۴۶۸۴۰۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

قاسمی: تا المپیک ۲۰۲۰ کشتی می‌گیرم

دارنده مدال‌های نقره و برنز المپیک با بیان این که تا زمانی که بتواند برای تیم ملی مثمرثمر باشد به کشتی ادامه می‌دهد، گفت: اگر با همین شرایطی که دارم پیش بروم می‌توانم تا المپیک ۲۰۲۰ کشتی بگیرم.

خبرگزاری ایسنا: کمیل قاسمی درباره آخرین وضعیت خود برای حضور در رقابت‌های جام جهانی، اظهار کرد: پس از المپیک کمی استراحت کردم و سپس آرام آرام تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی تیم‌ ‌ملی از سر گرفتم. در حال‌ حاضر نیز سومین اردوی تیم‌ ‌ملی با فشار بالای تمرینات در حال‌ برگزاری است و امیدوارم با آمادگی نسبتا خوب در جام جهانی به مصاف حریفان بروم.

دارنده مدال نقره و برنز المپیک افزود: البته نمی‌توانم به آمادگی در حد المپیک برسم، اما تمام هدفم این است که با جدیت تمرین کنم و به مرز خوبی از آمادگی روحی و جسمی برای حضور در جام جهانی دست یابم.

وی درباره مهم‌ترین حریفان خود در این رقابت‌ها، گفت‌: اطلاع زیادی از ترکیب تیم‌ها ندارم، ولی می‌دانم که کشورهایی مثل، روسیه، آمریکا و گرجستان با بهترین نفرات خود به ایران بیایند. حریف گرجستانی مهم‌ترین رقیب من است و اگر بلاگنف آمریکایی نیز در ترکیب تیمش باشد مطمئنا حریف سرسختی است. در کنار آن‌ها کشتی‌گیران روس هم همیشه خوب بوده‌اند. مطمئنا کار سختی پیش‌رو دارم و هدفم این است با بهره‌گیری از تجربه‌ام مقابل رقبا به برتری برسم.

قاسمی درباره وضعیت تمرینات تیم‌ ‌ملی گفت‌: خدا را شکر همه نفرات به خوبی در حال‌ تمرین و آماده‌سازی هستند و در مجموع شرایط خوبی در اردوی تیم‌ ‌ملی حاکم است. محمد طلایی هم به عنوان سرمربی جدید تیم‌ ‌ملی بر نحوه تمرینات نظارت دارد و در مجموع می‌توان گفت‌ سبک تمرینات تیم‌ ‌ملی تا حد زیادی مانند دوره‌ گذشته است.

دارنده مدال نقره المپیک ریو در پاسخ به این سوال که آیا به خداحافظی از کشتی فکر می‌کند یا خیر؟ خاطرنشان کرد: هدفم این است تا آن‌جا که بدنم جواب بدهد و بتوانم برای تیم‌ ‌ملی مثمر ثمر باشم و کشتی بگیرم . مطمئنا هر جایی که ببینم دیگر نمی‌توانم ادامه بدهم از کشتی کنار می‌روم و خداحافظی می‌کنم، اما اگر با همین شرایطی که در حال‌ حاضر دارم و انگیزه و تلاشی که در تمرینات تیم‌ ‌ملی برخوردارم پیش بروم مطمئنا می‌توانم تا المپیک ۲۰۲۰ کشتی بگیرم.

آزادکار وزن سنگین وزن تیم‌ ‌ملی در پایان درباره رقبای داخلی خود و رسیدن به دوبنده تیم‌ ‌ملی نیز، گفت‌: رقبای بسیار خوبی دارم و یکسری از کشتی‌گیران جوان و با انگیزه در این وزن حضور دارند. با یکسری از نفرات دیگر نیز قبلا بارها کشتی گرفته‌ام، اما امیدوارم که بتوانم با استفاده از تجربه‌ام باز هم دوبنده تیم‌ ‌ملی را بر تن کنم. رقابت همیشه در کشتی وجود دارد و باید برای رسیدن به هدف از جان مایه گذاشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج