تغییر خواهد ماند و تهرانی‌ها مراقب باشند که از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۸ طرح ترافیک در محدوده مرکزی شهر اجرایی می‌شود.

بر این اساس، از صبح فردا شنبه ۱۷ شهریور نه تنها طرح ترافیک همچون گذشته اجرا می‌شود؛ بلکه خودروهایی مجاز به ورود به محدوده طرح ترافیک هستند که دارای مجوز باشند و در غیر این صورت جریمه می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج