قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۵۲۰۵۲
۶۵ نظر
۵۳۵۹۲
۶۵ نظر
۵۳۵۹۲
پ

آقای طارمی! شرفِ شما ربطی به جیبِ ما ندارد

شب گذشته نمایش ایران در بازی مقابل تیم سطح پایین قرقیزستان درحالی که میزبان بود اصلا به مذاق هواداران حاضر در ورزشگاه خوش نیامد.

برترین‌ها: شب گذشته نمایش ایران در بازی مقابل تیم سطح پایین قرقیزستان درحالی که میزبان بود اصلا به مذاق هواداران حاضر در ورزشگاه خوش نیامد. عده‌ای از حاضرین در ورزشگاه به امیر قلعه‌نویی تاختند و با شعار حیا کن، رها کن از عملکرد تیم ملی انتقاد کردند. قلعه‌نویی که از کنار خط با عصبانیت ملی‌پوشان را رو به جلو هدایت می‌کرد، سعی داشت نسبت به این مسئله بی‌توجهی نشان بدهد که مهدی طارمی با حضور کنار خط طولی و در آغوش گرفتن قلعه‌نویی به نوعی حمایت خود و بازیکنان را از این سرمربی به نمایش گذاشت.

مهاجم تیم ملی که از شعارهای هواداران ناراحت بود، در نشست خبری بعد از بازی صحبت‌هایی جنجالی داشت. طارمی در نشست خبری گفت: نمی‌خواهیم خودمان را با کسی مقایسه کنیم، ولی یک سوال از شما دارم؛ در باشگاه‌ها چه امکاناتی برای بازیکنان فراهم می‌کنید؟ زمین دارید؟ امکانات سخت‌افزاری دارید؟ چه چیزی به بازیکنان داده‌اید که از آنها پیشرفت می‌خواهید؟ فقط حاشیه! فقط و فقط حاشیه! فوتبال ایران فقط شده حاشیه!

طارمی در بخش دیگری به خداداد عزیزی حمله کرد: با این امکانات و تجهیزات افتضاحی که به باشگاه‌ها می‌دهیم، چه انتظاری وجود دارد؟ خودتان می‌بینید. در ایران چند زمین خوب داریم؟ نداریم! از تیم ملی چه می‌خواهید؟ دوست‌مان در تلویزیون می‌گوید با یک دست و پا به جام جهانی می‌رویم؛ شما با دو دست و دو پا هم نرفتید! شما به زور دقیقه 90 و در پلی‌آف و آن داستان‌ها به جام جهانی رفتید. چهار دوره پیاپی تیم ملی به جام جهانی رفته ولی در کل تاریخ و 200 سال قبل از آن چهار بار نرفتید.

وی با اشاره به شعار تماشاگران اظهار داشت: به من گفتند که نگو؛ ولی بی‌شرف کلمه سنگینی است. نمی‌توانیم بهم بگوییم بی‌شرف. ما بی‌شرف نیستیم. من نباید بگویم و شما هم نباید بگویید. می‌دانم وضعیت اقتصادی برای مردم سنگین است و ما هم شکایت داریم. مگر ما برای کشور این اتفاقات را رقم زدیم که بی‌شرف هستیم؟ امیرخان هم هزاربار گفته که شرایط اقتصادی باید بهتر شود. طبیعی است که مردم این عقده‌ها و فشار را یک‌جا خالی کنند ولی نه در این حد. ما هم خانواده داریم و مثل شما هستیم و دوست داریم این کشور موفق شود.

طارمی اضافه کرد: به همه رشته‌ها امکانات بدهید. این بلا را سر کشور آورده‌اید و ما ناسزا می‌خوریم. به والله به من ربطی ندارد؛ نه من و نه هزار نفر بزرگتر از من نمی‌تواند اتفاقی رقم بزند. دست افراد دیگری است. هیچ چیزی نداریم و فقط می‌گوییم این کار را کنیم و فلان کار را نکنیم. صعود می‌کنیم دیگر؛ چهار دوره صعود کردیم و این‌بار هم صعود می‌کنیم. الان هم که سه امتیاز داریم!

صحبت‌های تند طارمی پس از بازی با واکنش کاربران در فضای مجازی روبرو شد:

کاربر نیما در توئیتی نوشت: آقای طارمی فرمودن که چه امکاناتی دراختیار ما قرار دادید که پیشرفت میخواهید! سوای از اینکه امکاناتتون قطعا از قرقیزستان بهتر بوده، تو فوتبالی که انتظار پیشرفت ازش نباید داشته باشیم چرا هرسال مبلغ قرارداداتون چند برابر میشه؟

کاربر محمد هم اینگونه واکنش نشان داد: خداروشکر که پیام مردم به طارمی و دوستانش رسید

آقای طارمی! شرفِ شما ربطی به جیبِ ما ندارد

منصور اینانلو، خبرنگار هم اینگونه به طارمی حمله کرد: ولی حق با خداداد عزیزی بود، این نسل بدترین و بدرد نخورترین نسل فوتبال ایرانه؛ پر از عقده، خالی از شرافت !

آقای طارمی! شرفِ شما ربطی به جیبِ ما ندارد

کاربر مرتضی با انتشار تصاویری قدیمی از استقبال مردم از تیم ملی نوشت: آقای طارمی! شاید فوتبالیستهای خوبی باشید اما اصلا محبوب نیستید، زمانی بود که آزادی تو بازیهای ملی پر میشد و جای سوزن انداختن نبود و‌ تو ساعت برگزاری خیابونا خلوت میشد مردم عاشق تیم ملی بودن ٫ ما امثال علی دایی، کریمی، مهدوی‌کیا، هاشمیان‌‌، باقری، عابدزاده دیدیم. شما عددی نیستید.

آقای طارمی! شرفِ شما ربطی به جیبِ ما ندارد

آقای طارمی! شرفِ شما ربطی به جیبِ ما ندارد

کاربر هالدینی هم اینگونه به طارمی کنایه زد: جناب اقای طارمی شما و شرف دو خط موازی هستید که هیچ وقت به هم نمی‌رسید. بعد از این قرارداد هم یادمون نرفته به عشق پول حسین هدایتی برگشتی. بیا تو یک نفر از شرف حرف نزن.

آقای طارمی! شرفِ شما ربطی به جیبِ ما ندارد

کاربر رامونا هم نوشت: تو دنیای مهدی طارمی ها، تو احمد نورالهی باش…

آقای طارمی! شرفِ شما ربطی به جیبِ ما ندارد

بابک هم واکنشی تند به صحبت‌های طارمی نشان داد: آقای طارمی مردم مدتهاست که شرایط اقتصادی درستی ندارند و اگه به شما گفتن بیشرف ربطی به اقتصاد نداره. عقده ای شما حواله پرستانی هستید که برای خوردن ۶ گل از انگلیس هرکدام ۱۰۰میلیارد رانت دریافت کردید. شرفِ شما ربطی به جیبِ ما ندارد. لطفا خودِ کثیفِتان را به جیبِ تمیزِ ما نچسبانید.

آقای طارمی! شرفِ شما ربطی به جیبِ ما ندارد

کاربر بیک در آخر اینگونه به طارمی تیکه انداخت: کارمون بکجا رسیده که طارمی خودشو بزرگ تیم حساب میکنه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      بی آبرو و بی تعصب ترین نسل فوتبال شماها هستین یکی از یکی کثیف تر

      پاسخ ها

      • ن

        اگرشرف داشتیدوبه فکرجیب مردم بودید برای دریافت حواله ماشین تادفترمعاون اول ریئس جمهور نمی رفتیدوبعدازانگلیس ۶گل بخورید وتازه طلبکارهم باشید اگرراست میگویدبخاطرهمین مردم یک ریال از قراردادتان را کم کنید یک روزبازوبندکاپیتانی را بستی شدی بزرگتر کار تیم ملی به کجارسیده که کاپیتان وبزرگترش شده طارمی هرموقع مثل دایی وباقری عابدزاده وزرینچه ونسل قدیم فوتبال شدی ازشرف حرف بزن

    • ناشناس

      این رفتارها ناشی از تنگ نظر بودن بخشی از مردم هست که شرایط اقتصادی خوبی ندارند

    • ناشناس

      ما حتي اخبار تيم ملي رو هم دنبال نميكنيم واقعا بي نمك ونچسب هستن

    • امین

      نه تنها طارمی بلکه یه مشت بازیکن پولکی دم از شرف می‌زنند... شرف را امثال دایی..وریا..خادم دارن

    • بدون نام!

      بخواهید نخواهید وقتی کسی کاپیتان تیم است یعنی بزرگه تیم است و باید حرف بزند

    • پرسپولیس

      حق با اقای طارمیه..منکه از دیدن زمین و چمن خجالت کشیدم..واقعا چطوری روتون میشه اینجوری توقع داشته باشین؟؟؟
      اصلا نباید بازیکنا وارد زمین میشدن

    • ناشناس

      الان دارید از فحاشی تماشاگرا حمایت میکنید ؟

    • ناشناس

      درودبه شرفت وکل بچهای تیم ملی وکادرفنی .حرف حق گفتی کشورمارااواره خونه کردندکه یه زمین فوتبال توی کشورثروتمندی که معلوم نیست سرمایهاش کجامیروند

    • ناشناس

      تو اینتر هم بازی کنی وقتی به مردم پشت کنی همین میشه

    • ناشناس

      چرا نمی‌فهمید نطرمیدید کل فوتبال دنیاپیشرفت کرده الآنم سه امتیارگرفتیم تمام شدرفت مهم سه امتیاز بود

    • پ♥

      طارمی! نفست ماششاااالللله از جای بسیاااار گرم در میاد!؟بد بازی کردن، ربطی به مسائل سیاسی نداره...بروو پولهاای بینهایت پارو کن و به بدبختی ما، کاری نداشته باش، البته لطفا!؟؟

    • مریم

      یکی بهش بگه این حواله های میلیاردی و پولای درشتی که فدراسیون بهش میده از جیب شخصی مسئولین نیست و از خزانه ملت ایرانه

    • پ♥

      درود بر نظر توییتری کاربر، آقا مرتضی که حرف دل همه رو یکجا بیان فرمودند.تو خودتو با اسطوره های بنام، مقایسه نکن، باورکن قیاس مع الفارقه!!!!؟؟؟

    • ناشناس

      شما اگه بهترین هستید اقلا تو آسیا اول می شدید نه اینکه قطر وعفیف اکرم شمارو به تمسخر بکشه شما بهترین هستید تو پر رویی ونمک نشناسی خودنمایی وتازه به دوران رسیدگی ونون به نرخ روز خوری ورئیس اونا هم تو ورامین رضاییان هستید

      پاسخ ها

      • ناشناس

        👏

    • ناشناس

      تمام نظرات توییتری کاربران عزیز، آکنده از معنی و مفهوم هااای بیکرانه. آخه حواله بگیران 6گل خورده را، چه به شرف؟! دم همه کاربران عزیز رک نویس گرم

    • ناشناس

      خب بازی اول این شعارها عجیبه واقعا

    • گیلانی

      اون موقع که از انگلیس ۶ تا گل خوردند و ۱۰۰ میلیارد هم گرفتند خجالت کشیدی ؟؟؟؟

    • ناشناس

      حرفی بدی هم نزده، میگه مردم و ورزش مشکل دارن، مگه دروغ گفته؟

    • حسین

      دیشب نزدیک ب دو هزار نفر جلو ورزشگاه موندیم با بلیط

    • ناشناس

      دمت گرم نویسنده عزیز، آخه به این چه ربطی داره ما بدبختیم بیچاره ایم، مشکل داریم.پول ملت، اینارو گستاخ کرده

    • ناشناس

      فوتبال کلا تعلیق کنید راحت این کارها چیه

    • غلومپف

      همین دیروز همزمان بابازی ایران بحرین استرالیا رو شکست داد!و فلسطین کره جنوبی!اندونزی هم عربستان رو متوقف وامارات هم قهرمان آسیاقطررو نابودکرد.ماکه سه امتیازگرفتیم.تیم ضعیف دیگه نداریم.اگه راست میگیم بیایم مثل دهه هفتاد,امروز۱۷گل به مالدیو بزنیم؟توقع وادب ما ایرانیها(درورزش لااقل)حتی عقلمون ظاهراترک برداشته یانم کشیده.

    • امیررضا

      فقط ادم های ارزش محور باید از ارزش حرف بزنند نه کسانی که بعد از دریافت ۶ گل و رفتن آبرو فوتبال کشور حواله ۱۰۰۰ میلیاردی دریافت کردند

    • امیررضا

      ایران تنها جاییه که بعد از خوردن ۶ گل از انگلیس بهت پول و ماشین آمریکایی پلاک ملی میدهند

    • احمد

      خدا شاهده یک تیم روستایی از این تیم قلعه بهتره.همه دیدیم.این تیم فاقد هر گونه تاکتیک و برنامه بود.

    • کولبرزخمی

      به بازیکنهای قدیمی کاری ندارم امامیان بازیکنهای فعلی باشرف یعنی نورالهی

    • ناشناس

      چطور سوپری محل تاکسی اسنپی شرکتی روزی چند میلیون در میاره با شرفه طارمی پول در میاره بی شرفه

    • ناشناس

      خجالت چیزی خوب ای که نه قلعه نویی میکشه نه بازیکنان تیم ملی.

    • تاج کبیر

      درود برمهدی طارمی و بقیه بازیکنان تیم ملی

    • بدون نام

      والا اگر طارمی نبود ایگل هم نمیزدیم اگر بیرو این شجاعت نمیکرد امروز ما شکست خورده بودیم در زمینی که خر بار نمبره خجالت بکشید سفسطه نبافید نمک نشناس نباشید نوش جانش پول هنرنمایی وساق پاش میخوره مثل دایی وغیرو به مردم هم کمک میکنه واقعا

    • ناشنا س

      کاش این امکان وجود داشت تا شما درهمین چمن که من هم منتقد آن هستم چند دقیقه ای با توپ بازی می‌کردید در طول بازی با قرقیزستان هنگام پاس های سی چهل متری توپ بدون کله شدن بیار خودی می‌رسید این درست است که چمن مانند فرش کهنه وصله وصله بود اما هیچ جای چمن چاله وچوله نداشت چرا زحمت کارکنان خودم ذوب آهن و فولاد شهر راکه همین زمین رابا هزار مشقت با کمترین بودجه آماده کردن زیر سوال میبرید کارمندان ذوب آهن و کارکنان فولاد شهر با این همه مشغله وگرفتاری وگرانی که دارند بی ارزش میکنید.راستی شما که دایم مثل بنی اسراییل ایراد میگیرید اگر بجای اعوامل ذوب آهن و فولاد شهر بودید زمین چمنی بهتر از این درعرض بیست روز تحویل میدادید

    • ناشناس

      چرا ورزشگاهای ما این جوری شده اند جریان چیه چه دستهای کثیفی تو کاره چرا ما هی. بر میگردیم به عقب دمت گرم طارمی باید بیشتر حرف میزدی

    • ناشناس

      گذشته اکثر تیم ها ضعیف بود ولی الان همه قوی شدن به ورزش رسیده گی میکنه ولی تو ایران یه دونه ورزشگاه خوب نیست امکانات نیست بعد توقع دارن مثل رئال بازی کنه نمیشه خوب

    • حسین وفادار

      من نمی خواهم بگم حرفهای طارمی درست نیست ولی شما بگید کی فوتبال ما امکانات سخت افزاری و نرم افزاری داشته؟!!همون نسل نود و هشت بدون امکانات زمین و تغذیه مناسب تونست همین قرقیزستان رو با هفت گل شکست دهد و مالدیو رو توی خونه اش با هفده گل بدرقه کرد!!!اتفاقا اگه قرار به نتایج باشه اونا با کره و ژاپن و عربستان همگروه می شدند و در پلی آف هم با نمایندگان اروپا بازی می کردند نه ازبکستان و کره شمالی

    • محمدرضا

      اگرتوپ ازدست دروازه بان جدانمی شد اون یک گل شانسی راهم نمی زدید درضمن عقده ای توئی که برای بازو بند کاپیتانی قهرمی کنی درهمین تهران برای تبلیغ یک موتور میلیاردی پول می گیری ودم ازشرف می زنی تاحالا دستت رفته توی جیبت کمکی به هموطنان نیاز مندت بکنی طبق گفته سرمربی تیم ملی مقابل خیلی هم امکانات مطلوب بوده برای پوشاندن ضعیف بازی کردنتان بهانه های زمین و زمان و مکان و هوا را نیاور.

      پاسخ ها

      • کارن

        اونایی که میگن طارمی غلط کرده خودشون غلط کردن تو این زمین بازی کردن و گل زدن کار هر کسی نیست مسعولین دزدی میکنن چه ربطی به طارمی داره تمام دنیا قرار داد فوتبال همین جوریه کره جنوبی هم با فلسطین مساوی کرد کشوری که چمن درست و درمون نداره درش رو بای گل بگیرن واقعا خجالت اوره یه کشوری مثل ایران یه ورزشگاهی که بشه توش بازی کرد نداره اصلا ورزش رو جمع کنید تا کسی نیاد که ابروتون بره

    • حمزه حمید

      کاملا درست میگه ،این کشور رو کردن طویله ،کدو قسمت کشور رو آباد کردن که فوتبالش درست باشه ارزش پول رو با ...، هرکسی نمیتونه برابر کنه، ...

    • ناشناس

      شما همه امکانات رو هم که داشته باشید هیچ پیشرفتی نمیکنید و بازم طلبکارید چون به عشق پول فوتبال بازی میکنید..

    • ناشناس

      تماشاگرنما های سپاهان خیلی ...بودند. حق با طارمی است

    • ناشناس

      اولا تو غلط کردی که مردم عقده دارند سر تو خالی می کنند شما که میلیاردی می گیرید با اون بازی ضعیف مثلا شما بیستم جهان هستید ولی قرقیزستان ۱۰۰ به بالا است پسر هنر نکردید یک گل زدید

    • مصطفی

      با سلام خدمت تمام هموطنان عزیز ،واقعا خیلی متاسفم که این نظرات خیلی عامیانه نشر شده میبینم انصافا اشخاصی که این نظرات عامیانه را در مورد افتخار آفرینان این کشور دارند خودشان از نظر کارایی در چه سطحی هستند. این نظرات و نوشته‌ها غیر از نفرت و نفاق و دشمنی تراشی بین ملتی که این همه ادعا دارد ثمر دیگری ندارد و به مانند بنزین رو اتش است.

      پاسخ ها

      • فرشاد

        بنازم فرهنگ را ؟!!!!!

    • ایرانی

      کشور با این بی امکاناتی گداگشنه هایی مثل تو و همکارات را به عرش
      رسوند،این وسط جای یه چیزی خالیه ،غیرت،شرف وتعصبه که اونم ژنتیکه

    • کیوان پورهادی

      سلام :اسکوچیچ تو را می شناخت دعوتت نمی کرد.هر چه دارید از مردم نجیب ایران دارید.این تیم مثل مرحوم دهداری را می خواهد.رضا غندی پور جوان ۱۷ ساله تیم ملوان بندرانزلی را عشقه و پدیده لیگ برتر

    • ناشناس

      آقای طارمی و امثال او خیلی وقته سوراخهای دعا را پیدا کردند نکنه شرایط بد ورزشگاه و امکانات هم تغصیر مردم بیچارست بابا شما و مسئولینتون چقدر پررویید

    • افشین

      طارمی اگر صاحب نام است به خاطر آقای گل شدن در یک تیم صاحب نام اروپایی است .
      آقا علی دایی که آقای گل سابق جهان است به خاطر ۱۷ گل زدن به تیم البته تیم که چه عرض کنم مالدیوه قدر قهرمانان واقعی خودرا بدانیم و حرمت آنان را نگاه داریم

      پاسخ ها

      • رضا

        در بازی با مالدیو علی دایی فقط یک گل زده!

    • کاوه

      این که قرقیزستان بود منتظر ازبکستان باشید
      از چیزی حرف می‌زنیم که از همه دور شده
      چرا وقتی پیشرفتی نیست امثال شما مدعی قرارداد خدا تومنی هستید
      یکسال مفتی به عشق مردم بازی کنید پولتونو بدید ورزشگاه هارو به عشق و شرفتون درست کنید از فدراسیون تا بازیکن

    • جواد

      دمت گرم آقای طارمی ما که جز خجالت کشیدن و شرمندگی جلو خانواده و خارجیا بخاطر وضع معیشت و شرایط استادیمها کار دیگه ای از دستمون نمیاد.از دزدیاشون چیزی اضاف نمیشه که بخوان بفکر ملت باشن.

    • ناشناس

      اگه این قلعه نوعی ازاین تیم بیرونش کنن همه چیزخوب میشه ....اصلاازمربیگری هیچ فهمی نداره

    • رضا

      تا دیروز یه عده به خداداد حمله میکردند.حالا میگن حق با خداداده.امان از دست ما ایرانیا.

    • دانش

      درسته زمین خوب نیست،ولی تو زمین بد تر از اون اشباب سه تا به سپاهان زد

    • ناشناس

      حق باخدادادبود این تیم اگه بااون استرالیابازی میکرد۱۰تامیخوردآبروریزی میشددیروز جلوی قرقیزستان شانس آوردیم

    • ناشناس

      لطفا به هیچکس توهین نکنید و تهمت هم نزنید

    • مهرداد

      یک سوال اگه احسان حاج صفی کاپیتان تیم بود آیا اینطور با مردم صحبت میکرد فکر کرده تو اینتر بازی می‌کنه چه خبر شده زمانی دایی تو بایرن مونیخ بازی میکرد که تیم اول اروپا و جهان بود اما هیچوقت این مدلی با مردم صحبت نمی‌کرد

    • ناشناس

      سلام ‌. من میخام بگم شما فوتبالیستها بهترین پولها را میگیرید ولی ببینید آخرین قهرمانی آسیاتون و جام ملتهای آسیاتون مال چند سال پبش میشه . والیبال را ببینید فوتسال را ببینید کشتی را ببینید اون قهرمان سنگ نوردی ک با داربست فلزی تمرین میکرد را ببینید . بعدشم سرمربی تیم بخاطر سلیقه خودش بازیکنهایی ک حقشونه تو تیم باشن را حذف میکنه

    • ناشناس

      نه درد این عزیزان این هست که طارمی حقیقت رو گفته افتادن به خراب کردنش بله که بی شرف کسانی هستن که با رزق و روزی مردم بازی میکنن جیب مردم رو خالی میکنن طرف منبع درامدش از فوتبال هست چیه بیا مجانی بازی بکنه که شماها رام رفتار بکنید واقعا متاسف هستم چقدر دیگه اخه مردم رو میخواید ببخشید خر فرض بکنید

    • همشهری

      این پررویی آقای طارمی باعثش آن مربی ورییس فدراسیون است که به این بازیکن پولکی کاپیتانی میدهند اگر مدیریت آقای تاج خوب بود پول بیت المال را به قرارداد ننگین ویلموتس نمی داد و آن را خرج استادیومها میکرد امروز آقای طارمی دیگه برایضعیف بازی کردن تمامی بازیکنان زمین را بهانه نمی کرد ثانیا اگر زمین بد بود برای تیم مقابل هم بد بود کم مانده بود ما دو گل از حریف بخوریم

    • علی

      والا آقای طارمی چه تقصیری داره وقتی تیم های باشگاهی ما زمین ندارن چی میگید یک کمی آز درآمد این مملکت برای زیر سازی این زمین های چمن بگذارید آقای.... اجازه نمی‌دهد برای خودش کشوری مستقل کرده تکلیف هم روشن هست ناراحت نباشید سعود می‌کنیم

    • .ناصری

      برادر طارمی ؟این مردم حقشون همینه فقط بلدن حرف مفت بزنند .ورزشگاهای ایران را باید از طلا بسازنند مگر ایران نداره. در این ورزشگاها بازی کردن اشتباه است ولی تا این مردم را داریم همین آش ،است ،همین کاسه .برادر نگران نباش .ورزشگاه ازادی را هم خدابیامرز ساخت .

    • ایرانی اصیل

      اقای طارمی من شما رونمیدونم .ولی خیلی هاتون وقت .پول گرفتن حرفه ای هستین ولی زندگی هاتون ؛ تفریحاتتون حرفه ای نیستید یا واضح تر بگم بازیکن که ساعت ۴ صبح از مهمونی و پارتی به زور پلیس خونش میره همینه ..

    • علي اكبر

      امکانات باید باشه درود بر طارمی

    • مسعود

      آقای طارمی شما و رامین رضائیان و بیرانوند بی ... و کل تیم کثیف ترین نسل فوتبال
      ایران بودید علاوه بر آن آقای طارمی بوسیدن
      سرمربی کنار زمین ودر حین بازی فقط پاچه خواری و توهین به تماشا چیان است
      تو دیگه زیادی بزرگ شدی ...میلیاردی
      پول می گیری و در مورد مردم بدبخت نظر میدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج