قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۹۷۵۵
۱۷ نظر
۱۳۷۶۲
۱۷ نظر
۱۳۷۶۲
پ

مجری مغضوب صداوسیما پس از مدت‌ها خودی نشان داد

شب گذشته پس از مدت‌ها فوتبال برتر با اجرای محمدحسین میثاقی دوباره مورد توجه قرار گرفت.

برترین‌ها: شب گذشته پس از مدت‌ها فوتبال برتر با اجرای محمدحسین میثاقی دوباره مورد توجه قرار گرفت. البته هفته گذشته نیز علی صبوری با اشاره به مجری فوتبال برتر دوباره نام او را به واسطه وایرال شدن رئالیتی‌شوی "سرگیجه" بر سر زبان‌ها انداخته بود. شب گذشته اما میثاقی با چند سوژه متفاوت کنداکتور برنامه خود را چید که در ادامه این مطلب به آن‌ها می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

مجری مغضوب صداوسیما پس از مدت‌ها خودی نشان داد

آقای میثاقی! کاش تو آب پاکی روی دست کسی نریزی

در حالی که امیدهای پرسولیسی‌ها برای جذب وینگر ملی‌پوش لخ پوزنان هر لحظه کم و کمتر می‌شد محمدحسین میثاقی با خبری تلخ کام هواداران سرخ را تلخ کرد. او گفت که ترانسفر قلی‌زاده به پرسپولیس رسما منتفی شده و ظاهرا مبلغ درخواستی باشگاه لهستانی به گونه‌ای بوده که این انتقال صورت نگیرد.

اما اینکه میثاقی خود را در جایگاه یک منبع خبری معتبر قرار می‌دهد هم قابل توجه است. در واقع قاطعیت او در اعلام این خبر به شکلی بود تمام رسانه‌ها و کانال‌های رسمی و غیررسمی مرتبط با فوتبال ایران این خبر را به شکلی قطعی پوشش دادند و در واقع انگار اعلام این خبر توسط میثاقی خیال باشگاه پرسپولیس را هم از اعلام خبر منتفی شدن این انتقال راحت‌ کرد! 

فسخ مهرداد محمدی و هزار حرف و حدیث 

پس از آنکه خبر خروج نام مهرداد محمدی از لیست استقلال در رسانه‌های مختلف پیچید، محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر و به استناد از اظهارات یکی از مسئولین سازمان لیگ اعلام کرد که این موضوع صحت داشته و حتی کار به فسخ قرارداد نیز کشیده شده است.

میثاقی مدعی شد که باشگاه استقلال قرارداد چهار بازیکن به نام های مهرداد محمدی، سینا سعیدی فر، منتظر محمد و محمدحسین مرادمند را به صورت یک‌طرفه فسخ کرده است. موضوعی که با واکنش یکی از اعضای تیم رسانه‌ای آبی‌ها نیز همراه شد و او انتشار این اخبار را تکذیب کرد.

مجری مغضوب صداوسیما پس از مدت‌ها خودی نشان داد

مجری برنامه فوتبال برتر با اشاره به استوری پژمان ماندگاری، مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال، یک بار دیگر بر خبر قبلی خود پافشاری و تأکید کرد که قرارداد مهرداد محمدی به همراه سه بازیکن دیگر، در تاریخ ۳۱ مرداد و از سمت باشگاه استقلال، به صورت یک‌طرفه فسخ شده است. در همین اثنا بود که رسانه وابسته به عادل فردوسی‌پور هم خبر میثاقی را تکذیب کرد!

انگار محمدحسین میثاقی با ایجاد یک ضدجریان تلاش کرده تا اخبار را به سوی خود هدایت کند. البته که هنوز سندی مبنی بر صحت اظهارات او در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده اما این جدال سه جانبه بین میثاقی، عادل و روابط عمومی باشگاه استقلال باز هم حواشی فوتبال ایران را داغ کرده و مهم‌تر از همه اینکه میثاقی با تاکید روی کلامش موجب ابهام طرفداران استقلال درباره وضعیت قرارداد مهرداد محمدی شده است!

 افشای تبانی و شرط‌بندی در فصل گذشته لیگ برتر!

اما مهمان دیشب میثاقی، رئیس مرکز سایبری فتا بود. موضوع بحث هم درباره تبانی و شرط‌بندی مسابقات فوتبال ایران بود. خبرسازترین قسمت صحبت رئیس مرکز سایبری فتا اینجا بود: "مربیان فوتبال با مراجعه به ما می‌گویند احساس می‌کنند فلان بازیکن دارد تبانی می‌کند. سال گذشته در لیگ برتر این مورد را داشتیم. در یکی از لیگ‌های دسته پایین‌تر با گزارش یک مربی، گوشی یکی از بازیکنان را چک کردیم که اقدام به شرط‌بندی او ثابت شد."

میثاقی هم در خلال صحبت‌های مهمان برنامه مدام از اصطلاحات مرتبط با شرط‌بندی و به قول خودش "بت‌بازها" استفاده می‌کرد. اصولا این چهره علاقه دارد که خود را درباره تمام مسائل تا حدودی زیادی مطلع نشان دهد و البته که پرداختن به موضوع شرط‌بندی در فوتبال هم خوب است. اما خب انگار هدف از پرداختن به چنین موضوعی بیشتر دیده شدن دوباره فوتبال برتر بود تا ریشه‌یابی فساد در فوتبال ایران. البته این نظر ماست آقای میثاقی. موفق باشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      رائفی پور فوتبال

    • ناشناس

      چرا ورزش مملکت ما به فوتبال خلاصه میشه؟مگه بقیه ورزشها آدم نیستند؟چرا برای هر ورزش یه برنامه زنده نمیذارند؟

    • ناشناس

      داستان ساعت خودش چی شد!؟

    • فقط خدا

      میثاقی فقط یه ادم حاشیه سازه برا باشگاهها و جلب توجه مردم به برنامه فوتبالیش

    • ناشناس

      بسوزیدو بسازید

    • ناشناس

      هرچی سرش گرم کار خودشه

    • ناشناس

      دارین میسوزیداااااا

    • ایسارگران بدون بیمه

      خدایارت باشد آقافردوسی پور باشروع برانامت خیابانهاازترافیگ خالی گوجارفت اون برنامه گه چنددفعه ازطرف مردوم بهترین برنامه پوربیننده ترین برانامه درصداسیمابود اومیدوارم برگردی بخاترمردوم

    • ناشناس

      ۹۰ گوجایی جایت خالی هست این برنامهاخسوسن اقای میساقی نتوانستندجای ۹۰راپورگونند چون عادل بهترین موجری بهترین گوظارشکربهتربرنامه سازووووووبودباملیونهابینده

    • ناشناس

      عادل یگ صداسیمابود احتبارشبگه سه برنامیه۹۰

    • ناشناس

      واقعا چرا کسی به فساد رسانه میثاقی رسیدگی نمیکنه

    • ناشناس

      برنامه ورزشی ما عادل با ۳۶۰ مزدک با هتریک

    • پ♥

      کیروشی پور خوب بود؟؟!همه اساتید و بزرگان فوتبال را، به جان هم مینداخت؟؟؟!شکر خدا میثاقی، احترام به بزرگای فوتبال، خارج از رنگ رو، کاااملااا بلده.فداتشم محمد حسین میثاقی عزیزم...افتخار میکنم واسه شماها، جانباز علیل شدم.تمام

    • اميرمحمد

      میثاقیان کارش درسته شجاع و حق گو بهتر از فردوسی پور هست

    • ناشناس

      دیدید زود قضاوت کردید

    • کولبرزخمی

      فردوسی پورخودش جزء بانداردشیرلارودی بزرگ مافیای فوتبال ایران بود

    • ناشناس

      دوتا پنالتی استقلال چیشد پیچوندین رفت آی ایوه الناس یادتون بمونه و همه جا جار بزنین بازی اول با گل آفساید بازی دوم با دو پنالتی ناحق کیسه از شکست گریخت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج