۷۲۸۴۸۲
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

تأکید روی ارسال از جناحین در تمرین تیم ملی

در تمرین امروز (پنجشنبه) تیم ملی مسعود شجاعی متمایز از سایر بازیکنان لباس پوشیده بود.

خبرگزاری تسنیم: تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان در سومین روز حضورش در مسکو از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت محلی (۱۹ - به وقت تهران) در کمپ اختصاصی باشگاه لوکوموتیو آغاز شد.

* در ابتدای تمرین علیرضا بیرانوند برای مصاحبه با رسانه‌ها وارد زمین شد و نکته جالب این بود که او پس از انجام مصاحبه با یک توپ شروع به روپایی زدن کرد که با توجه به دروازه‌بان بودنش، این حرکت مورد توجه قرار گرفت.

* بازیکنان تیم ملی بسیار باانگیزه و سرحال در تمرین حاضر شدند و حتی به شوخی کردن با یکدیگر می‌پرداختند که ظاهراً آنها به دلیل امکانات کمپ لوکوموتیو و فاصله نزدیک محل اقامت تا محل تمرین که چند قدم بیشتر نیست، روحیه بسیار بالایی دارند.

* در ابتدای تمرین کارلوس کی‌روش چند دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد و بازیکنان طبق معمول تمرینات آغازین خود را زیر نظر دکتر دیه‌گو و مارکو انجام دادند.

* کی‌روش پس از آغاز تمرین ۱۵ دقیقه جداگانه با اوسیانو کروز صحبت کرد که به نظر برای طراحی تمرینات بود.

* در بخش ابتدایی تمرین، بازیکنان کارهای استقامتی و کششی را پشت سر گذاشتند و سپس در سه گروه برای شروع تمرینات تاکتیکی و کار با توپ به بازی آقا وسط پرداختند.

* مسعود شجاعی، کاپیتان تیم ملی لباسی متفاوت از سایر بازیکنان داشت. او لباسی با سرآستین‌های قرمز به تن کرده بود و گویا او در تمرینات باید کار ویژه‌ای انجام می‌داد، اتفاقی که در این سال‌ها بارها در تمرینات تیم ملی رخ داده و کی‌روش به بازیکنان بازیسازی چون دژاگه، شجاعی و رفیعی را لباس‌های متفاوت می‌دهد تا در تمرین وظایف مشخصی را انجام دهند.

*بخش بعدی تمرین تاکتیکی بود که خبرنگاران اجازه حضور پیدا نکردند، اما چند دقیقه‌ای بازیکنان کناری با ارسال از جناحین وظیفه تغذیه مهاجمان را به عهده داشتند و مدافعان و بازیکنان پست هافبک دفاعی باید از دروازه محافظت می‌کردند.

تأکید روی ارسال از جناحین در تمرین تیم ملی

تأکید روی ارسال از جناحین در تمرین تیم ملی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فوتبال ما همیشه سرتهش سانتره دیگه واقعا یکم تغییر یدین اخه یگم رو زمین کار کنین عقب افتادها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج