۱۳۸۳۴۸۸
۱۸۸۳
۱۸۸۳
پ

خبر خوش تاج درباره ورود VAR به کشور

رئیس فدراسیون فوتبال از ورود ۲ دستگاه کمک داور ویدئویی(VAR) به ایران تا پایان هفته خبر داد.

ایرنا: رئیس فدراسیون فوتبال از ورود ۲ دستگاه کمک داور ویدئویی(VAR) به ایران تا پایان هفته خبر داد.

خبر خوش تاج درباره ورود VAR به کشور

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم دیدار سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران با بازیکنان تیم ملی فوتبال، درباره سرنوشت حق پخش تلویزیونی، گفت: در حال حاضر روابط فدراسیون فوتبال و صداوسیما بهتر از هر دوره دیگری است. حق پخش تلویزیونی در مجلس تصویب شده است و تا امروز صداوسیما ۳۳۰ هزار دلار بابت حق پخش پرداخت کرده است.

وی درباره زمان استفاده از کمک داور ویدئویی در لیگ ایران، اضافه کرد: شاید پنجشنبه ۲ دستگاه کمک داور ویدئویی وارد ایران شود. البته در کنار این، باید آموزش داوران کشورمان هم انجام شود و دوران ایرانی، باید سومین و آخرین مرحله آموزشی را در عربستان پشت سر بگذارند، همچنین در تلاش هستیم آموزش داوران‌مان را با دستگاه‌های VAR که در کشور وجود دارد، آغاز کنیم.

تاج درباره مشکلات داوری و اعتراض تیم‌ها نیز افزود: فشار عمده‌ای که البته به حق به فدراسیون فوتبال از جانب باشگاه‌ها وارد می‌شود، به دلیل داوری است و نمی‌توانیم آن را انکار کنیم. داور، اشتباه بد و تاثیرگذار می‌کند و من خودم از شرایط موجود خیلی ناراضی‌ام. داوری‌ها، همه را نگران کرده است و لاجرم باید از کمک داور ویدئویی استفاده کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: البته اعتراض‌ تیم‌ها علیه یکدیگر و حمله به فدراسیون فوتبال را وارد نمی‌بینیم و چنین اعتراض‌هایی همیشه بوده است و آن را جدی نمی‌گیریم. البته اعتراض به داوری درست است و برخی تیم‌ها به صورت جدی در حال ضرر دیدن از این داوری‌ها هستند.

 

 


 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج