قالیشویی بانو _استیکی
۱۳۱۸۶۲۲
۳ نظر
۲۱۷۰
۳ نظر
۲۱۷۰
پ

ابراهیمی: این پرسپولیس از تیمِ سال ۷۸ با اختلاف می‌بازد

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص قهرمانی این تیم و کسب سه گانه در فصلی که گذشت صحبت کرد.

ایلنا: ناصر ابراهیمی در خصوص قهرمانی پرسپولیس در سه جام امسال اظهار داشت: این فصل پرسپولیس من را یاد تیم سال ۷۸ انداخت که با علی پروین در آن سال هم لیگ را بردیم و هم جام حذفی را. آن زمان مثل الان مد نبود بگویند سوپرجام هم داریم و آن را بفرستند دم در باشگاه ولی خب الان چنین چیزی اضافه شده است. به مجموعه تیم تبریک می‌‌گویم.

وی در مورد عوامل قهرمانی پرسپولیس در این فصل توضیح داد: چند عامل دست به دست هم داد تا این اتفاق رخ دهد. اولینش مدیریت خوب باشگاه بود. از شخص مدیرعامل گرفته تا هیات مدیره که مسائل لوجیستکی و زیرساختی را برطرف کرده و در نقل و انتقالات هم یارگیری خوبی انجام شد. عامل بعدی مدیریت مالی بود. مدیریت مالی یک کار گروهی در تمام مجموعه است. یعنی مدیرعامل به موقع پول بازیکن را بدهد و از آن سو اگر هم احیاناً پول بازیکنان دیر شد آنها صبر و تحمل داشته باشند و انگیزه شان را از دست ندهند و کادرفنی هم اجازه ندهد این مشکل به تیمش ضربه بزند. موضوع بعدی هم مساله سرپرستی کنار تیم است که هم افشین پیروانی و هم کریم باقری به خوبی مجموعه را مدیریت کردند. عامل بعدی کادرفنی و در رأس آنها یحیی گل محمدی است و در نهایت هم بازیکنان و عملکرد خوبشان دست به دست هم دادند تا یک مجموعه موفق شود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد مقایسه این تیم با تیم سال ۱۳۷۸ گفت: این تیم به هیچ وجه با آن تیم قابل مقایسه نیست. بازیکنانی در تیم‌مان داشتیم که در تاریخ فوتبال ایران کم نظیر هستند و با احترام به این تیم من در حد تیم خودمان نمی‌دانم و اگر این دو تیم با هم بازی می‌کردند تیم ما با اختلاف برنده می‌شد.

ابراهیمی در مورد تمایل یحیی گل محمدی به جدایی هم خاطرنشان کرد: این تصمیم شخصی خود اوست که بخواهد بماند یا برود و در تصمیمات شخصی یک نفر نمی‌توان دخالت کرد. شاید می‌خواهد پرسپولیس را با جام و یک فصل رویایی ترک کند تا همیشه در یادها بماند. او مربی خوبی بود ولی اگر هم جدا شد مدیریت خوب باید مانع از افت پرسپولیس شود، همانطور که مسیر تیم بعد از برانکو ادامه پیدا کرد.

وی در پایان در مورد برگزاری مجمع باشگاه پرسپولیس و احتمال تغییرات مدیریتی هم توضیح داد: من نمی‌دانم کجای دنیا مشابه‌اش را سراغ دارید که یک باشگاه در طول ۴۴ سال ۲۴ مدیرعامل عوض کرده باشد؟ هیچ چیزی در دنیا جای ثبات مدیریتی را نمی‌گیرد. تیم که قهرمان شده ولی اگر سوم هم می‌شد باید ثبات در مدیریت حفظ می‌شد. به نظرم عملکرد آقای درویش خوب بوده و باید بماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      این بنده خدا هم تو سال ۷۸ گیر کرده ، ول کن بابا ، یک کمی خودتو بروز بکن

    • آریایی

      آره ابراهیمی شما هم بعله شما خیلی خوبی

    • ناشناس

      این ادم به اندازه نوک ناخن هم دانش مربیگری نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج