قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۵۱۹۲۲
۷ نظر
۴۰۲۸۴
۷ نظر
۴۰۲۸۴
پ

واکنش رئیس کمیسیون امنیت ملی به لغو فیلترینگ

"باید یادآور شوم که بررسی هر طرح و لایحه‌ای در مجلس، مسیر قانونی خود را باید طی کند. ابتدا معاونت قوانین مجلس، طرح‌ها و لوایح را دریافت می‌کند و این طرح و لوایح پس از اعلام وصول در صحن علنی برای بررسی های تخصصی و کارشناسی به کمیسیون‌های تخصصی مجلس ارسال می‌شود."

خانه ملت: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی انتشار اخبار در زمینه موافقت این کمیسیون با طرح لغو فیلترینگ اینستاگرام و واتساپ در فضای مجازی را تکذیب کرد.

واکنش رئیس کمیسیون امنیت ملی به لغو فیلترینگ

ابراهیم عزیزی در واکنش به انتشار اخباری در زمینه موافقت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با طرح لغو فیلترینگ «اینستاگرام» و «واتساپ» در فضای مجازی، گفت: تاکنون هیچگونه طرح، لایحه‌ و پیشنهادی برای بررسی و اظهار نظر تخصصی درباره لغو فیلترینگ «اینستاگرام» و «واتساپ» به این کمیسیون واصل نشده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین باید یادآور شوم که بررسی هر طرح و لایحه‌ای در مجلس، مسیر قانونی خود را باید طی کند. ابتدا معاونت قوانین مجلس، طرح‌ها و لوایح را دریافت می‌کند و این طرح و لوایح پس از اعلام وصول در صحن علنی برای بررسی های تخصصی و کارشناسی به کمیسیون‌های تخصصی مجلس ارسال می‌شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پس از ارجاع طرح و لایحه‌ای به کمیسیون، این موضوع در کمیته مربوطه کمیسیون مورد بررسی قرار می‌گیرد، ادامه داد: در ادامه کمیته مربوطه گزارش خود را به صحن کمیسیون ارائه داده و این مسئله در صحن کمیسیون مورد بررسی و تصویب قرار می‌گیرد و در نهایت آن طرح و لایحه، طی تشریفات قانونی، جهت اعلام نظر نمایندگان به صحن علنی مجلس ارائه می‌شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به دیدگاه رئیس جمهور در زمینه تحول در فضای مجازی و همکاری مجلس در این راستا، گفت: به هر حال مجلس وظایفی را بر عهده دارد و مهم‌ترین وظیفه آن قانون گذاری است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعمال قانونگذاری از سوی مجلس بر مبنای سیاست‌های کلی و اسناد بالادستی خواهد بود، ادامه داد: به واقع مجلس و کمیسیون امنیت ملی، مبتنی بر منافع ملی و امنیت ملی وظایف تخصصی خود را بر عهده دارد و در جریان امور اظهارنظر کرده و موضوعات را مورد بررسی قرار می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • رضا

      مردم دیگه از فیلترینگ گذشته اند دنبال آب و نون هستند
      فيلترينگ خودشان دانستند چه کار کنند

    • ناشناس

      چقدر صغری ،کبری میچینی،بگو نه ،والسلام

    • ناشناس

      موقع فیلتر کردن این همه گردش اداری نداشت با یک کلیک مردم بدبخت کردید حالا موقع وصل کردن قانون میخوای

    • کیان

      چطوریه اونموقع که میخواستید فیلترش کنید این مراحل رونداشت؟!

      پاسخ ها

      • ناشناس

        افرین منم باحرفتون موافقم

    • ناشناس

      فیلترینگ عادی شده و مردم دارند قبول میکنن . فقط بی مسکنی بیخانمانی هست که هرچه زور بزنی نمیتونی به روی خودت نیاری .نصف حقوقت باید اجاره پرداخت کنی

    • ناشناس

      چرا برای فیلتر کردن مجلس کاره ای نبود وحرف نزدید حالا قانون میخواد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج