۱۴۵۴۹۷۵
۷ نظر
۷۲۲
۷ نظر
۷۲۲
پ

درخواست یک نماینده درباره حقوق بازنشستگان

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: انتظار مجلس شورای اسلامی از دولت این است که در اجرای مصوبه همسان سازی حقوق بازنشستگان تسریع کند تا بیش از این بازنشستگان ما در انتظار تحقق مصوبه قانونی و دارای منابع مالی پایدار مجلس نباشند.

ایلنا: عضو هیات رئیسه مجلس گفت: انتظار مجلس شورای اسلامی از دولت این است که در اجرای مصوبه همسان سازی حقوق بازنشستگان تسریع کند تا بیش از این بازنشستگان ما در انتظار تحقق مصوبه قانونی و دارای منابع مالی پایدار مجلس نباشند.

درخواست یک نماینده درباره حقوق بازنشستگان

عباس گودرزی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با گلایه از اینکه با وجود ابلاغ مصوبه قانونی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، اما همچنان حقوق بازنشستگان منظم پرداخت نمی‌شود؛ گفت: مقام معظم رهبری در یک دیدار ویدیو کنفرانسی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم در نکته‌ای بیان فرمودند که تعامل بین دولت و مجلس یعنی مجلس بار مالایطاق بر دوش دولت نگذارد و دولت هم نسبت به اجرای مصوبات مجلس متعهد و مقید باشد. در بحث قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مستحضرید که مصوبه‌ای گذرانده و منابع مالی آن دیده شده است. حتی ما در مجلس برای اجرای این مصوبه منابع پایدار پیش‌بینی کردیم، اما همچنان در اجرای آن توسط دولت عقب هستیم.

عضو هیات رئیسه مجلس ادامه داد: البته در دولت گذشته این قانون ابلاغ و به صورت نیم‌بند اجرا شد، اما به صورت کامل اجرا نشده است. انتظار مجلس شورای اسلامی از دولت این است که در اجرای این مصوبه تسریع کند تا بیش از این بازنشستگان ما در انتظار تحقق مصوبه قانونی و دارای منابع مالی پایدار مجلس نباشند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • شهروند

      سلام علیکم : ضمن تقدیر و تشکر از نماینده عزیز مجلس و دلسوزی ایشان نسبت به قشر مستمری بگیران تامین اجتماعی ، بعرض برسد دولت عزیز چرا تبعیض قائل شده و همسان سازی بازنشستگان کشوری که متعلق به خود دولت هست را رفع مشکل نموده ، ولی ما بدبخت بیچاره های تامین اجتماعی را اینگونه سرخورده رها کرده ، آیا این انقلاب متعلق به ضعفا و کارگرها نیست ؟؟؟ اگر هست ، در این بین تبعیضات و تفاوت‌ها چکار میکنند ؟؟؟؟؟؟ به امید رفع مشکلات و تبعیضات ان شاالله .( آمین )//

    • ناشناس

      سلام بر نمایدگان مجلس که پیگر حقوق ازنشستگان حستن تورا خدا جدی باشید

    • علی مشهدی

      رحمت خداوندبروالدین جنابعالی

    • سیبو

      حقوق رو افزایش بدین حقوق ده میلیونی اجازه دوازده میلیونی

    • ناشناس

      ضمن تشکر از نماینده محترم،،همسانسازی بازنشستگان کشوری هم هنوز انجام نشده،

    • بهروز

      احسنت بر شما نماینده آری منابعش از محل در آمد ۱ درصد مالیات ارزش افزوده تامین شده

    • ناشناس

      ما بازنشستگان کشوری خون به دل شدیم هنوز همسانسازی ما هم اجرا نشده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج