۳۲۵۹۷۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عاشورزاده: شرایطم عالی است

تکواندوکار ملی‌پوش دارنده مدال طلای بازی های آسیایی و قهرمانی آسیا با عالی توصیف کردن شرایط خود از روند توزیع پاداش مدال آوران سال ۹۳ اظهار رضایت کرد.

خبرگزاری ایسنا: فرزان عاشورزاده تکواندوکار ملی پوش کشور که برای دریافت سکه های خود به صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور مراجعه کرده بود در گفت و گویی اظهارکرد: این سکه ها پاداش مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیایی ۲۰۱۴ است. به هرحال پاداش نه تنها برای فرزان بلکه برای فرزان ها انگیزه می شود. ما این جایزه را گرفتیم و بخشی از مشکلات‌مان را حل می کنیم.

تکواندوکار طلایی مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۴ با اشاره به نظم و ترتیب روند توزیع سکه ها اظهارکرد: صندوق خیلی خوب شده است. کارمندان خیلی به ورزشکاران احترام می گذارند و درکل نسبت به قبل خیلی بهتر شده است. بخش حمایتی تغییراتی کرده است. آخرین بار سال گذشته بود که به صندوق آمدم الان خیلی متفاوت و به نظرم محیط ورزشی تر شده است.

عاشورزاده اضافه کرد: الان در اردوی آماده سازی هستم. ۲۰ خرداد ماه هم به تورنمنت یونان می‌رویم که قبل از المپیک به آمادگی بیشتری برسیم بعد از آن هم که المپیک را داریم. خداراشکر که همه چیز روز به روز بهتر می شود. شرایطم عالی و ایده‌آل است و تلاش می کنم که در المپیک ریو نماینده شایسته کشورم باشم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج