۷۱۵۴۱۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ابراهیمی: از سپیدرود برویم، انگ بی غیرت می‌زنند!

مهاجم تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت:من پیشنهاد دارم ولی سپیدرود را دوست دارم چون تیم شهرم است اما با این شرایط ظاهرا آقایان می‌خواهند ما نمانیم و برویم.

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت:من پیشنهاد دارم ولی سپیدرود را دوست دارم چون تیم شهرم است اما با این شرایط ظاهرا آقایان می‌خواهند ما نمانیم و برویم.

حسین ابراهیمی درخصوص فصلی که برای سپیدرود گذشت،‌گفت: به شخصه سال خوبی را از نظر فوتبالی پشت سر گذاشتم ولی از نظر مالی خیلی اذیت شدیم.

وی افزود: ۲۰ روز از پایان لیگ گذشته و بعضی از بازیکنان ۵۰ درصد، برخی دیگر ۹۰ درصد و برخی هم مثل من ۴۵ درصد از باشگاه گرفته‌ایم و دیگر خبری نشده است. ۴-۳ روز پیش هم به باشگاه رفتیم اما کسی پاسخگو نبود و مدیر مالی باشگاه اعلام کرد قرار است مدیرعامل جدید انتخاب شود،‌ فعلا هم کسی با ما تماس نگرفته و نمی‌دانیم وضعیت چه می‌شود. اگر هم دو بازیکن از این تیم جدا شود انگ بی‌غیرتی و پولکی به ما او می‌زنند.

مهاجم سپیدرود تاکید کرد: مطمئن باشید سال بعد کار سخت‌تر است چون سپاهان و تراکتورسازی دیگر تیم‌های پارسال نیستند و تیم‌های دیگر هم با قدرت‌تر پا به مسابقات می‌گذارند. من امیدوارم مسئولانی که تیم را واگذار کرده‌اند حداقل شرایط را بررسی کنند تا ببینند سپیدرود چه حال و روزی را می‌گذراند.

وی ادامه داد: ما بازیکنان هم باید تکلیف خودمان را بدانیم. من پیشنهاد دارم ولی سپیدرود را دوست دارم چون تیم شهرم است. با این شرایط ظاهرا آقایان می‌خواهند ما نمانیم و برویم. چون این رفتار چیزی نشان نمی‌دهد.

وی تاکید کرد: هنگامی که علی کریمی به سپیدرود آمد یک نیم فصل بسیار سخت داشت. در آن زمان سپیدرود فقط ۱۲ امتیاز گرفته بود ولی همین مربی با کمک بازیکنان و حمایت هواداران تیم را در لیگ حفظ کرد. در هر صورت کریمی هم اخلاق‌هایی دارد و نمی‌تواند با کسانی که دوپهلو حرف می‌زنند کار کنند. ما فرد کوچکی را به رشت نیاوردیم و شما می‌دانید امثال علی کریمی و علی دایی در فوتبال ایران یک نفر هستند که تکرار نخواهند شد.

وی در پایان گفت: من قراردادی با سپیدرود ندارم ولی ناراحتی من این است که وقتی با بازیکنانی که تاثیرگذار هستند تماس نمی‌گیرند وای به حال جوان‌ها.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج