۱۴۶۰۱۲۲
۸۹۰
۸۹۰
پ

سکوت عجیب پرسپولیس بعد از ادعای بیرانوند

ساعاتی از ادعای سنگین علیرضا بیرانوند علیه اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و شیرینی ۵ میلیارد تومانی به آنها برای اضافه کردن الحاقیه به قراردادش می‌گذرد.

فرهیختگان: ساعاتی از ادعای سنگین علیرضا بیرانوند علیه اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و شیرینی ۵ میلیارد تومانی به آنها برای اضافه کردن الحاقیه به قراردادش می‌گذرد.

سکوت عجیب پرسپولیس بعد از ادعای بیرانوند

واکنش مدیریت این باشگاه این این ادعای سنگین و غیرقابل باور تا این لحظه چه بوده است؟سکوت!

هرچند کسی انتظار ندارد در قبال هر ادعای مدیریت باشگاه پرسپولیس واکنش رسانه‌ای نشان بدهد اما این ادعای مطرح شده از سوی بیرانوند با بقیه فرق دارد و عملا اتهام زده است.

پس انتظار می‌رود مدیریت باشگاه پرسپولیس بلافاصله به این اظهارات که بیرانوند مدعی شده برای اثبات شیرینی ۵ میلیاردی ویدیو هم دارد  واکنش نشان بدهند.

اقدام حقوقی علیه این دروازه‌بان که احتمالا انجام خواهد شد اما الان همه منتظر شفاف‌سازی درویش و سایر اعضای هیات مدیره هستند!

چه کسی رشوه گرفته است؟ اصلا واقعا چه نیازی بود آن الحاقیه عجیب غریب به قرارداد بیرانوند که یک سال دیگر از قراردادش مانده بود و هیچ اختیاری تا قبل از الحاقیه برای فسخ نداشت اضافه شود؟

البته کسی که باید ادعا را ثابت کند بیرانوند است. اما اگر این پرونده درست رسیدگی و قربانی مصلحت اندیشی نشود، احتمالا با اتفاقات عجیب غریبی همراه خواهد شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج