۶۳۸۳۸۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ضربه‎ای که جدایی «نیمار» به بارسا زد

روزنامه چاپ مادرید مدعی شده جدایی نیمار باعث ضعف بارسلونا و نتیجه نگرفتن این تیم نشد، اما با تاثیر روی قرارداد مسی برای تیم حاشیه‏‌هایی درست کرد.

خبرگزاری مهر: روزنامه هواداری تیم فوتبال رئال مادرید، مارکا، در گزارشی از تاثیر جدایی نیمار از بارسا نوشته است.

این روزنامه نوشت بعد از جدایی شوکه کننده نیمار و بالا رفتن رقم ترانسفرها برای بارسا، آخرین چیزی که رئیس باشگاه کاتالانی از آن ترس داشت جدایی شوکه کننده لیونل مسی بود. حالا حداقل با تمدید قرارداد این بازیکن او می‎تواند نفسی راحت بکشد.

اما داستان این طور بود که هر دو طرف در ماه ژوئن به توافق رسیده بودند. اما تا ماه جولای این توافق رسمی اعلام نشد. البته همه چیز دقیقا همان طور بود که توضیح داده بودند. فقط تنها چیزی که نیاز بود این بود که عکس امضا کردن او منتشر شود. اما قرار بر این شد که قرارداد تغییراتی هم داشته باشد.

قرارداد جدید مسی تا ۲۰۲۱ ادامه داشت و رقم فسخ آن ۳۰۰ میلیون یورو بود. اما به خاطر مشکلات در برنامه‎ریزی قرارداد امضا نشده بود.

اول از همه مسی از خارج از کشور بود و مشغول امور مراسم ازدواجش بود و بعد هم به تعطیلات رفت. به نظر می‏رسید بعد از اتمام این مسائل او پای میز مذاکره می‏نشیند، اما وقتی این اتفاق نیفتاد گمانه‎زنی‌‎ها و انتقادات زیاد شد. دلیلش؟ جدایی نیمار.

بارسلونا منتظر بود تا باشگاه فرانسوی به طور کامل پول نیمار را بدهد و ۲۲۲ میلیون یورو به حسابشان واریز شود. موضوع دیگر این بود که اگر باشگاه فرانسوی حاضر بود برای نیمار ۲۲۲ میلیون یورو بپردازد، طبیعی بود که حاضر شود ۳۰۰ میلیون یورو را به راحتی برای مسی بپردازد. در نتیجه بارسا نمی‎خواست ریسک کند و مسی را هم از دست بدهد. به همین دلیل سعی کرد رقم فسخ قرارداد را بالا ببرد.

در نتیجه حتی در این زمینه هم جدایی نیمار از بارسلونا ضربه‎ای دیگر به این تیم زده بود. حتی به این دلیل بود که رقم انتقال عثمانه دمبله ناگهان افزایشی شدید داشت. قیمت او ابتدای تابستان ۹۰ میلیون یورو بود و ناگهان شد ۱۳۰ میلیون یورو.

انتظار می‎رفت با جدایی نیمار بارسلونا بیش از این ضربه بخورد، اما حداقل از نظر موفقیت در بازی و نتیجه گرفتن بر خلاف تصورات جدایی ستاره برزیلی تاثیری نداشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج