۱۴۶۳۱۴۳
۱۲۹۶
۱۲۹۶
پ

واکنش طالبان به شهادت یحیی السنوار

طالبان با انتشار بیانیه‌ای شهادت یحیی السنوار، رئیس دفتر سیاسی حماس و اسطوره مبارزه با رژیم جنایتکار صهیونیستی، را به مردم فلسطین و امت اسلامی تسلیت گفت.

باشگاه خبرنگاران: طالبان با انتشار بیانیه‌ای شهادت یحیی السنوار، رئیس دفتر سیاسی حماس و اسطوره مبارزه با رژیم جنایتکار صهیونیستی، را به مردم فلسطین و امت اسلامی تسلیت گفت.

واکنش طالبان به شهادت یحیی السنوار

در این بیانیه که توسط اداره نشرات الاماره منتشر شد، آمده است: «با کمال تأسف و اندوه، خبر شهادت مجاهد بزرگ، یحیی السنوار، که در راه خداوند و دفاع از سرزمین مقدس فلسطین و مقدسات امت اسلامی جان خود را فدا کرد، دریافت کردیم. در این اندوه بزرگ با شما همدردیم و شهادت این قهرمان را به مردم فلسطین و تمام امت اسلامی تسلیت عرض می‌کنیم.»

طالبان در ادامه، یحیی السنوار را نمادی از مقاومت و ایثار دانسته و افزود: «شهید یحیی السنوار مظهر استواری و مقاومت بود و زندگی پربرکت او چراغ راهی برای تمام کسانی است که در مسیر جهاد و مقاومت در برابر اشغالگری و بی‌عدالتی قدم برمی‌دارند.»

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج